Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver med å pusse opp et soverom og flytter vårt inn dit. Da blir det ledig et passe stort rom vi tenkte at guttungen skulle få.

Jeg har tenkt å kjøpe køyeseng og bygge inn nederste køya med vegger (treplater) som vi skjærer rundinger i, i forskjellige størrelser. Maler platene og senga hvit. Platene kan taes av når han blir lei det rommet. Skal prøve å få laget en type stjernehimmel med lys eller noe sånt også inni køyerommet.

Langs ene veggen er det vindu og hveranda-dør, langs andre langveggen er det dør og innebygde skap.

Så blir det køyeseng i hjørne med vinduet på kortveggen, og under vinduet blir det bord med to stoler.

På den andre veggen blir det noen hyller til lekeoppbevaring (har tre hvite hyller med tre bokser i, i grønn, hvit og blå i trofastsystemet til Ikea)

Så lurte jeg på å male et tre som jeg skal sette rammer på med bilder av familie og venner på samme vegg som lekeoppbevaringen. Tenkte også å male et par av skapa med tavlemaling, holder det seg?

Noen andre ideer?

Han er autist med normalfungerende inteligens og motorikk. Liker biler, tog, båter, sabeltann, og mye annet gutter på 3-4 år liker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det jo mange gode tips ;)

Hva med ei eller flere morsomme lamper? På gutterommet her så henger det ei søt dragelampe fra taket, kjøpte den hos Living.

Så finnes det jo mye fint i "wall decos", har sett med både biler og løver og sjørøvere ;)

Skrevet

Jeg skulle også til å foreslå wall decos...

F.eks. noen fra www.wallies.com eller panduro.

De er jo lette å bytte ut, om du vil bytte tema. ;)

Skrevet

Andre tips er å male et felt på veggen med tavlemaling. Og så kan du jo ellers ta en kikk på senga på denne linken. Senga er laget av hobbyplater kjøpt på OBS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...