Gå til innhold

30 days når man er normal vektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(dette er første post på dette forumet, håper at det fungerer...)

Hei. Har lest rundt omkring om dette "mirakel" produktet 30 days, og lest mye positivt og om folk som har gått ned kjempemasse, og gått ned cm osv. "problemet" er at de fleste som har godt ned har vært overvektige eller ganske store og har derfor noen ekstra kg å ta av. Vil det funke på meg når jeg er normal vektig? Jeg er 168 og veier 57kg, og vil bruke 30 days på å kickstarte treningen mot sommeren...alle tips er velkomne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, det er faktisk ikke så mange positive virkninger av dette hvis du ser det i forhold til de der det IKKE har fungert på. Det er en stor tråd her inne om det, og 90 % av svarene har det ikke vært noe å hente på, og kun et par her og der opplevde at "jeg gikk inn 2 cm på 3 uker!".

Du tenker som mange andre; at du skal kickstarte trening? hvorfor det ? Det står også på baksiden av 30 days: må brukes i sammenheng med sunn mat og trening. Ja, det betyr jo at for at produktet skal "fungere" så må man trene og spise ordentlig. Dette betyr uansett at det eneste som fungerer er nettopp å trene og spise riktig!

Ikke bruk penger på dette, spar deg for både tid og kostnader. Hvorfor ikke bare trene nå istedet?

Hvor har du kilder som oppgir store resultater? jeg har aldri hørt om det, så det hadde vært interessant å bli motbevist siden jeg ikke har troa på det.

Edit: Det er nesten så jeg tror du mener en treningsvideo som det har vært mye snakk om overalt i det siste,som heter 30 days shred. Men siden du nevner at det er produkt tenkte jeg i form av 30 days middelet som skal "slanke" deg.

Endret av Mir
Skrevet (endret)

og vil bruke 30 days på å kickstarte treningen mot sommeren...alle tips er velkomne :-)

Skjønner ikke helt hva du mener med dette?

30 days er ment som slankepiller, en blir ikke bedre på treningsfronten av å innta disse pillene.

http://www.30-days.no/hva_er_30days

Begynn å tren du, holder mer enn nok det! Bruk pengene dine til noe mer fornuftig, nye treningsklær/sko/betale treningsstudio om du skal begynne på det!!

Endret av Lotte28
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med dette?

30 days er ment som slankepiller, en blir ikke bedre på treningsfronten av å innta disse pillene.

http://www.30-days.no/hva_er_30days

Begynn å tren du, holder mer enn nok det! Bruk pengene dine til noe mer fornuftig, nye treningsklær/sko/betale treningsstudio om du skal begynne på det!!

jeg mener at når jeg pleier å begynne å trene så vil jeg ha resultater NÅ, og hvis jeg ikke får det mister jeg motivasjonen. Jeg ser for meg at jeg vil klare å holde det gående lenger hvis jeg faktisk får resultater raskt...

Skrevet

jeg mener at når jeg pleier å begynne å trene så vil jeg ha resultater NÅ, og hvis jeg ikke får det mister jeg motivasjonen. Jeg ser for meg at jeg vil klare å holde det gående lenger hvis jeg faktisk får resultater raskt...

Ingen resultater kommer over natten, om ikke du har tenkt å sykle en tour de france etappe om dagen. Hadde et slikt produkt funnets så hadde det vært verdenskjent og alle andre ''slankeprodukter'' hadde blitt tatt ut av hyllene. Det finns desverre ingen snarvei så jeg anbefaler heller at du satser på trening og ett godt kosthold. Ta ting i ditt eget tempo, som regel så går det LITT fortere i starten før man så kommer inn i en gjennomsnitslig kurve i forhold til vekttap. Men ikke forvent deg for mye. Ett skippertak er sjeldent bra heller, da det er fort å gå lei.

Skrevet

Det virker som om treningsmotivasjonen ikke er der i det hele tatt nå, og at du håper på et mirakel ved å innta disse pillene. De sender ikke noen magiske signaler til hjernen som sier "nå liker du å trene."

Skrevet

Resultater av trening kan innebære to ting: Bedre kondisjon og/eller vektnedgang.

Hvis du vil gå raskt ned i vekt vil du med veeeeldig stor sannsynlighet gå raskt opp igjen.

Du skal trene veldig mye før du klarer å forbrenne mer enn en halvkilo fett netto per uke.

Det beste rådet jeg kan gi deg er dette: Dropp piller og pulver, spis normal sunn mat og finn deg en treningsform du synes er gøy. Det er ikke så viktig hva du trener så lenge du får opp pulsen; jogging, sykling, svømming, salsa, swing, karate, kung fu, tennis, aerobic etc.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan en pillekur som i "beste fall" gir vekttap, skal ha noen som helst virkning på treningsinnsatsen til en som er normalvektig og IKKE skal ned i vekt :klø: Trening og slanking er jo ikke det samme... jeg synes også det er vanskelig å komme igang med trening, men som normalvektige må vi i hvert fall begynne med å finne andre mål for treningen enn å miste kilo - f eks at man får mer energi, bedre kondis, bedre holdning, blir roligere/gladere, kommer seg ut i frisk luft osv. Ingen av disse effektene får man av noen kvakksalverpiller, og uten ekstra kilo å ta av vil jeg heller tro du har en risiko for å miste enda mer energi og motivasjon om du går ned i vekt, dersom pillene skulle virke da...

Skal man kickstarte trening med piller tror jeg man må ty til ulovlige sentralstimulerende preparater. Prøv heller å jobbe med sunn fornuft og sunt kosthold.

Skrevet

Trening er ikke noe man gjør bare for å gå ned i vekt, men fordi det er bra for deg og skal være morsomt! Jeg tror ikke motivasjonen din vil vare lenge om du kun tenker på vekttap, du må finne noe du kan orke å gjøre i lang tid fremover, og du bør tenke på det på den måten. Er veldig enig i rådet til Lance: finn noe som du liker! Enten det er trening på sykkel foran yndlingsserien din på TV hjemme, dansing på SATS, jogging, fotball på bedrifts- eller studentlaget, styrketrening og så videre.

Husk at resultatene av trening er mye mer enn bare vektnedgang, du blir også i bedre form, sterkere og friskere. :)

Skrevet

I stedet for å begynne å trene til hver sesong, hva med å jobbe sakte og sikkert med en livsstil som du kan holde hele året... da slipper du motivasjonsproblemer i forkant av hver sommer..... Det finnes ingen triks, piller eller snarveier... Jeg går for en sunn livsstil....da har du resultater NÅ, hele tiden.
Skrevet

I stedet for å begynne å trene til hver sesong, hva med å jobbe sakte og sikkert med en livsstil som du kan holde hele året... da slipper du motivasjonsproblemer i forkant av hver sommer..... Det finnes ingen triks, piller eller snarveier... Jeg går for en sunn livsstil....da har du resultater NÅ, hele tiden.

Enig!! :enig:

Så slipper en denne bekymringen hver eneste vår!!

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt:) Kjør på med 30 days, de 400 spenna bruker du lett på noe du ikke husker uansett.. Man får en litt sånn ekstra motivasjon, eller jeg får vertfall det.. tok de rett før sommeren i fjor å gikk ned et par kilo.. Om det var på grunn av pillene eller treninga er jeg usikker på, men da jeg begynte på de fikk jeg en innstilling som jeg ikke har når jeg ikke bruker de.. vil at ting skal skje på dagen, og jeg følte at de var med på å gi raske resultater..

Kjøp med de oxytam tablettene ved siden av, koster 214 kroner tror jeg å da får du rensa opp i tarmveggene å:)

Kjøpte selv 30 days for mage og oxytarm i går:)

Lykke til..

Til dere negative

ALLE vet at man må trene for å gå ned i vekt, men det er fortsatt mange av oss som har vaskeligheter med å gjøre det.. derfor er det greit med noe som motiverer ekstra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...