Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har aldri hatt behov for å stønne under sex, men jeg er derimot mer stille. Kan godt få orgasme uten å gi fra meg et pip. Men da jeg fikk orgasme for en stund tilbake, ble jeg nokså overrasket over meg selv. Ny type dog, og vi har hatt sex en god del ganger uten at jeg har kommet. Men den siste gangen kom jeg, utrolig nok. Og jeg ble nesten skremt over hvor høyt jeg stønna under orgasmen. Klarte ikke å stoppe heller. Følte at jeg mistet hele kontrollen på meg selv. Dette har jeg ikke følt før, og har jo fått orgasmer utrolig mange ganger før. Flere som har opplevd dette?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Normalt å stønne, eller plutselig normalt å stønne når man aldri før har gjort det? :gjeiper: Flere?
Marien Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Jeg har aldri hatt behov for å stønne under sex, men jeg er derimot mer stille. Kan godt få orgasme uten å gi fra meg et pip. Men da jeg fikk orgasme for en stund tilbake, ble jeg nokså overrasket over meg selv. Ny type dog, og vi har hatt sex en god del ganger uten at jeg har kommet. Men den siste gangen kom jeg, utrolig nok. Og jeg ble nesten skremt over hvor høyt jeg stønna under orgasmen. Klarte ikke å stoppe heller. Følte at jeg mistet hele kontrollen på meg selv. Dette har jeg ikke følt før, og har jo fått orgasmer utrolig mange ganger før. Flere som har opplevd dette? Jeg blir også sånn.. Men bare når jeg sitter på topp.. Ellers blir det ikke samme..
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Jeg blir også sånn.. Men bare når jeg sitter på topp.. Ellers blir det ikke samme.. Hehe, det forklarer kanskje det hele :gjeiper: Aldri fått orgasme på toppen før, så kanskje det da
Missbaby Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Jepp, jeg er også vanligvis ganske stille, men har hendt et par ganger at jeg stønner.
Lykkelitenen Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Mine orgasmer varierer. Stort sett, så lager jeg lyd, men når det er lenge siden jeg har hatt sex eller jeg har en veldig god dag, så kan de vanlige stønnene bli ekstra intense, spesielt om jeg kommer på toppen. DEILIG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå