Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Del Skrevet 12. april 2010 har litt lyst å prøve en på iherb.com.. noen som vet hvordan det funker? eller har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsguru Skrevet 12. april 2010 #2 Del Skrevet 12. april 2010 har litt lyst å prøve en på iherb.com.. noen som vet hvordan det funker? eller har erfaringer? Om du trodde at du kunne sitte i godtstolen å drikke te samtidig som kiloene bare raser bort så tror jeg du kommer til å bli skuffet. Slik te er en blanding mellom tre sorter te hvor den ene te'en inneholder stoffet polyphenol som er en antiokisdant. Noen sier at dette stoffet er med å øke forbrenningen mens like mange, og om ikke flere mener at dette er tull. Er du glad i te så er det bare å prøve, men ikke forvent de helt store effektene om du ikke spiser riktig eller trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg kjøpte en slankete en gang. Hvis du vil gå ned i vekt på en veldig usunn måte, så bare prøv. Teen var ekstremt lakserende og jeg måtte løpe på do en halvtime etter jeg hadde drukket den. Det stod på at man skulle drikke tre kopper om dagen, og med et normalt matinntak er det ikke mye næring som tas opp i kroppen med en sånn doflying. Konklusjon: Jeg spiser heller mindre enn å ha diaré i tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idi Skrevet 14. april 2010 #4 Del Skrevet 14. april 2010 OBS OBS! Noen typer "slanke te" kan inneholde små mengder efedrin! Litt kjipt å bestille noe på nett i god tro, også får du politiet på døra! :o) Har ei venninde som bestillte piller og te fra utlandet... pillene kom aldri, isteden satt hun igjen med en bot på noen tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå