Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Høres ut som en veldig god plan :jepp: . Det var en gode idè, å vente med å kjøpe ringer så dere kan bestemme det sammen. Da blir kanskje planleggingen mindre stress for deg.

Så godt at det går fremover etter operasjonen og. Kanskje blir det en forlovelsesbaby :rødme: . Hvordan går med spisinga og halsen? Du snakket om at du satt fast ting i halsen og fikk litt panikk noen ganger.

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halsen har blitt mye bedre de siste dagene, og det har gjort hverdagen mye lettere :jepp: Det er enda et stykke igjen til alt er som det pleide å være, men nå kan jeg bevege meg litt lettere uten at det strammer over alt og jeg kan spise akkurat den maten jeg vil uten at jeg trenger å bekymre meg for at den setter seg fast.

Så vi kveld disket vi opp med skikkelig god middag :spise: Reinsdyrskav og hjemmelaget potetmos. Det er noe av det beste vi vet for øyeblikket, og gleder oss allerede til å spise det igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager dere reinsdyrskav? Jeg elsker reinsdyr, men han godeste er ikke like overbevist, så jeg er på jakt etter noen gode oppskrifter.. ;)

Fint at formen din er bedre! Spennende planer du går med, forresten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri smakt reinsdyr før sambo fant frem denneoppskriften, og nå kan jeg ikke få nok av det :jepp:

Vi tar utgangspunkt i denne oppskriften, men i stedet for bacon har vi brukt baconost i det siste. kuttet ut sjampinjong siden jeg ikke liker det, bruker den lyse brunosten i stedet for geitost, halvt om haøvt med melk og vann.

Og potetmosen vi lager bruker vi cheri- eller amandidepoteter, hvitløks- og kryddersmør, spisspaprika og rødløk, salt, pepper og mye hvitløkspulver.

Blir kjempe godt, og anbefales! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm finnbiff er GODT! :sikle: Nytes best med et glass rødvin etter en lang skitur. Eller en mørk høstkveld! :jepp:

:jepp:

ååå blir sulten igjen jeg her :sikle: :dåne:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde faktisk reinsdyr i bryllupet vårt. :jepp: Veldigveldig godt! :sikle:

Så bra at du føler deg i bedre form. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også reinsdyr i bryllupet vårt. Mannen onkel som skulle takke for maten presterte å si at maten var god men selv foretrakk han nok elg..... Takk for den du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde faktisk reinsdyr i bryllupet vårt. :jepp: Veldigveldig godt! :sikle:

Så bra at du føler deg i bedre form. :kose:

Herlig bryllupsmiddag da :jepp:

Føler meg stadig bedre og bedre, men med et og annet skritt i feil retning. Men jeg ser lyst på det :jepp:

Vi hadde også reinsdyr i bryllupet vårt. Mannen onkel som skulle takke for maten presterte å si at maten var god men selv foretrakk han nok elg..... Takk for den du!

:fnise:

Synes det er godt at ikke alle liker det samme, for da blir det mer på oss som gjør det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal gå frem hvis jeg bestemmer meg for å fri til samboeren min. Jeg har veldig dårlig fantasti, så jeg har ikke så mange ideer dessverre, så hvis dere har noen tips til steder hvor jeg kan hente inspirasjon hadde jeg blitt veldig glad :jepp:

Foreløpig er ideen å lage en fotobok med forskjellige bilder fra de fem siste årene hvor det på den siste siden står et spørsmål til min kjære :rødme:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en kjempe flott måte å fri på Småkjekset! Synes ikke det trenger å være mer"orginalt" enn det og han kommer helt sikkert til å bli kjempe overrasket og fornøyd uansett. Men å lage et album fra årene deres sammen er jo kjempe koselig og noe dere har å se tilbake på sammen mot bryllupet ;)

Synes du skal gå for det jeg - kjempe romantisk!

Har du en dato du evt tenker på å fri eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal gå frem hvis jeg bestemmer meg for å fri til samboeren min. Jeg har veldig dårlig fantasti, så jeg har ikke så mange ideer dessverre, så hvis dere har noen tips til steder hvor jeg kan hente inspirasjon hadde jeg blitt veldig glad :jepp:

Foreløpig er ideen å lage en fotobok med forskjellige bilder fra de fem siste årene hvor det på den siste siden står et spørsmål til min kjære :rødme:

Det høres ut som en fin plan :hjerte: Da har du også sikret deg mot at evt. ukontrollert hulking kan gjøre det vanskelig å stille selve spørsmålet :ler: Vet ikke om du såg den episoden på Friends der Monica fridde til Chandler? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en kjempe flott måte å fri på Småkjekset! Synes ikke det trenger å være mer"orginalt" enn det og han kommer helt sikkert til å bli kjempe overrasket og fornøyd uansett. Men å lage et album fra årene deres sammen er jo kjempe koselig og noe dere har å se tilbake på sammen mot bryllupet ;)

Synes du skal gå for det jeg - kjempe romantisk!

Har du en dato du evt tenker på å fri eller? :)

Hvis sambo ikke er avgårde på jobb tenker jeg at det blir 12. november, for da har vi 5 års dag :rødme:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...