Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som driver med longboarding her? Jeg er ganske nybegynner, men syns det hadde vært gøy med en tråd der vi kunne snakke og dele erfaringer, bilder, videoer, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørte opp til Grefsenkollen i dag, på vei opp møtte jeg en ca 7-8 kamikazer på longboard i full fres nedover den lange, svingete bakken. Så gøy ut! Ikke helt ufarlig sikkert, men de var godt beskyttet på alle måter og hadde folk nedover bakken som jeg antar ga klarsignal og eventuelt holdt igjen eller dirigerte bilister på vei i motsatt retning.

Skrevet

antibac: lag et innlegg på friflyt sine sider i steden, så får du kanskje mer napp? ;)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

jeg driver med longboard, men ikke sånn super raskt nedover de bratteste bakkene, mer sånn cruising, døds gøy! surfe på asfalt!

• 1 år senere...
Skrevet

Apropo longboard, jeg har kjørt litt forsiktig en stund nå, for det meste på brett med drop og flex, men nå tenker jeg å satse på Norwaii Royal Ride.

Er det noen her som har erfaring med Norwaii brett fra før av? :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg driver longboard, driver ganske raskt ner hvor brante bakker ibland men jeg giller å cruisa også.

Er det noen som er sugen på att beynne så kan jeg ge litt tips og kjöperåd

Skrevet

Jeg driver longboard, driver ganske raskt ner hvor brante bakker ibland men jeg giller å cruisa også.

Er det noen som er sugen på att beynne så kan jeg ge litt tips og kjöperåd

ja ær sugen på att kålla :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...