Livets datter Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Og VIPS... så var den ferien over! Er nå tilbake fra det stooore utland. Har hatt en utrolig fin og varm tur! Men som de sier; borte bra - hjemme best! Og det er faktisk noe i det ordtaket, for det var godt å komme hjem igjen!
Titti72 Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Jeg liker også å reise, og ha late dager på hotell med soling og bading. Men gud bedre så deilig det er å komme hjem igjen, til senga mi og puta mi. Pluss tv, sofa og vaskemaskinen. Nyter ferien til det fulle, og nyter hverdagen med mine kjære også! Er alltid kjap med å pakke ut, vaske tøy, og å sende filmene til fremkalling.
Livets datter Skrevet 15. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2003 Riktig. Lørdagen brukte jeg til å pakke ut og vaske klær. Søndag vasket jeg hele leiligheten, og idag har jeg altså levert filmene til fremkalling!
Titti72 Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 Så deilig. Er vel passe brun nå tenker jeg!! Fant noen gamle filmruller i et skap for noen uker siden og sendte de til fremkalling. Der var det mange ting jeg hadde glemt ja. (bilder fra en bad-taste fest bl.a.) Godt å kunne freshe opp hukommelsen litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå