FrøkenFjong Skrevet 11. april 2010 #1 Del Skrevet 11. april 2010 Hei! Veit ikke om det er riktigest å poste dette spørsmålet her. Jeg har akkurat registrert meg som medlem, og laget en profil hvor jeg la til et bilde. Når jeg er inne på profilen min ser jeg dette bildet, og det står at det er i bruk. Jeg har postet et innlegg, men der er jeg bilde-løs. Hvorfor det da? Har gått inn på settingene og prøvd å finne ut om jeg må stille inn bildet en ekstra gang for at det skal vises i innleggene i forum, men skjønner ikke helt... Jeg ser jo det lille bildet hele tiden til venstre på skjermen, hvor det vises for meg for å si at jeg er pålogget. Men altså ikke i innlegget, der de fleste andre har et bilde. Jeg får klikke og lete litt videre, hvis ingen andre skjønner dette? Sikkert en enkel løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. april 2010 #2 Del Skrevet 11. april 2010 Du har lagt bildet til som personlig bilde, du må laste det opp som avatar for at det skal vise.. Kontrollpanel - profil - endre avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFjong Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2010 Der kom Wilma opp:) Tusen takk for guiding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. april 2010 #4 Del Skrevet 11. april 2010 No problemo :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå