juicyfruity Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Litt det samme som den andre tråden.. Noen produkter som er bra/dårlig?
BeautyFuzz Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Har den dere Biotherme body scruben, liker den kjempegodt og den lukter skikkelig fresht og godt.: Biotherme Aquathermal eller noe heter den..
Frua Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg liker veldig godt Biotherm produkter til kropp. Den orange parfymen er også veldig god synes jeg. Produktene til ansiktet liker jeg ikke noe særlig. Har ingen favoritter fra Shisheido.
inga:) Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 biotherm tester på dyr (hvis det betyr noe for deg)
Rosebud Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Biotherm: Deo pure roll on er min all time favoritt, og blir kjøpt om igjen og om igjen. Den bodylotionen som heter lait corporel er også deilig og lukter litt sitrusaktig. Jeg synes også at en av håndkremene deres er super Oooh, og en lipbalm i en rosa tube lukter kjempegodt! Har ikke prøvd mye sminken til Biotherm så kan egentlig ikke si noe, men jeg har en innvending mot den likevel: Den ser så forferdelig kjedelig ut. Stygg design på boksene rett og slett... Hehe, merkelig ting å henge seg opp i kanskje. Har prøvd en foundation derfra en gang, og likte den ikke - kanskje ikke foundationensin feil i utgangspunktet, men selv den lyseste fargen ble for mørk og oransje på meg. Shiseido: Nå bruker jeg kun mineralsminke, men før jeg begynte med det elsket jeg foundation og pudder fra Shiseido De har farger som passer min kjempelyse hud bra, og resultatet blir jevnt og pent. Lipgloss derfra har jeg også vært veldig godt fornøyd med. Da jeg var yngre brukte jeg også renseserien "Pureness" fra dette merket og var strålende fornøyd! En ting jeg ikke liker fra Shiseido er øyensminken - alt jeg har prøvd i alle fall (mascara, øyenskygger og eyeliner), øyenskyggene var for myke og glitrete, drysset mye i påføringen og satt dårlig, dumt, for boksene ser skikkelig flotte og innbydende ut. Mascaraen likte jeg ikke på grunn av kosten, ble bare søl og klumper og den drysset etter kort tid, og eyelineren fordi den var så hard at jeg måtte gni kjempehardt for å få av noe som helst farge.
Gigi Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Jeg bruker Biotherm Aquathermale Body Scrub og Biotherm Lait Corporel Anti-Drying Body Milk (Lukter utrolig godt! Sitrus). Er kjempefornøyd med begge produktene! Biotherm er nok best på produkter til kroppen (av det jeg har prøvd), men ikke så veldig gode til ansiktet. Shiseido har jeg ikke prøvd ut ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå