Gjest Ellisiv Skrevet 15. september 2003 #1 Del Skrevet 15. september 2003 Er Chanel øyeskyggen Tatou nr. 12 svart? Hva med Tabou nr. 8, den ser burgunder-lilla ut. Er den det? Noen som har disse, og kan fortelle? Er disse øyeskyggene av bra kvalitet? (ligger pent på hele dagen uten å drysse eller legge seg i striper, er lett å legge og sprekker ikke lett i etuiet sitt?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. september 2003 #2 Del Skrevet 16. september 2003 kan ikke si noe om fargene, men kvaliteten er så absolutt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame B Skrevet 17. september 2003 #3 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med fargen, men jeg kan garantere at øyenskyggen sitter som støpt hele dagen. (Såfremt du legger et godt grunnlag, selvsagt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 17. september 2003 #4 Del Skrevet 17. september 2003 Ja, det stemmer at Tatou er svart Og de sitter, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 17. september 2003 #5 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har Tabou nr 8 og den er lilla. Er også enig med de andre som har svart deg - Chanel lager de beste øyeskyggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 17. september 2003 #6 Del Skrevet 17. september 2003 Takk for svar alle sammen. Har bestilt begge skyggene, og er fornøyd med å høre at kvaliteten er så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 27. september 2003 #7 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har Chanel øyenskygge, og det er definitivt den aller beste jeg har prøvd. Hvis man er interessert i å legge en pen make-up, bør man få med seg et par Chanel-skygger. De er kjempelette å legge, og varer lenge! :blunke: Jeg brukte L`Oreal før, men det er et helt hav og to verdener i forskjell på kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 27. september 2003 #8 Del Skrevet 27. september 2003 Når jeg først fant en tråd om disse skyggene; er det noen som vet hvilket nummer/fargekode som er naturlig beige/lys brun skygge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå