Gjest Bente Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hei Jeg og typen min har vært sammen i 5 år nå. De siste månene har han vært pågående om at han vil ha trekant med meg og en annen person. Han har ikke hatt noen sekspartnere før meg, så en av grunnene er at han vil "prøve" en annen jente også i løpet av sitt liv uten å måtte være utro, og fordi han har en seksuell fantasi om å ha trekant. Jeg selv er veldig usikker. Jeg lurer på hva dere tenker om dette? er det feil å være med på det for å la han ha sex med en annen person enn bare meg? burde jeg reagere på dette? at han vil det delvis pga å ha sex med en annen jente/dame? vil bare høre deres meninger og tanker om dette. Jeg setter pris på alle tilbakemeldingene
Gjest Flickan Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Oj, dette var som å lese om meg selv! Var sammen med en som hadde samme "problem" som typen din, han hadde kunn vært med meg, og ønsket derfor trekant slik at han kunne "oppleve" en annen jente uten å være utro og uten å gjøre det slutt. Det begynte med en liten spøk om trekant, noe som i og for seg var greit nok. Men etterhvert tok det helt overhånd, det ble et veldig stort og vanskelig tema som førte til mange krangler og frustrasjon. Jeg synes det var ekkelt å tenke på at han skulle ligge med ei annen jente foran meg, merka jeg ble veldig sjalu pga dette. En ting er at mange gutter har denne fantasien, men når det ble så viktig for han å gjennomføre det, pluss at det var mest for å få ligge med ei anna jente enn meg og ikke det faktum at det var trekantfantasien som fristet mest, ble det for vanskelig for meg å takle dette. Til slutt innrømte han også at han fantaserte om jenter han så på gata og lurte på hvordan det ville være å ha sex med de, og han sa at han var fristet til utroskap. Endte med brudd, da jeg ikke lenger orket tanken på at sex med andre jenter var så viktig for han. Hvis man ikke har "rent fra seg" før man går inn i et forhold, burde man kanskje ikke gå inn i noe forhold heller, iallfall ta konsekvensene av de valgene man tar. Nå har han valgt å være sammen med deg, til tross for at han mangler erfaring, da kan han ikke forvente at du skal la han ligge med andre, og synes det er greit fordi det "bare" er en trekant. Som sagt, min erfaring er at en slik situasjon er ødeleggende for et forhold, men behøver ikke å bety at det ikke vil fungere mellom dere. Og det er ikke meningen å skremme deg, vil bare at du ikke skal la dette gå like langt som jeg gjorde, slet veldig psykisk pga den saken der. Synes iallfall ikke du skal bli med på en trekant hvis det bare er for å tilfredstille han. Og ikke la dette bli en stor sak i forholdet deres, er du som meg ender du opp med å bli veldig sjalu og redd for hva han kan komme til å gjøre. Jeg ble iallfall veldig redd for at han skulle være utro eller gå fra meg, da han klart og tydelig fortalte at han ikke kunne leve med kun en sexpartner..da er jo løsningen enten brudd, utroskap eller trekant da.. Huff, ingen artig situasjon å være i, håper virkelig ikke kjæresten din lar det gå like langt som min gjorde. Det "morsomme" med hele greia er at etter bruddet hvor han hadde hatt noen jenter, ville han ha tilbake meg. Da var jeg bra nok liksom. Nei, makan, hvis det er sånn at han måtte ligge med noen andre jenter for å innse hvem han ønsket å dele livet med, ja da kan han ha det så godt med ons-oppleggene sine. Så får han spørre seg selv om det var verdt det. Og om du virkelig ikke vil være med på trekant, si fra klart og tydelig om det, og at du ikke ønsker å snakke mer om det "problemet" hans. Sett ned foten. Så får det være opp til han om han kan fortsette forholdet uten erfaring med andre. Det er jo mange som går gjennom livet med bare en sex-partner og er fornøyde med det. Har vel dessverre ikke så mange gode råd å komme med, men ønsker deg uansett lykke til
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Eg syns ikkje du skal gå med på dette uten at du selv vil det, ikkje gjør det bare for å tilfredsstille hans lyster til å ha sex med noen andre enn deg, "bare for å ha prøvd det". Du kan jo nevne trekant med han, deg og ein annen mann og se hva han sier da, om han sier nei så kan jo du si at det er svaret på hans forslag om trekant mellom deg, han og ei anna dame. Om du tenner på jenter/kunne tenkt deg å prøve å ha sex med ein jente så kan dere evt lage ein slags avtale om at han ikkje får knulle ei anna jente i vagina (eller rumpa), men bare deg, men at den andre dama evt kan suge eller ronke han og ha sex med deg. Eller si at du skal velge dama, og da velge ei stygg, bælfeit ekkel dame f.eks, som han ikkje får særlig lyst å stikke pikken borti :gjeiper: Det er ikkje noe eg hadde gått med på sjøl forresten. Eg tenker som så at, om kisen er sammen med meg, så er han sammen med meg, det betyr at andre damer er uaktuelle samme faen i den tiden vi er sammen. Vil han ha seg med noen andre, ja, det må han gjøre om han virkelig vil det, men da er han ikkje sammen med meg lengre. Så da er det bare å finne ut hva som er viktigst, å fortsette forholdet eller å ha seg med andre damer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Hei Jeg og typen min har vært sammen i 5 år nå. De siste månene har han vært pågående om at han vil ha trekant med meg og en annen person. Han har ikke hatt noen sekspartnere før meg, så en av grunnene er at han vil "prøve" en annen jente også i løpet av sitt liv uten å måtte være utro, og fordi han har en seksuell fantasi om å ha trekant. Jeg selv er veldig usikker. Jeg lurer på hva dere tenker om dette? er det feil å være med på det for å la han ha sex med en annen person enn bare meg? burde jeg reagere på dette? at han vil det delvis pga å ha sex med en annen jente/dame? vil bare høre deres meninger og tanker om dette. Jeg setter pris på alle tilbakemeldingene Nei ikke gå med på det. Sett i så fall krav om at den tredje personen skal være en mann heller, da blir det nok ikke mer mas om det.
Gjest gjest Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Hei Jeg og typen min har vært sammen i 5 år nå. De siste månene har han vært pågående om at han vil ha trekant med meg og en annen person. Han har ikke hatt noen sekspartnere før meg, så en av grunnene er at han vil "prøve" en annen jente også i løpet av sitt liv uten å måtte være utro Mannen din går tydeligvis i tanker om at han ikke er fornøyd med å ha hatt bare en seksualpartner i livet. Derfor ønsker han din velsignelse til å ligge med andre damer. En mann som hadde hatt andre partnere, og som hadde prøvd en trekant før, og som ville "introdusere" deg for noe nytt og spennende. Da ville situsajonen vært en annen. Men silk du forklarer situasjonen blir jeg bare forbannet på dine vegne. Vil han være fri til å utforske seksuelle forhold med andre damer, må han jo være ærlig og avslutte forholdet til deg først. Han kan ikke få både i pose og sekk- og beholde deg trygt på gress uten konsekvenser, mens han skaffer seg mer seksuell erfaring i livet.
SMann Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Det er på mange måter mer positivt enn om han skulle gjort som de aller fleste...vært utro bak ryggen din. Trekant fungerer bare hvis det er tre personer som er komfortable med det. Du sier ikke noe om hva du føler selv...men du kan bare gå med på det hvis du har lyst på det. Hvis ikke må du være klinkende klar...på at det er uakseptabelt for deg... Har du spurt om han synes det ville vært greit med en ekstra mann?
Gjest Gift mann Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Jeg har også kun hatt en sexualpartner, og (sannsynligvis av den grunn) også fantasert om hvordan det ville vært med en annen dame... For eksempel hvordan kjennes puppene hennes ut? Hvordan smaker en andre damer? Hvordan ser musen ut, og hvordan føles den? osv, osv... Har fantasert om dette sammen med min kjære. Og hun vet godt hvilke damer jeg har sansen for, og hun ser det relativt lett på meg når jeg oppdager noen Men fantasi er en ting, virkelighet er noe annet. Jeg har ikke tatt skrittet. Vanskelig å svare kort på dette, men jeg tror det har flere årsaker. Jeg har ikke turt. Jeg er veldig glad i hun jeg er gift med. Jeg har et veldig godt sexliv - det er (relativt) spennende og (relativt) hyppig. Jeg ønsker å legge tid og energi i forholdet vårt, heller det enn å forsøke et eller annet finurlig sammen med andre. Nå feirer vi snart sølvbrullup, og har etterhvert sett flere som har gått i fra hverandre pga forskjellige ting. Bla utroskap... Konsekvensene er store, som regel er det familie på begge sider som sørger over tap av svoger / svigerinne, barn som får det vanskelig, krangel om penger og dårlig økonomi, nye partnere og nye barn felles eller særbarn. En salig blanding..., og det ser ikke alltid ut til at det er så lykkelig til slutt... Nå skrev jeg meg sikkert helt bort her. Ikke gå med på dette, dere har tross alt holdt sammen i 5 år. Det er bra! Si klart i fra at du ikke ønsker dette - dette fordi vi menn må ha klare beskjeder:) Sett av tid til å ha det kjekt sammen, nyt hverandre og livet! Lykke til!
