Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Har vært sammen med kjæresten no i nesten 1 år, før det igjen holdt vi på i 2 år, har vært ganske mye frem og tilbake med fyren kan man si. Uansett, jeg er veldig glad i gutten men begynner nesten å lure om jeg skal vurdere å dumpe han. Han har sluttet å skrive meldinger, ringe, eller ta initiativ i det hele tatt. Jeg må hver gang spørre han om han gidd å komme opp til meg eller omvendt. Han har takket nei de fleste ganger til hytteturer og sånn jeg har med min vennegjeng. Også føler jeg alle de småtingene jeg gjør for han tar han forgitt, jeg kjøper alltid inn ting/mat/diverse som jeg vet han liker, han gjør aldri noe egentlig for meg. Det eneste han har fokus på er jobb og trening, jeg føler meg som et slags tredje hjul. Selvfølgelig vet jeg at jobben kommer alltid først, og jeg vet trening er viktig for han, men han har aldri kunnet skippet èn trening for meg.. Han har fremdeles ikke kjøpt bursdagsgave til meg (hadde bursdag i februar) ikke det at det betyr så veldig mye, med det er jo ganske skuffende, og nå i seinere tid så har han sagt "Jaa, skal kjøpe gave til deg når jeg får lønning, blabla" Har fremdeles ikke skjedd da men.. Sexen og alt det er forsåvidt greit, jeg var hans første. Men tingen er at han har veldig mye ting han vil prøve ut, som oftest er det meste greit, MEN når han begynner å dra inn venninner jeg kan ta med meg så vi kan ha trekant, eller finne en jente osv, så blir jeg ganske frustrert! Han gir meg ikke komplimenter, aldri egentlig.. Han kommenterer den ene bestevenninnen mine sine pupper og hvordan det hadde vært o.l Jeg begynner egentlig å bli dritt lei! Problemet er at jeg er fremdeles så forelsket i han at jeg klarer ikke å gjøre noe. Jeg truet han med å slå opp, endte med vi hadde pause en uke, og etter det hadde han skjerpet seg mye med mange av tingene, men så plutselig virket det som han gav faen.. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre lenger.... Noen som .. har noen råd? Noe?
Sarah_83 Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 men kvitt deg med denne taperen. Du fortjener bedre en den dritten.
Timar Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Beklager, men her høres det ikke ut som det er noe mer å hente. Fyren er ikke interessert i deg mer, men antagelig er det greit å ha deg tilgjengelig for sex.. Finn igjen stoltheten din og dump fyren før han dumper deg! Ta med ei venninne til trekant, ærlig talt! Og DET greier han å ta initiativ til, men ikke noe annet.
I Grosny Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 (endret) Si til han at trekant er kjedelig, kvadrat er bedre. Endret 12. april 2010 av I Grosny
Snop Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Si til han at trekant er kjedelig, kvadrat er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå