Evalilja Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Så etter tre år gikk min kjære fra meg. Stakkar. Jeg vet det var det vanskligste han har gjort noen gang men jeg klarer ikke gi slipp. For to måneders siden nå vet jeg at det nådde toppen for han. Vi kranglet om noe trivielt og jeg startet det. Men sånt skjer i et forhold. Når vi ble sammen hadde han vært alene en stund. Små forhold og ikke noe mer. Vi hadde det herlig frem til hverdagen traff oss. Jeg hadde fortsatt bra og han.. Men han ville aldri ta tak i problemer som oppsto.. Jeg turde ikke. Han var vant til å være alene og tilslutt ville han tilbake til det. Han sa at han elsket meg og at det var fælt, gråt og tenkte lenge. Aldri vil han ta inn ei ny kjerring( hans ord). Jeg var perfekt for han men den lkange tiden som singel hadde gjort ham til en særing. Jeg håper han vil savne meg. Og at vi finner sammen Hva syns dere? Har dere erfaringer med det samme? Husk at vi begge elsker hverandre og er venner fortsatt. Spiller data sammen og prater hver dag på teamspeak. Trenger litt hjelp bare. Ikke vær slem da.. selv om jeg er naiv
Bringebærjenta Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg har nå gått inn i et forhold med en som lenge, lenge har vært singel og ingen seriøse forhold før. Han sier det er dette han vil, men jeg tar ofte meg selv i å tenke at jeg ikke må bli for mye for han eller presse han for mye. Jeg håper ikke det samme skjer med meg og jeg føler veldig med deg. Håper at det i deres tilfelle ordner seg og at han ser hva han hadde i deg og finner ut at singeltilværelsen ikke var så bra allikevel. Uansett er det da viktig å gi hverandre nok tid alene. Lykke til!
Gjest hogwash Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 For to måneders siden nå vet jeg at det nådde toppen for han. Vi kranglet om noe trivielt og jeg startet det. Men sånt skjer i et forhold. Krangler skjer i et forhold, men hvordan man takler krangler kan variere veldig! Har selv dumpet en dame pga. stadig tilbakevendene usaklige krangler.. Jeg husker ikke hvorfra, men hørte en gang noe jeg var veldig enig i ihvertfall: "Men argue to try to make sense of things, women won't let a silly thing like sense stop them from winning an argument". Utover det håper jeg virkelig det går bra med deg, og håper du ikke oppfatter innlegget mitt som krasst, var mer for å prøve å belyse hvor ting kan ha gått galt. (noe som selvfølgelig blir veldig synsete siden jeg ikke kjenner noen av dere) Tiden leger alle sår.
Evalilja Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 Mhm. Men du har rett. Det er rart hvordan kvinner ofte krangler for å krangle. Jeg kjenner meg igjen i det. Men jeg har alltid prøvd å la det være å jobbe med den delen av meg selv. For jeg liker menns syn på krangling langt bedre :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå