Gå til innhold

Kostyme/kle ut bruden

Anbefalte innlegg

Gjest MissBella
Skrevet

Overskriften sier seg selv.

Tenker at forloveren hennes og jeg har veldig lyst til å kle ut bruden. Men vi vet ikke hvordan. Noen som har forslag? Eller gjort dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes bruden om den ideen selv? Jeg synes personlig ikke noe om at man skal drive og kle ut bruden og drite henne ut sånn som veldig mange gjør i dag. Jeg ser ikke humoren i det. Selv har jeg gitt klar beskjed til min forlover at jeg ikke vil være med på noe sånt og at vi heller kan ha en hyggelig kveld med mine nærmeste venninner mewd noe god mat og drikke.

Skrevet

Jeg hadde nok gått med på det om bruden fikk en t-skjorte med påskriften "Brud" og de andre fikk tilsvarende tekster på t-skjorten og kanskje et fake-slør, ihvertfall i lukket selskap. Men mye mer enn det tror jeg ikke, men det må sies at jeg alltid har likt å kle meg ut, så det er jo veldig individuelt.

Gjest MissBella
Skrevet

Bruden har gitt forloveren beskjed om at det er ikke noe som ikke er lov. Hun er med på alt.

Jeg støtter egentlig deres mening. Men forloveren vil gjerne at bruden skal gå rundt i et eller annet kostyme.

Skrevet

Selv ville jeg synes det var morsomt med et kostyme som bare oser brud - masse rosa tyll f.eks! Så ei i Barcelona i det og de var arig. Hun hadde vanlig tøy under men fikk på digert slør (tor det var flere farger på tyllen), masse smykker og et slags strutteskjørt.. Ellers så synes jeg alltid at dyrekostymer er morsomt. Synes kanskje det er greit å holde seg unna "sexfikserte" kostymer (løse pupper fra kondomeriet, penishatt etc.).

Hvis brura er med på det er det jo bare gøy:) Men her er vi alle VELDIG forskjellige..

Skrevet

Slør er jo et must i utrikkingslag!

Skrevet

Siden bruden har sagt ja, og ønsker det er det bare fantasien som setter grenser....

Personlig synes jeg ideen med slør og tyll (/prinsesse) høres supert ut.

Hva med å høre med de andre som skal være med på "laget". Kanskje noen har et kostyme liggende? Det meste duger!

Skrevet

Jeg er heller ikke særlig begeistret for slike ting, men ville i alle fall satt mer pris på noe søtt og prinsesselignende, enn noe som er helt på trynet og småj*vlig.

Lykke til! :)

Gjest MissBella
Skrevet

Bruden er veldig glad i rosa. Så jeg har ordnet med en rosa t-skjorte med en eller annen tekst på (bruden eller noe) og bachelorette bånd fra england. Blir vel å ordne med en tiara eller slør og.

Men hun skal få et par oppgaver som hun skal gjøre. Da tenkte vi at hun skulle få på seg et kostyme eller noen dumme klær.

Skrevet

Vi laget slør og kjøpte leketiara til en venninne som giftet seg i fjor - ellers hadde hun på seg vanlig sommerkjole. Det var uskyldig men gøy likevel. T-skjorter med bride-to-be o.l. er jo også ganske uskyldig. Utkledning ut over det er det nok greit å ha avklart at ikke er over streken.

Skrevet

Og tenkt litt på hva bruden vil trives i!! Trenger ikke velge en topp som magen synes i hvis hun har komplekser for strekkmerkene etter graviditet, eller hvit tights hvis hun har komplekser for cellulittene...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et utdrikkingslag der alle kledde seg ut! Det var det mest morsomme utdrikkingslaget jeg noen gang har vært i!!

Bruden ble kledd ut som ei skikkelig prinsesse! Lang gullhårparykk, langt rosa slør med tiara, og rosa taftskjørt. Vi andre fikk beskjed om å kle oss ut som hekser:-)

Det var litt av et skue, og vi fikk sykt mye oppmerksomhet hvor vi en var.

Skrevet

Når man skal kle ut bruden, så synes jeg det er kjempeviktig at det blir pent og kledelig. Bruden skal føle seg fin denne dagen, ikke som en klovn!

Gjest gurimalla
Skrevet

Den eneste utkledningen jeg synes var skikkelig vellykket er da de fikk bruden til å gå med klær og hårfrisyre hun aldri ville valgt. Bruden var veldig blonder og blomster i stilen og ble skikkelig bra kledd og styla som rocker. Det var ingen andre enn utdrikningslaget som la merke til at hun var utkledd, men vi fikk litt sjokk hver gang vi så på henne.

Jeg trenger neppe å si at jeg synes kyllingkostymer er skikkelig fjert og at jeg kommer til å gå hjem hvis jeg blir påtvunget kostyme. Alt er ikke lov i mitt utdrikningslag og det vet forlover og andre venner!

Gjest MissBella
Skrevet

Takk for alle meninger og tips!!

Jeg skal snakke litt mer med forloveren om dette og se hva vi gjør!!

• 2 uker senere...
Gjest MissBella
Skrevet

Jeg fikk en idè - hva med å få bruden til å gå rundt i en one-piece-drakt?

Det er vel ikke så ille..?!?!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dødd om jeg måtte vise meg i en one-piece i offentlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...