Gå til innhold

Bukse som "vrir" seg


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei. Har akkurat kjøpt meg en Acne olabukse, mener den het Kex, ganske tigth modell som sitter superfint. Eneste som irriterer meg er at det ene buksebenet liksom vrir seg, slik at jeg får sømmen midt foran på leggen.. Er sykt irriterende. Noen som har denne buksen og erfart det samme, eller allerhelst ikke har det problemet og at det er en produskjonsfeil meg buksa mi. Vurderer å gå tilbake til Acne i morgen eller er det helt teit?

retter og retter på buksa men vrir seg like fult tilbake. Har også prøvd å være nøte når jeg tar den på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg hadde samme problem med ei lewis-bukse. Hun klagde, og fikk ny bukse. Produksjonsfeil, ja :)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan UMOGELEG vere produksjonsfeil! Det skjer alle mine "slimme" bukser! Og kun på venstrefoten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har skjedd meg med flere av mine bukser! irriterende, men jeg hadde aldri trodd at det var produksjonsfeil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da har jeg vært og klaget på buksen. Viser seg at det er ganske vanlig og skyldes at buksen har ligget "skjevt" når den er blitt presset på fabrikken. Så nå har de presset den på nytt for meg og nå er den helt fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og klaget på buksen. Viser seg at det er ganske vanlig og skyldes at buksen har ligget "skjevt" når den er blitt presset på fabrikken. Så nå har de presset den på nytt for meg og nå er den helt fin!!

Er det slik det heng saman? Eg trudde det var noko feil med den venstre leggen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik det heng saman? Eg trudde det var noko feil med den venstre leggen min!

Jeg tror det er noe galt med venstreleggene våre. :)

Alle mine bukser vrir seg på venstre leggen. Dette er ni bukser av seks ulike merker, kjøpt i ulike land mellom 2006-2010, ulikt stoff, men relativt lik fit. Alle kan vel ikke ha den samme produksjonsfeilen på det samme beinet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe galt med venstreleggene våre. :)

Alle mine bukser vrir seg på venstre leggen. Dette er ni bukser av seks ulike merker, kjøpt i ulike land mellom 2006-2010, ulikt stoff, men relativt lik fit. Alle kan vel ikke ha den samme produksjonsfeilen på det samme beinet?

Ja, dei aller, aller fleste buksene mine er slik også! Kun på venstre...rart!! Det er jo ulike produsentar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt

Har også den samme erfaringen, på alle mine slimme / trange jeans, så vrir det venstre buksebeinet seg, slik at sømmen blir liggenede forran på leggen! Av og til litt lei dette, men syns at det er kult på noen av mine trangeste jeans, blir lissom et varemerke for de jeansa jeg liker:) Min erfaring er at Acne og Tiger of Sweden jeansen har mest problemer med vridde venstre bein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Erfarer det samme selv også, bare venste beinet som sømmen vrir seg foran på leggen. Litt irriterende syns jeg, men vent meg litt til det.

Anonymkode: 2c292...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2010 den 18.57, Kløftfrid skrev:

Dette kan UMOGELEG vere produksjonsfeil! Det skjer alle mine "slimme" bukser! Og kun på venstrefoten...

 

På 11.4.2010 den 20.44, Timar skrev:

Ei venninne av meg hadde samme problem med ei lewis-bukse. Hun klagde, og fikk ny bukse. Produksjonsfeil, ja :)

What, flere enn meg? Spesifikt Levis OG venstre bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erfarer det samme selv også, bare venste beinet som sømmen vrir seg foran på leggen. Litt irriterende syns jeg, men vent meg litt til det.

Anonymkode: 2c292...bcb

 

24 minutter siden, justdrinkingmytea skrev:

 

What, flere enn meg? Spesifikt Levis OG venstre bein!

Tråden er 8 år gammel!

Anonymkode: a8c16...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tråden er 8 år gammel!

Anonymkode: a8c16...cf0

Haha, hvordan har personen over meg gravd opp denne!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, justdrinkingmytea skrev:

 

What, flere enn meg? Spesifikt Levis OG venstre bein!

Samme erfaring har jeg, Levis, Never Denim, Acne og Tiger og Sweden. Stort sett venstre leggen, men også høyre leggen som vrir seg samme vei, rart.

Anonymkode: 2c292...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, justdrinkingmytea skrev:

Haha, hvordan har personen over meg gravd opp denne!?

Fant den sånn tilfeldig når jeg søkte på vridde sømmer.

Anonymkode: 2c292...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge en eldre sybok skyldes dette at man ikke har tatt hensyn til trådrettning når man klipper stoffet. Dette sparer stoff siden man kan legge møsterbitene tettere, men det anbefales ikke nettopp fordi plagget vi sitte dårlig. Masseprodusenter av bukser ønsker antagelig å spare stoff.

Anonymkode: 82b5e...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
AnonymBruker skrev (På 1.5.2018 den 15.49):

I følge en eldre sybok skyldes dette at man ikke har tatt hensyn til trådrettning når man klipper stoffet. Dette sparer stoff siden man kan legge møsterbitene tettere, men det anbefales ikke nettopp fordi plagget vi sitte dårlig. Masseprodusenter av bukser ønsker antagelig å spare stoff.

Anonymkode: 82b5e...fe4

Helt riktig! Dette er kunnskap alle damer på 75+ har! Et mareritt for oss med nevropsykologiske tilstander som går og kjenner på sånt konstant enten vi vil eller ikke🥵

Anonymkode: ef6ee...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2018 den 10.16):

 

Tråden er 8 år gammel!

Anonymkode: a8c16...cf0

Trådpolitiet er alltid klar.

Anonymkode: 500ec...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Trådpolitiet er alltid klar.

Anonymkode: 500ec...b1b

Den er 12 år nå😉

Anonymkode: d66c3...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...