Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke nevneverdig hudpleie før (utenom noe Nivea greier, som jeg har lagt bort for en stund siden), og det syns på mine svarte prikker på nesa og litt store porer og røde hud i kinnene. Har brukt en del tid i dag på å finne det jeg tror er gode produkter for min hud, normal, men sensitiv.

Tenkte å prøve å få tak i små prøver på en del av disse i butikker, men hva syns du om disse kombinasjonene?

Daglig

Rens: Matis Reponse Delicate Cleansing Cream

Toner: Matis Reponse Delicate Lime Blossom

Serum: md formulations Continuous Renewal Serum Sensitive Skin

Fuktightskrem/dagkrem: md formulations Critical Care Skin Repair Complex

Nattkrem/fuktmaske: Decléor Hydra Floral Mask

Ved behov

Solkrem: md formulations Total Protector Face SPF15

Skrubb: md formulations Face and Body Scrub

Maske: md formulations Vit-A-Plus Firming Treatment Masque

Vet ikke om det er lov å linke, så jeg lar det heller være :sjenert:

Jeg er spesielt usikker på dagkremen, føler ikke det er et produkt som bør brukes til hverdag, men jeg har ikke funnet et annet godt produkt enda. De fleste av disse ser ut til å gå godt med sensitiv hud, og det er ganske viktig for meg :)

Har du noe du ser kan bli et problem? Andre produkter som er bedre? Generelle tips? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fuktighetskrem så kan jo delicate til Matis være noe, eller decleor harmonie. Viktig med solkrem til hverdags over det igjen, strålene kan gjøre huden din enda rødere og irritert. Kan fint gå enda høyere enn 15, helst 25-30.

Ellers ser det jo greit ut :)

Skrevet

Takk :) Den fra Decleor så bra ut!

Ja, kan vurdere å ha høyere solfaktor, men vil jo få litegrann farge også :) Er så lys fra før, ser litt sunnere ut med litt farge.

Da var det bare å begynne å kjøpe ett sted... Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...