Gjest MikeWaters Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Umiddelbart høres ikke dette særlig smart ut, dere bør nok snakke litt mer om motivene for å ha en slik opplevelse.
Gjest gimledoris Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Hei Jeg og typen min har vært sammen i 5 år nå. De siste månene har han vært pågående om at han vil ha trekant med meg og en annen person. Han har ikke hatt noen sekspartnere før meg, så en av grunnene er at han vil "prøve" en annen jente også i løpet av sitt liv uten å måtte være utro, og fordi han har en seksuell fantasi om å ha trekant. Jeg selv er veldig usikker. Jeg lurer på hva dere tenker om dette? er det feil å være med på det for å la han ha sex med en annen person enn bare meg? burde jeg reagere på dette? at han vil det delvis pga å ha sex med en annen jente/dame? vil bare høre deres meninger og tanker om dette. Jeg setter pris på alle tilbakemeldingene Snu det hele med å si : Jeg har faktisk en drøm jeg også..Og jeg fantaserer veldig om å ha trekant jeg også, men da med en annen gutt til stedet Så hvis du er villig til å følge opp denne fantasien min, så skal jeg tenke på om jeg kan oppfylle din Regner med pipen får en annen lyd da!!!
SMann Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Snu det hele med å si : Jeg har faktisk en drøm jeg også..Og jeg fantaserer veldig om å ha trekant jeg også, men da med en annen gutt til stedet Så hvis du er villig til å følge opp denne fantasien min, så skal jeg tenke på om jeg kan oppfylle din Regner med pipen får en annen lyd da!!! Det kan fort slå andre veien...det kan hende han tenner på det også!!!
Gjest Bente Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Jeg har snakket mye om dette med typen min i det siste. Jeg har også sagt at jeg har fantasert om å ha en mann med (noe jeg egentlig ikke har ). Det viste seg at typen min syntes at vi kunne prøve ut det, hvis det var slik at jeg ønsket det. Så han er altså villig til å ha trekant med en dame ekstra (som er hans ønske) og med en ekstra mann (som han tror er mitt ønske). Jeg er ikke redd for at han kommer til å være utro om jeg ikke går med på dette, men jeg er redd for at hvis jeg ikke går med på trekant med en annen dame, så vil tankene hans resten av vårt forhold være på hvordan det er å ha sex med en annen dame osv. Jeg vil helst at typen min skal tenke at jeg er den eneste for han. at han ikke vil ha noen andre enn meg. han sier jo at det kun er meg han kan tenke seg å dele sitt liv sammen med, men der igjen fantaserer han om å prøve en annen dame. han sier også at en av grunnene til at han vil ha trekant er for at han tenner på tanken om at jeg er seksuell med en annen kvinne. Han vil også prøve dette med både en mann og en kvinne for å se om dette er noe for oss eller ikke. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal reagere. for det jeg henger meg mest opp i er akkurat det med at en del av det med trekant skyldes at han er nysgjerrig på andre damer. Selv har jeg alltid sagt at jeg kunne tenkt meg å prøve trekant, men da helst med to fremmede menn hvor jeg ikke har noen relasjoner til noen. jeg tror det ville såret meg å se mannen min penetrere og kose med ei annen dame, uansett om jeg var på det eller ikke. Er bare usikker på hele situasjonen. Er dette en vanlig situasjon osv. Setter utrulig stor pris på alle svar jeg har fått
Gjest Mann på 45 Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 Til slutt innrømte han også at han fantaserte om jenter han så på gata og lurte på hvordan det ville være å ha sex med de, Hvem gjør ikke det? De fleste er ikke så dumme at vi sier det i fra til konene våre. Regner med at min kjære også dagdrømmer litt innimellog og bryr meg døtten om det.
Gjest MikeWaters Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg har snakket mye om dette med typen min i det siste. Jeg har også sagt at jeg har fantasert om å ha en mann med (noe jeg egentlig ikke har ). Det viste seg at typen min syntes at vi kunne prøve ut det, hvis det var slik at jeg ønsket det. Så han er altså villig til å ha trekant med en dame ekstra (som er hans ønske) og med en ekstra mann (som han tror er mitt ønske). Jeg er ikke redd for at han kommer til å være utro om jeg ikke går med på dette, men jeg er redd for at hvis jeg ikke går med på trekant med en annen dame, så vil tankene hans resten av vårt forhold være på hvordan det er å ha sex med en annen dame osv. Jeg vil helst at typen min skal tenke at jeg er den eneste for han. at han ikke vil ha noen andre enn meg. han sier jo at det kun er meg han kan tenke seg å dele sitt liv sammen med, men der igjen fantaserer han om å prøve en annen dame. han sier også at en av grunnene til at han vil ha trekant er for at han tenner på tanken om at jeg er seksuell med en annen kvinne. Han vil også prøve dette med både en mann og en kvinne for å se om dette er noe for oss eller ikke. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal reagere. for det jeg henger meg mest opp i er akkurat det med at en del av det med trekant skyldes at han er nysgjerrig på andre damer. Selv har jeg alltid sagt at jeg kunne tenkt meg å prøve trekant, men da helst med to fremmede menn hvor jeg ikke har noen relasjoner til noen. jeg tror det ville såret meg å se mannen min penetrere og kose med ei annen dame, uansett om jeg var på det eller ikke. Er bare usikker på hele situasjonen. Er dette en vanlig situasjon osv. Setter utrulig stor pris på alle svar jeg har fått Så det du sier er at dere begge har nevnt at dere ønsker trekanter, og mens han er villig til å teste ut begge varianter, så er du usikker på om du klarer å se ham med en annen dame? Hvis du er redd for å bli såret av å se din mann med en annen dame så er du ikke klar for dette. Det er forøvrig ikke uvanlig å fantaserer om andre i et forhold, uten at man dermed ønsker å gjøre noe aktivt med den biten. Slik som jeg ser det, skal du få ha trekant med 2 menn så må du nesten også åpne for at han kan få ha trekant med 2 kvinner. Ellers kan dere nesten droppe all form for geometri Hva med et par? Endret 12. april 2010 av MikeWaters
SMann Skrevet 12. april 2010 #14 Skrevet 12. april 2010 Jeg har snakket mye om dette med typen min i det siste. Jeg har også sagt at jeg har fantasert om å ha en mann med (noe jeg egentlig ikke har ). Det viste seg at typen min syntes at vi kunne prøve ut det, hvis det var slik at jeg ønsket det. Så han er altså villig til å ha trekant med en dame ekstra (som er hans ønske) og med en ekstra mann (som han tror er mitt ønske). Jeg er ikke redd for at han kommer til å være utro om jeg ikke går med på dette, men jeg er redd for at hvis jeg ikke går med på trekant med en annen dame, så vil tankene hans resten av vårt forhold være på hvordan det er å ha sex med en annen dame osv. Jeg vil helst at typen min skal tenke at jeg er den eneste for han. at han ikke vil ha noen andre enn meg. han sier jo at det kun er meg han kan tenke seg å dele sitt liv sammen med, men der igjen fantaserer han om å prøve en annen dame. han sier også at en av grunnene til at han vil ha trekant er for at han tenner på tanken om at jeg er seksuell med en annen kvinne. Han vil også prøve dette med både en mann og en kvinne for å se om dette er noe for oss eller ikke. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal reagere. for det jeg henger meg mest opp i er akkurat det med at en del av det med trekant skyldes at han er nysgjerrig på andre damer. Selv har jeg alltid sagt at jeg kunne tenkt meg å prøve trekant, men da helst med to fremmede menn hvor jeg ikke har noen relasjoner til noen. jeg tror det ville såret meg å se mannen min penetrere og kose med ei annen dame, uansett om jeg var på det eller ikke. Er bare usikker på hele situasjonen. Er dette en vanlig situasjon osv. Setter utrulig stor pris på alle svar jeg har fått Si som sant er...at det er uaktuelt for deg å se han med en annen dame...og få han til å akseptere dette....
Gjest ugla Skrevet 12. april 2010 #15 Skrevet 12. april 2010 Snu det hele med å si : Jeg har faktisk en drøm jeg også..Og jeg fantaserer veldig om å ha trekant jeg også, men da med en annen gutt til stedet Så hvis du er villig til å følge opp denne fantasien min, så skal jeg tenke på om jeg kan oppfylle din Regner med pipen får en annen lyd da!!! Ta ikke det for gitt! Om denne tredjepersonen, mannen, kanskje er litt bi så er sjansen stor for at mannen din oppdager at han liker menn litt også. Kanskje vil han mase og mase om å ha med ekstra mann etter en slik opplevelse. Det skjedde med samboeren til ei venninne av meg. Men de er enige om det og liker ekstra mann begge to.
