Holahoy Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Heihei. Jeg har fra siden puberteten brukt alle former for Nivea rensekremer, dagkremer og toner, peeling, men har sjokkerende nok aldri kjøpt nattkrem! pleier å bruke dagkrem både på dagen og om natten, men det er jo feil. Jeg har allikevel den mest perfekte drømmehuden alle ønsker seg. helt fri for urenheter og kviser, rynker osv. Og jeg er på vei mot en voksen alder. Men nå orker jeg ikke mer nivea! Begynner å bli lei av den samme duften som er i alle kremene. Har prøvd alle seriene bortsett fra Q10. Har likevel gjentatt en serie som er lett i konsistensen nå som sommeren nærmer seg: Nivea Aqua sensation. Den i krukkeform, som inneholder magnesium og agurkekstrakt. Hvorfor blir det brukt magnesium i denne kremen, og hva gjør magnesium med huden egentlig? hørtes ikke deilig ut at jeg liksom smører krem på huden som inneholder magnesium haha.. Jeg er ellers, ute etter en god dag- og natt krem som er prisvennlig. Skal helst være maks litt over 100 - lappen slik at det går an å få kjøpt seg en ny så fort kremen går tom. Samtidig ønsker jeg at kremen skal gi den beskyttelsen og den gode fukten som huden min trenger. Dere damer vet hva jeg snakker om! Tar i mot alle erfaringer om kremer og priser + tips for en ekstra myk hud med en stor takk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Vil anbefale Vichy Nutrilogue 1! Aldri kjent maken til fantastisk krem - deilig konsistens og trekker godt inn i huden, i forhold til andre kremer jeg har prøvd tidligere i tenårene! ( Men jeg tror du fint kan bruke dagkremen som nattkrem..Leste i hvertfall det for noen år siden, at det var tull å kjøpe nattkrem...men, men...ulp..da bør jeg kanskje tenke på det og ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå