Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gruer meg alltid noe voldsomt til sommeren, for da er det jo sandalvær og masse bading og bare føtter. Problemet mitt er at jeg har så stygge tær.

Under føttene, spesielt under stortåa sliter jeg med hard og flasstete hud.

Tærne ser tørre ut, og neglene klarer jeg aldri å klippe pent. De ser generelt ikke fine ut.

I tillegg er lilletåa mi ganske vond og rød, uansett hvilke sko jeg bruker. Om de er store eller små har ingenting å si.

Hvilke rutiner og produkter burde jeg prøve for å få fine sommerføtter? Alt er nå bare tørt og lite pent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å smøre de inn med fuktighetskrem rett etter dusj, og så skal jeg prøve Baby Foot (ca 200 kr på Vita) som mange skryter voldsomt av.

Ellers kan du kanskje unne deg en tur til fotpleier eller pedikyr for å føle deg litt mer vel? :) Hvis jeg ikke får klippet mine pent, så bare heller jeg på med neglelakk :fnise:

Skrevet

Putt beina i en balje med varmt vann og 2ss olje (matolje går fint) og sitt slik i 10 min. Klapp dem tørre med ett håndkle og klipp neglene rett av med en klipper. Med fotfil kan du file der huden er hard (kjøpes på Vita).

Smør på en veldig tykk krem og pakk beina inn i plastfolie om du har tid. Hvis ikke, ta på noen gode tynne strømper og sov med de på.

Slik holder jeg mine føtter ved like :)

Alle burde påspandere seg minst en pedikyr i livet, så det er å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...