Gjest Flickan Skrevet 12. april 2010 #16 Skrevet 12. april 2010 Så det du sier er at dere begge har nevnt at dere ønsker trekanter, og mens han er villig til å teste ut begge varianter, så er du usikker på om du klarer å se ham med en annen dame? Hvis du er redd for å bli såret av å se din mann med en annen dame så er du ikke klar for dette. Det er forøvrig ikke uvanlig å fantaserer om andre i et forhold, uten at man dermed ønsker å gjøre noe aktivt med den biten. Slik som jeg ser det, skal du få ha trekant med 2 menn så må du nesten også åpne for at han kan få ha trekant med 2 kvinner. Ellers kan dere nesten droppe all form for geometri Hva med et par? Jeg fikke inntrykk av at dette med to menn bare var noe hun sa for å teste reaksjonen hans, ikke noe hun egentlig ønsker..?
Gjest Flickan Skrevet 12. april 2010 #17 Skrevet 12. april 2010 Hvem gjør ikke det? De fleste er ikke så dumme at vi sier det i fra til konene våre. Regner med at min kjære også dagdrømmer litt innimellog og bryr meg døtten om det. Enig med deg at fantasier om folk man ser på gata o.l. er helt greit og sikkert vanlig i de fleste forhold, både for menn og kvinner. Mulig jeg ordla meg litt uklart, men det jeg mente var at det er lite hyggelig når man vet at det ikke bare er en uskyldig fantasi, men et sterkt ønske om å ligge med en annen jente, og at man sier høyt og tydelig til sin egen kjæreste at man er på nære nippet til utroskap. Poenget mitt er at man kan ikke være i et forhold når man har store problemer med å holde seg til en jente om gangen..Tviler på at du hadde likt å høre at kona di hadde et sterkt ønske om å ligge med en annen mann, samma hvem, bare det var noen andre enn deg..
Gjest Anjelika Skrevet 12. april 2010 #18 Skrevet 12. april 2010 Umiddelbart høres ikke dette særlig smart ut, dere bør nok snakke litt mer om motivene for å ha en slik opplevelse. Enig. Jeg er lett med på trekant, men det skal være fordi han har lyst å dele en ny seksuell opplevelse med meg. Fordi han tenner på at vi er tre, tenner på at jeg og hun gjør ting sammen osv. Men hun er egentlig bare en statist i vårt sexliv, ikke stjernen. På en annen side forstår jeg at han er nysgjerrig på hvordan det kunne vært med andre siden han bare har hatt en. Det trenger jo ikke akkurat være så "alvorlig" det heller. Men det viktigste er jo hva du føler rundt det, og det høres ikke ut som du har spesielt lyst. Tviler på det er noe særlig kult for han heller å ha trekant om du ikke er "into it". Det kan da ikke være spesielt pirrende å pule ei annen foran en småfortvilt kjæreste. Bare forklar at du tror du ikke kommer til å takle det så bra, og at det derfor ikke vil bli en bra opplevelse for noen av dere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #19 Skrevet 12. april 2010 For en stakkarslig mann du har, TS. Jeg er en mann som har vært sammen med min kjære i over 1 år. Hun er den eneste jeg har hatt sex med, og kunne overhode ikke tenke meg noen andre. Elsker henne over alt på denne jord! Det mannen din sier om at han ønsker å ha deg for resten av livet, er bare et dumt spill. Ikke gå i den fella. En mann som elsker sin kjære, vil ikke drømme om andre damer. Det er jeg et bevis på. Håper du ikke tar dette ille inn over deg, men du bør få snakket med mannen din. Det kan være han ikke ønsker å endre tankemønster, men det der er så disrespectfullt at jeg hadde stukket før jeg ble mer behandlet som en midlertidig erstatning for noe annet.
Gjest MikeWaters Skrevet 13. april 2010 #20 Skrevet 13. april 2010 Jeg fikke inntrykk av at dette med to menn bare var noe hun sa for å teste reaksjonen hans, ikke noe hun egentlig ønsker..? Tja, hun sier da vitterlig: "Selv har jeg alltid sagt at jeg kunne tenkt meg å prøve trekant, men da helst med to fremmede menn hvor jeg ikke har noen relasjoner til noen"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå