Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å finne på en fin ferietur til sommerferien med min kjære! Vi har ikke funnet ut helt hva vi har lyst til i år! Jeg tenkte å finne et overnattingssted og noen aktiviteter (i Norge), og legge frem et forslag. Men da trenger jeg hjelp!!

Kunne tenke meg et sted langs kysten (bor selv i sogn og fjordane så det er ikke så viktig om det er nordover eller sørover), i en rorbu eller liknende (i fjor dro vi til sverige med campingvogn, men tror ikke det blir vogn i år). Min kjære er veldig glad i krabber, så et sted der det er mulighet for å rake krabber om kvelden/natten hadde vært ideelt! Også bør det vere muligheter for andre aktiviteter som feks. leie båt, sykle, gå på fjellet eller ulike serverdigheter.

Er det noen der ute som har tips til hvor vi kan dra?! På forhånd TUSEN takk for hjelpen!!!:-)

Gjest Agurkolat
Skrevet

Fedje! Njudelege lita øy i Nordhordaland.

Skrevet

Helgelandskysten har mange fine steder!

Tenk bare på "Himmelblå"...

• 1 måned senere...
Skrevet

Anbefaler absolutt Helgelandskysten! I juli er det vel størst sjanse for å få fint sommervær, og da er Helgelandskysten fantastisk :) Lei dere sykler å dra på øyhopping, en kjempefin opplevelse. Om dere liker fjellturer er syv søstre et supert alternativ. På toppen av Botnkrona har man utsikt til verdens ende =)

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=236075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...