Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg ønsker at vi flytter sammen, prøver snakke om det, men han bare fleiper det bort og bekrefter sin kjærlighet til meg. Totalt har vi 5 barn, så det er en stor avgjørelse, hvordan skal jeg gå frem? Jeg kan gå rett på sak, men da er jeg redd for at jeg mister han, men nå gjør han bare narr av meg som ønsker at vi skal bli samboere. Jeg tror vi har det bra sammen, men lurer litt på om han bare elsker dette uforpliktende forholdet - jeg er der når han ønsker og han kan komme når han vil, føler vel ikke at han tar så mye hensyn til mine ønsker, men han er vanvittig flink til at jeg skal føle meg elsket, på den måten gjør han ellers som han vil. Jeg frustrert - tror ike helt på hans kjærlighet - selv om han sier det masser av ganger.
Rosalie Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Så flott at han tar hensyn til ungene sine og velger å være særboer! Flere som burde se til Hilde Hummelvold og Petter Nome, som valgte å være særboere frem til alle barna hadde flyttet ut.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 det er vondt - du er ikke trygg på han for han ikke svarer - gi han tid så komer han - elsker han deg så vil han jo leve sammen med deg. Barn kan få det mye bedre under samme tak - enn to hjem.............dette ordner seg kjenner jeg på det du skriver.
I Grosny Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg tror han elsker deg, men også at han liker best å bo slik som nå, og møte deg romantisk når det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå