Sarah_83 Skrevet 11. april 2010 #1 Del Skrevet 11. april 2010 Har lyst til å investere i et ordentlig par solbriller. Og utseende har alt å si og at den passer til ansiktet. Hvilket par har du? Pris? Hvor kjøpte du de? Hva er forresten trendy? Jeg liker Dior sine design, kanskje Versace eller D&G også, men det finnes jo så mye fint. Ønsker tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg er mer typen med ti-talls par (billige vel og merke) for jeg liker å bytte på og alt passer jo ikke til alt Men dersom jeg skulle invistert i et par som skulle holde en god del år, så hadde nok valget fort falt på et par ray ban, enten type "blues brothers" eller pilotbriller enkelt og greit fordi de alltid kommer tilbake i mote igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 15. april 2010 #3 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg kjøpte meg Ray Ban Wayfarer i fjor: http://www.hotblog.no/bilder/shades2009/Jessica_Alba_Ray-Ban_Wayfarer_2140_Sunglasses.jpg Samt Ray Ban pilotbriller med svakt sota glass. Ga vel 1200 per par mener jeg å huske. Har lyst på enda et par Ray Ban Wayfarer i år, i en litt kul farge tror jeg. Kanskje turkise.. Ellers er de veldig fine i hvite også, når man blir litt brun. Er vel det som er trendy for tiden. Men litt kjedelig er det jo, når så mange har like briller som en. Hvis du ikke pleier å kjøpe deg særlig mange par solbriller, ville jeg investert i et par ordentlige pilotbriller, tror jeg. Ray Ban har mange forskjellige, og de er jo ikke veldig dyre heller. Pilotbriller kommer alltid på moten igjen, ja, mens dyrere solbriller ofte varer et år bare. Aner ikke hvor mange par solbriller jeg har liggende fra Dior, Cavalli, Versace og Chanel osv., men det som har skjedd er at jeg kun har brukt dem en sommer. De kommer jo alltids på moten igjen, men ikke med så jevne mellomrom som f.eks. pilotbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå