Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Takk for god :klem:

Håper på det jeg også, Sequax :jepp:

Regner med det tar litt tid, men jeg er enda tålmodig så jeg tar det med et smil :)

Jeg har jo tross alt en kjempe herlig mann jeg er forlovet som er her med meg :rødme:

Det er vidunderlig! :rødme:

Hvor gammel er du egentlig, Småttisen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22, så det er ikke akkurat slik at jeg har dårlig tid :)

Men med en samboer som er 7 år eldre så har vi ikke lyst å vente så lenge heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, så det er ikke akkurat slik at jeg har dårlig tid :)

Men med en samboer som er 7 år eldre så har vi ikke lyst å vente så lenge heller :)

Da kan du ta det helt rolig mht den biologiske klokka, iallefall! :jepp: Og husk: alt ordner seg for snille piker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo ikke 50 til sammen engang jo! :nigo: Det er vi. Akkurat.

Det var bare det jeg ville si. Nemlig.

:plystre:

:fnise:

Da kan du ta det helt rolig mht den biologiske klokka, iallefall! :jepp: Og husk: alt ordner seg for snille piker! ;)

Aller helst vil jeg jo at ting skal skje nå med en gang, men jeg får vel bare innse at det ikke alltid er like mulig :ler:

Men det er ikke så aller verst å vente heller da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender alt jeg har av "smelt på tjukka"-støv* (Og det er en del!!!)

Håper dere slipper å vente så mye lengre, kanskje det blir en ekstra fin gave i jula? :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Innom å oppdaterer meg litt jeg! Hvordan er det i bryllupsverden for tiden? Har du begynt å titte på kjole etc+??

:klem:

Jeg vet at den lille kjeksen har sett litt på kjoler :lur:

:klemmer:

Såå spennende! :hoppe:

Det går veldig bra i bryllupsverden :jepp::strix:

Prøver å få litt oversikt nå før min kjære forlovede drar på til Sør-Amerika på jobb i morgen og blir borte til midten av desember.

Vi var i bryllupsfesten til min søster tidligere i høst, hvor de samlet familie og venner i etterkant av bryllupet de hadde i vår på tinghuset. Vi liker virkerlig den måten de gjorde det på, så det er et flott alternativ for oss :jepp: Jeg er medlem av Statskirken mens han er utmeldt, så noe vanlig kirkebryllup blir det nok ikke på oss for å si det slik.

Jeg har også startet å se på brudekjoler. Eller, startet stemmer nok ikke da jeg har sett på de med drømmende øyne i lang tid alt :sjenert::fnise:

Min søster fikk sin kjole til en latterlig lav pris via ei dame som importerer kjoler fra utlandet, og den er lik til den jeg har kommentert på FB som Icing har sett, bortsett fra at hennes kjole hadde røde detaljer i stedet for sorte. Se så flott den er: Kjole fremme og kjole bak :hjerte:

Jeg :hjerte: den kjolen, og tror nok at det blir noe i den gaten når jeg skal kjøpe min :rødme:

Ellers er vi nettopp kommet hjem fra gullsmeden hvor vi har vært og prøvd ringer i dag :rødme: Så nå skal jeg prøve mer hjemme på egenhåd før vi leverer inn enn bestilling :strix:

Det ser ut til at det er Lykkeringene vi går for :jepp: Min kjære forlovede ønsker en litt røff overflate på ringen sin i tillegg til et mønster, mens jeg har veldig lyst på en diamant :rødme: Det er jammen meg ikke lett til å finne alt dette i en ring altså! Men nå ser det ut som om vi har den nesten i boks, men det ble vanskelig med diamant i som passer strukturen og mønsteret. Så jeg vet ikke helt om det blir diamant i min eller ikke :sukk:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har vært og sett på ringer!! Når de kommer på fingeren, så blir det hele litt mer virkelig og du kan titte på ringen hele tiden og drømme deg bort... :rødme:

Kjolen var fantastisk vakker - helt nydelig!!!! Tror han kommer til å være skikkelig stolt uansett hvilken du ender opp med, men en brudekjole med litt farger er jo noe ekstra spesielt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg virkelig til å få ring på fingeren altså :jepp:

Det er ca to ukers leveringstid sa hun dama i butikken, så for å få dem før kjæresten kommer hjem fra jobb bør de bestilles nå :jepp: Men så lenge vi har de før jul er jeg fornøyd :jepp:

Er det noen av dere som har erfaring med spennring forresten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese her inne :) Fin kjole! Det er sååå masse å velge mellom og helt fantastisk å dra et sted å prøve ulike kjoler. Du føler seg som en skikkelig prinsesse :ler: Moro at dere har fått sett på litt ringer også da, blir nok deilig å endelig få de på plass også :)

Ha en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koslig å lese her! :hjerte: Bryllup, ringer og brudekjole :rødme: Når tror dere bryllupet blir?

Vi er ikke helt sikre på når vi øsnker å ha det. Det er jo greit å få spart opp litt penger først slik at vi får det som vi vil, og så vil vi også flytte hjem dit vi kommer fra. Hadde vi gjort det først hadde det vært mer praktisk hvis vi tenker å ha festen der :jepp: Kommer vel tilbake dit tidligst om 1- 1,5 år tenker jeg.

Så herlig å lese her inne :) Fin kjole! Det er sååå masse å velge mellom og helt fantastisk å dra et sted å prøve ulike kjoler. Du føler seg som en skikkelig prinsesse :ler: Moro at dere har fått sett på litt ringer også da, blir nok deilig å endelig få de på plass også :)

Ha en fin dag :kose:

Jeg gleder meg virkelig til å dra rundt og prøve kjoler på :jepp: Selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å bruke kjempe mye penger på en kjole så må jeg jo allikevel prøve mange flotte kjoler :jepp:

Gleder meg virkelig til å bestille ringer og få dem på fingeren :strix:

Vet ikke om vi får til å bestille dem før kjæresten drar avgårde på jobb i ettermiddag, men jeg kan ihvertfall sitter og se på dem på nettet og drømme meg bort :rødme:

Ha en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsommeren 2012 da, kanskje? :) Det er veldig greit å ha god tid på planlegginga, for da har man tid til å finne ut hva man virkelig vil, og ikke minst tid til å kjøpe ting der de er billigst :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsommeren 2012 da, kanskje? :) Det er veldig greit å ha god tid på planlegginga, for da har man tid til å finne ut hva man virkelig vil, og ikke minst tid til å kjøpe ting der de er billigst :jepp:

Det blir nok ikke tidligere enn det, så er meget mulig det blir da :jepp:

Jeg får planlegge litt forsiktig mens jeg er alene hjemme slik at vi kan komme frem til mer konkrete ting i juleferien :jepp:

Og det er veldig greit å ha tid nok til å finne de tingene man ønsker seg til rimeligst mulig penge :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååå!!!! :hjerte: den kjolen var fiiiin.... er nesten så jeg har lyst til å spole tilbake tiden og ha en sånn kjole istedet for den jeg hadde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...