Gå til innhold

Bordhefter

Gjest LittleMe85

Anbefalte innlegg

Gjest LittleMe85
Skrevet

Hei.

Hadde dere bordhefter i deres bryllup? Sånn hefte som ligger på bordet med sanger etc i?

I så fall hva annet innehold heftet enn sanger og litt info om gjestene og evt bordplasseringen?

Hvordan så forsiden deres ut?

Og hadde dere noe på baksiden?

Trenger litt inspirasjon til mitt bordhefte:)

Tusen takk for alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Det skal vi ha :)

Har tenkt å ha en oversikt over menyen i tillegg til det du nevnte. Tenkte å ha et bilde av oss på framsiden, men tror ikke vi skal ha noe på baksiden.

Tenkte å kjøpe papir i en pen farge og binde det sammen med pyntebånd.

Gjest LittleMe85
Skrevet

Det skal vi ha :)

Har tenkt å ha en oversikt over menyen i tillegg til det du nevnte. Tenkte å ha et bilde av oss på framsiden, men tror ikke vi skal ha noe på baksiden.

Tenkte å kjøpe papir i en pen farge og binde det sammen med pyntebånd.

Jeg har kjøpt et farget ark for å ha på utsiden av heftet. Har lurt litt på hvordan jeg skal binde heftet i sammen da...

Gjest Mahareth
Skrevet

Hullmaskin og pent bånd burde holde i massevis :nigo:

Skrevet

Vi skal ha et hefte som inneholder et par sanger, oversikt over gjestene (relasjon til oss etc.), bordplassering og meny. Vi har laget en slags mal/design/logo som vi brukte på invitasjonene og som også skal bukes på kirkeprogram og sangomslaget. Her fant vi inspirsajon. Får trykket omslagene på tykt papir hos et lokalt trykkeri. Høres råflått ut men er faktisk ganske rimelig... De trykker stort sett ting i veldig mange eksemplarer så disse bryllupstingene våre tar de liksom bare innimellom:)

For å slippe å binde sammen bruker vi et stort ark som brettes i to.. da er det lett å stikke inn en ekstra sang eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...