Gjest Mie Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har nylig debutert, og vi har hatt veldig vanskelig med samleie. Vi har prøvd flere ganger nå, men jeg er veldig trang og han har enda ikke kommet helt inn, samtidig er det utrolig smertefullt for meg. I morges når jeg gikk på do kom det ut en klump av "vävnad", i rosa farge, men ikke blod, såg ut som noe fra kroppen. Er det noen som har en anelse hva dette er? Er veldig bekymret.. Og, er det virkelig normalt at det er så vanskelig for oss å ha samleie? Vi har prøvd sikkert ti ganger nå og det er fremdeles vanvittig vondt og han kommer ikke inn. Kan det være noe som er galt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Om du er så bekymret bør du dra til gynekologen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Slapp av,jeg hadde store problemer med å få inn noe i min trange vagina og. Prøv med masse glidemiddel, bruk god tid, og du må overta og styre den inn. Prøv å slapp av helt og ikke anspenn deg, da tror jeg det skal gå bra. Jeg kan enda ha vondt om han er for stor, og han må bruke tid før jeg kan nyte samleie. Da jeg var ung, før ungene kom, gjorde samleie nesten alltid bestanding, godt/vondt, pgajeg var meget trang. Men med masse spytt eller glidemiddel, og at du tar over og styrer den inn, da skal det gå får jeg håpe Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå