Gå til innhold

Hva er din største craving

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er din største craving, som du vet du burde slutte å spise, men ikke klarer?

Min er dødningehoder av lakris og Coca-cola :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade og bakeverk (ala skilling- og sommerboller).

Nå har jeg begynt på lavkarbo, og har nesten klart å holde meg vekke fra alt (bortsett fra en bolle idag)!

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg vet jeg burde reduert inntaket mitt av ost, men det er vanskelig. Er så glad i all slag deilige oster!

Skrevet

Sjokolade :sukk:

Brus trenger jeg ikke drikke mye av, men når det er tilgjengelig så blir det fort for mye..

Men sjokolade er verst, jeg spiser altfor mye..

Nå må jeg prøve å slutte, for pga all småspising av sjokolade osv, har jeg gått så opp i vekt, og nå orker jeg ikke være lubben mer! :lol:

Skrevet

Smågodt! Jeg har drømt om en stor pose smågodt i flere uker nå :fnise:

Skrevet

Potetgull og dip :rødme:

Skrevet

Ost! Helst harde guloster med skarp smak, men alle slags oster går fint ned, og jeg skulle ønske jeg kunne spise uendelig uten å få så mye kviser eller noe som helst slags magetrøbbel.

Skrevet

kindersjokolade :sexy:

Skrevet

Uff, mine synder er ost, ost og ost. Men jeg kan også bli helt desperat etter chips eller tyrkisk pepper. :arwen:

Skrevet (endret)

Åhhhh, brownies!

Endret av miss daisy
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Sjokolade, søtt bakverk og pepsi max

Skrevet

Veldig glad i smågodt,spesielt lakris og sure ting..En av mine laster er også vinegard potetgull.Endelig har de kommet for salg på rema.en pose på en kveld er ikke noe problem for meg :sikle:

Skrevet

Ingenting faktisk, er ikke noe jeg må ha.

Skrevet (endret)

Sjokolade :popcorn:

Men holder meg ikke borte fra det, beholder bare gleden ved å spise det ved å spare godsakene til helgene :gjeiper:

Endret av Lotte28
Skrevet

Ben & Jerry iskrem :sjenert:

Blir sikkert vanskeligere å motstå nå som sommeren nærmer seg og temperaturen stiger.. :fnise:

Steike dyre, men ditto gode..

Skrevet

Sjokolade :sjokolade: Og da helst den nye melkesjokoladeplaten med kvikklunsj og havsalt... Eller platen med non stop... Jeg spiser det kun i helgene så jeg ikke skal :vekt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...