Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Jeg er lett med på trekant, men det skal være fordi han har lyst å dele en ny seksuell opplevelse med meg. Fordi han tenner på at vi er tre, tenner på at jeg og hun gjør ting sammen osv. Men hun er egentlig bare en statist i vårt sexliv, ikke stjernen.

Er delvis enig, og det er et godt utgangspunkt for selve paret, men spørs om man finner noen som vil innfinne seg med å bare være en statist.

Jeg tror det er viktig at man finner sin rolle i trekanten, det er tross alt meningen at det skal være godt og fint for alle involverte parter. Er man en av et par som har med seg en ekstra person er det selvsagt viktig at man tar seg xtra godt av sin faste partner, det sier seg selv.

Personer som er usikre på sin seksualitet og som sliter med "var hun bedre?", "er han større?" eller "Var orgasmen bedre?" etc....tror jeg har liten glede av en trekant, poenget er jo at det skal være annerledes, så man må bare nesten go with the flow ;)

Endret av MikeWaters
Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Er delvis enig, og det er et godt utgangspunkt for selve paret, men spørs om man finner noen som vil innfinne seg med å bare være en statist.

Enig i det altså! Ordla meg kanskje litt feil.

I selve trekanten vil hun selvsagt få være og føle seg som stjernen, men i det store og hele så er hun ikke en av hovedpersonene i vårt sexliv. Poenget var vel noe sånt som at trekant for meg ikke handler så mye om "å pule en annen", men om å dele en deilig opplevelse med sin partner. Derfor tror jeg det ts beskriver er litt feil utgangspunkt.

Nå har jeg ikke hatt trekant når jeg har vært i et seriøst forhold da, du er nok mer ekspert enn meg på det området om jeg ikke tar feil ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Nå har jeg ikke hatt trekant når jeg har vært i et seriøst forhold da, du er nok mer ekspert enn meg på det området om jeg ikke tar feil ;)

Ekspert blir jeg nok aldri, men jeg har da gjort meg noen erfaringer ;) Å være med på trekant som singel er nok litt annerledes enn å være 1 av et par, på godt og vondt. Det kan nok sikkert føles som man er litt påheng, og vår ide har vært at alle 3 (eller 4) skal være likestilte, dette er jo ikke noe vi gjør så voldsomt ofte så noe stor del av vår seksualitet blir det uansett ikke. Dette var vel også det du mente :)

Lene siden du hadde trekant, og var det med et par du kjente? :)

Skrevet

Jeg har hatt trekanter med to menn og en kvinne. Det fungerer fantastisk når kvinne er midtpunktet og mennene fungerer som likeverdige samarbeidspartnere. Trekant med to kvinner har jeg ikke opplevd men det er nok viktig at mannen har like stort fokus på begge kvinnene. Er han sammen den ene så bør hun nok ikke oppleve noe mindre fokus enn den andre. Det bør være henne han legger seg tett inntil og kysser/koser etterpå... :)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Det bør være henne han legger seg tett inntil og kysser/koser etterpå... :)

Har man sex med et par, takker man for seg etterpå og lar paret være alene med erfaringen. Er man 2 par går man hvert til sitt etterpå for å fordøye og la hverandre få tid til å prate, kose og evt. ha mer sex alene. Det syntes nå ihvertfall vi er en god regel.

Endret av MikeWaters
Skrevet

Har man sex med et par, takker man for seg etterpå og lar paret være alene med erfaringen. Er man 2 par går man hvert til sitt etterpå for å fordøye og la hverandre få tid til å prate, kose og evt. ha mer sex alene. Det syntes nå ihvertfall vi er en god regel.

Helt enig!!Det er viktig å begrense opplevelsen til kun sex'en!

Gjest Anjelika
Skrevet

Ekspert blir jeg nok aldri, men jeg har da gjort meg noen erfaringer ;) Å være med på trekant som singel er nok litt annerledes enn å være 1 av et par, på godt og vondt. Det kan nok sikkert føles som man er litt påheng, og vår ide har vært at alle 3 (eller 4) skal være likestilte, dette er jo ikke noe vi gjør så voldsomt ofte så noe stor del av vår seksualitet blir det uansett ikke. Dette var vel også det du mente :)

Lene siden du hadde trekant, og var det med et par du kjente? :)

Var det jeg mente ja :)

Det er over et halvt år siden, og ingen av oss var seriøst involverte så da var heller ingen det tredje hjulet på vogna. Jeg er usikker på om jeg ville vært gjestestjernen hos et par, isåfall skal de ha gjort det før og hatt gode erfaringer med det. Om en av dem plutselig hadde opplevd det som ubehagelig så hadde det jo heller ikke vært gøy for meg. Om de to hadde vært mest fokuserte på hverandre så kunne jo det også lagt en demper på min opplevelse, dog tenner jeg faktisk veldig på tanken å bare være en flue på veggen i soverommet til et elskende par og.

Jeg har lyst å oppleve trekant med min kjæreste og en annen kvinne, men her er det faktisk han som er litt skeptisk foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...