ela Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Heisann! Jeg er en jente på 19, trenger noen råd. Jeg var på sesjon for en stund siden, for jeg skal inn i hæren. Tingen er at jeg må legge på meg ca 7-8 kg, fordi jeg hadde for lav BMI, den skulle visst ligge på 18, min ligger på 16,7, er ikke undervektig eller noe sånt, men er bare høy, og har alltid hatt vanskeligheter for å legge på meg. Jeg trener fast på sats, styrketrening som oftest, prøver å dytte i meg det dobbelte av hva jeg vanligvis spiser. Men ingenting funker, så begynner å bli litt frustrert. Har fått noen tips av typen som trener bodybuilding, men vi har HELT forskjellig kroppsbyggning... Så, hmm.. Har til og med kjøpt proteinshake som jeg drikker itillegg til maten.. Jaja! Noen som har noen tips?
Gjest Elfrida Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Hvor lenge har du spist dobbelt så mye som vanlig pluss drukket proteinshake uten resultat? Styrketrening og mye mat høres jo ellers ut som en god ide, og jeg vet ikke om jeg har noe bedre forslag. Hvor mye trener du, og hvordan? Når det gjelder styrketrening er hvile ekstra viktig, ofte anbefales det minst 48 timers restitusjon etter hver gang du har trent en muskel skikkelig. Altså kan du dele opp treningen og ta overkropp en dag og underkropp neste dag f.eks., eller bare trene styrke maks annenhver dag. Mange anbefaler også tunge vekter og få repetisjoner.
Gutt87 Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Nøtter funker bra for å legge på seg ihvertfall. Uten om dette så kan det jo hende du kunne ha prøvd gainere for å se om det kan funke. Typen din vet kansje mer om det siden han driver med bodybuilding.
Djungelvrål Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 (endret) Les Snasens Tykke kvinners hemmeligheter her på forumet, hun tror hun har svaret. Endret 11. april 2010 av Vinnie
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Du er undervektig. Det er ikke slik at "veier du over 50kg er du normalvektig". En skje tran om dagen er godt for kroppen, og du får i deg litt mer kalorier.
Chanel.No5 Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Les litt her, kanskje du kan finne noen tips; http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/1993113688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå