Gina_ Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har ikke nevneverdig hudpleie før (utenom noe Nivea greier, som jeg har lagt bort for en stund siden), og det syns på mine svarte prikker på nesa og litt store porer og røde hud i kinnene. Har brukt en del tid i dag på å finne det jeg tror er gode produkter for min hud, normal, men sensitiv. Tenkte å prøve å få tak i små prøver på en del av disse i butikker, men hva syns du om disse kombinasjonene? Daglig Rens: Matis Reponse Delicate Cleansing Cream Toner: Matis Reponse Delicate Lime Blossom Serum: md formulations Continuous Renewal Serum Sensitive Skin Fuktightskrem/dagkrem: md formulations Critical Care Skin Repair Complex Nattkrem/fuktmaske: Decléor Hydra Floral Mask Ved behov Solkrem: md formulations Total Protector Face SPF15 Skrubb: md formulations Face and Body Scrub Maske: md formulations Vit-A-Plus Firming Treatment Masque Vet ikke om det er lov å linke, så jeg lar det heller være Jeg er spesielt usikker på dagkremen, føler ikke det er et produkt som bør brukes til hverdag, men jeg har ikke funnet et annet godt produkt enda. De fleste av disse ser ut til å gå godt med sensitiv hud, og det er ganske viktig for meg Har du noe du ser kan bli et problem? Andre produkter som er bedre? Generelle tips?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Fuktighetskrem så kan jo delicate til Matis være noe, eller decleor harmonie. Viktig med solkrem til hverdags over det igjen, strålene kan gjøre huden din enda rødere og irritert. Kan fint gå enda høyere enn 15, helst 25-30. Ellers ser det jo greit ut
Gina_ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Takk Den fra Decleor så bra ut! Ja, kan vurdere å ha høyere solfaktor, men vil jo få litegrann farge også Er så lys fra før, ser litt sunnere ut med litt farge. Da var det bare å begynne å kjøpe ett sted... Hehe
Gjest Skya Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå