Gå til innhold

Hvor i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vil gjerne til Thailand neste vinter. Hvor burde jeg og min kjære dra? Vi vil helst ikke bo på et barnehotell og helst et litt rolig sted, men i nærhet av aktiviteter og shopping. Noen som har et reisemål eller et hotell å anbefale? Kanskje aktiviteter? Tenkte litt på Khao Lak.

Håper noen kan tipse meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to favorittsteder i Thailand er for tiden Bangkok (hvor det er shopping og spa i fokus) og Koh Lanta (strand, bading og utflukter til øyer). Så jeg ville gjort en kombinasjon av disse, hvis jeg skulle dratt.

Skrevet

Enig med Ejoty. Bangkok for shopping, uteliv, severdigheter og fancy barer. Ko Lanta for avslapping og romantikk...og gjerne Ko Ngai, Ko Mook og Ko Kradan og...Ko Bulon er en annen høyt anbefalt øy( der SKAL eg neste gang;))

På Ko Lanta er feks Pra Ae og Klong Ninh flotte strender...Klong Dao er den stranda nærmest byen, der pleier vi være for det er veldig langgrunt og barnevennlig.Men og hyggelig for par, nært byen og masse restauranter og små barer på stranden.

Bodde på Laguna beach Club http://www.laguna-beach-club.com/web/ , veldig bra:) :) Ko Lanta bugner av bra resorts og bungalower...men mange er oversvømt av svenske barnefamilier;) Bruk Tripadvisor for å lete etter overnatting, genialt:) masse innlegg der fra folk som har bodd på de forskjellige stedene.

Skrevet

Anbefaler veldig Koh Kho Khao, en øy ca 30 minutter nord for Khao Lak. Samboeren min og jeg var der i påsken, og det var helt fantastisk. Rolig, avslappende, godt klima, hyggelige mennesker som ikke var ute etter å tjene mest mulig, men som ville være vennlige og hyggelige mot turistene. På hotellet vi bodde på, var det stort sett par. Veldig få familier (tror kanskje det ville blitt litt kjedelig for familier).

Anbefaler ikke Koh Kho Khao hvis dere er ute etter partyferie. Det er et par artige barer der (og veldig morsom Thailands karaoke).

Har skrevet mer om det her: http://www.plosiv.net/2010/koh-kho-khao-thailand/ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...