Gå til innhold

Sko, veske og tilbehør

Vær76

Anbefalte innlegg

Jeg skal på jobbtur i mai, og regner med at en av kveldene er (ganske) fin middag med kjole. Jeg har en marineblå kjole med hvite prikker som jeg liker veldig godt snittet på, og som jeg tenkte jeg kunne bruke. Kjøpt på salg i fjor, men den kan vel godt brukes i år også den?

Men jeg vet ikke hvilke sko og veske jeg skal ha! Passer det med svart, eller bør jeg gå for annen farge? Tenkte på rødt, men det blir kanskje vel nasjonalromantisk? Og hvitt er kanskje for sommerlig tidlig i mai?

Jeg er takknemlig for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna de røde skoene. Blir helt kræsj.

Ville gått for sort eller hvitt tilbehør. Syns ikke hvitt er for sommerlig i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er rødt strøket av listen :Nikke:

Det blir nok svart tenker jeg, hvis ikke jeg finner noen fine hvite sko da :)

Det er så vanskelig med finklær, det er stort sett hverdager det går i her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også satset på hvite.

Jeg har et par hvite pumps som er fra Din Sko. De er kjempefine og lette og gå i.

http://www.dinsko.no/Dame/Modeller/Pumps?art=252826&page=3&sort=i_but_dat%20DESC

Hvis pumps ikke er noe for deg, ville det kanskje vært fint med et par søte ballerinasko?

http://www.dinsko.no/Dame/Modeller/Ballerina?art=253977

Personlig liker jeg vesker som er litt annerledes.

Men med en type ála Chanel-klassiker, vinner man alltid. Finner som oftest slike vesker på bruktbutikker og loppemarkeder, og nå er det jo rett rundt svingen for sesong!

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/b/0/0/22/d/AAAAC3HJLSUAAAAAACLRSw.jpg

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Syns ballerinasko er kjempesøtt, men føler meg mer elegant i høye heler. Veska var også veldig fin :)

Dessverre ikke DinSko der jeg bor, men skal gå på jakt i butikkene som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nå aner jo ikk jeg hvordan kjolen din ser ut, men hvis det er en mørkere blåfarge er det kanskje lurt å styre unna sorte sko? Mørkeblått og sort pleier ikke å være pent sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørkeblått og svart passer ganske dårlig sammen ja.. Jeg synes derimot at røde sko høres kjempefint ut til blå kjole. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart gått for røde eller grønne sko, jeg liker litt kræsj jeg da.

Andre farger jeg tror ville vært kult er orange eller turkis, men igjen jeg synes å kræsje farger er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er ganske mørk blå, så det blir nok ikke sorte sko. Har et par brune sko jeg skal prøve til, tror kanskje ikke det blir så dumt. Har forresten et par grønne sko også, må prøves :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg nok gått for hvitt, synes det blir finest sammen med mørkeblått. Men smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...