NatashaHAHA Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hei! Håper noen kan hjelpe meg å svare på dette. Har hatt lyst til å korrigere ørene siden tja.. første klasse da jeg ble kalt julius og dumbo og diverse, men legen min var ikke særlig positiv til å søke om å få det dekket så det ble aldri noe av. Nå er jeg 18 1/2, har egen jobb og endelig råd til å få det gjennomført. Bor i Kr.sand hvor vi har Sørlandsparken plastikkirurgi, som tar 15.000 for operasjonen og de virker som et trygt valg. MEN jeg har lest på Plastikkirurgene/Clinique Pilestredet Park at det kun koster 8000 hos dem, og det er jo nesten halvparten av pengene. Jeg har lest både positivt og negativt om dem på debatter på nettet, men bare i henhold til brystforstørring og fettsuging, de aller fleste virker veldig fornøyde og noen veldig ufornøyde. Men ørekorreksjon er noe helt annet, og det er liksom umumlig å "føkke opp" tenker jeg. Noen som har operert utstående ører på CPP eller evt noen andre plasser, eller som kjenner noen? Tusen takk for svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Har negativ erfaring med Plastikkirurgene/Clinique Pilestredet Park og anbefaler IKKE å gjøre noe som helst hos dem. Ja billigere men billig er ikke alltid bra.Spesielt når det kommer til operasjoner og fiksing med kroppen. Mine arr er i dag ikke pene ,dessuten har jeg fått en varig skade og legen som opererte meg nekter plent på at han har gjort noe feil ,enda det synes.
NatashaHAHA Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Huffda! Arr er jo det siste jeg vil sitte med! Kanskje jeg heller bare skal gi 15.000 da, det er jo noe jeg skal gjøre uansett pris.. og da kan jeg gjøre det her i byen også, i stedet for å dra helt til Oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå