Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

en jeg datet, tok meg med hjem til foreldrene sine, jeg traff barnet, sov over, var offentlig ute sammen oosv.etterhvert dabbet det av fra hans side, alltid jeg som tok kontakt, jeg begynte derfor og skjønne hvor dette endte.

etter en stund fikk bekrefrelse på at han bare var ute etter sex, han sa d rett ut til meg...

altså, hva feiler det folk?

er det jeg som er prippen?

(nej, jeg er ikke desperat, og tok ikke mye kontakt fordi jeg føler å date vil si at begge parter tar kontakt, er heller ikke erfaren når det gjelder dating.)

hvordan skal jeg klare å stole på menn igjen?

syns det er vanskelig....

Takker for gode tips fra dere :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, problematikken du nevner her vil jeg tro det er ganske mange som har erfart.

Så jeg skal prøve å besvare litt nyansert som mann da.

I forskjellige dating sammenhenger (og spesielt det vi leser av nettdating) så setter mange vanligvis ærlighet og åpenhet ganske høyt. Det jeg da ikke begriper er at denne åpen- og ærligheten ikke eksisterer helt i starten av et potensielt forhold, eller date. Men, er det menn eller kvinner som ikke signaliserer klart nok ? Jeg vet ihvertfall ganske sikkert at flere av mine "medbrødre" tenker ofte på

å få treffe en dame kun for sex. Men, akk ja, det er nok ikke alltid det blir signalisert eller proklamert på forhånd.

Intensjonen blant de fleste menn er nok ; vel, hun er ikke noe kjæresteemne, men knullbar. Derimot, om hun er et virkelig kjæresteemne så får pipa fort en annen lyd, og først da kan man oppleve mer genuin interesse. Jeg tror det dessverre er slik kjære deg (selv om jeg ikke påstår å ha den helt korrekte oppskriften). Jeg påstår allikevel at dette er en god del av sannheten rundt dating.

Dessverre er det vel slik at også noen menn (så også kvinner) kan date f.eks flere samtidig og utforske på denne måten hvem som "ligger best an" i egen bok.

Da vil jo alltid noen bli offer for dette.

Nei, når det kommer til tips, så kommer jeg sikkert til kort. Men, man skal sikkert være såpass tøff og si hva man er ute etter (i tidlig fase) og virkelig gi oppdatering på hvor landet ligger....

Uansett tror jeg, det vil aldri være noen garantier i spillet om kjærligheten.....

Et snev av usikkerhet må vi nok dessverre leve med.

Skrevet

Kan være så enkelt at han trodde det var noe mellom dere, for så å innse at det bare var på et seksuelt plan...

Kjærlighetslivet er en ekstremsport, visse risker må man ta :)

Skrevet

Du kan stole på at menn som dater deg er ute etter sex, og de fleste ønsker seg egentlig noe mer. Drømmedama for mange er hun som de kan gjøre mye interessant med, kos inkludert. Det kan være lurt å prøve ut om samtrivselen er godt til stede i andre sammenhenger, og nok av disse, før man går til sengs.

Du har kanskje truffet en som har den rette innstillingen seksuelt, men som kanskje ikke passer på andre områder, ergo så fungerer han nesten bare som sexpartner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det må foregå på det viset, fordi hvis mannen i starten av 'forholdet' sier at han er ute etter kroppskontakt og sex blir det aldri noe på han. Menn som er åpne og ærlige om sine intensjoner tidlig blir regnet som ekle og uten sosiale antenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...