Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IKM i dag og testet i dag tidlig men den var negativ. Jeg ble så overrasket for jeg har ingen tegn til at mensen er underveis men jeg har derimot flere tegn som heller mot graviditet. Stort sett så leser man jo om den ene og den andre som tester allerede godt før IKM dato, men er alt håp ute selv om testen viser negativ på mensdagen? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida :) Jeg fikk ikke positiv test før 3-4 dager etter IKM. Hadde festeblødning som kom ut i de dager også, så jeg trodde virkelig alt håp var ute.

Lykke til :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar Pupsi :) Testet du på IKM dagen også uten antydning til positivt svar? Jeg er ikke mindre overbevist om at jeg er blitt gravid til tross for denne negative testen, men det er da så frustrerende når testene ikke er enige :blush:

Skrevet

Jada, startet testingen dagen før IKM, og fikk flere nagative tester ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

....siden du er så snill å svare så må jeg mase om en liten ting til......er du sikker på at du hadde EL til riktig tid også? :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg testet ikke EL den mnd, så det vet jeg ikke. Hadde heller ikke El smerter som jeg pleier å ha.

På første og andre ultralyd i uke 9 og 12 ble jeg satt 4 dager tilbake (termin 13. august, min beregning var 9. august), og tenkte at jeg hadde hatt sen EL og at det var derfor jeg fikk positiv test så sent. Men på den ordinære ultralyden ble jeg satt tre dager frem igjen, og endte på termin 10 august.

Skrevet

Men jeg har hatt veldig regelmessige sykluser på 25 dager. Og testet EL mange av de andre gangene, og funnet den på dag 12. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, da er det håp da. Tusen takk for svar :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...