Småkjekset Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #881 Del Skrevet 9. oktober 2010 Velkommen hjem! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 10. oktober 2010 #882 Del Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen hjem Så bra alt gikk godt:) Ha en fin søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. oktober 2010 #883 Del Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen hjem Godt å ha det overstått! Utrolig hvor kreativ man blir når du er delvis bandasjert Det går helt sikkert fint en liten stund Og så hjelper det jo og ha en snill mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. oktober 2010 #884 Del Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen hjem! Godt å høre at du har en snill "sykepleier" som passer på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #885 Del Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen hjem Så bra alt gikk godt:) Ha en fin søndag videre Det er kjempe godt å være hjemme, så nå ser jeg frem til en slapp dag på sofaen Velkommen hjem Godt å ha det overstått! Utrolig hvor kreativ man blir når du er delvis bandasjert Det går helt sikkert fint en liten stund Og så hjelper det jo og ha en snill mann Ja, man blir ganske så flink med aktrobatiske bevegelser merker jeg Be noen artige turer opp på toalettet i natt Kjæresten min :rødme: Velkommen hjem! Godt å høre at du har en snill "sykepleier" som passer på deg Han er så snill, så jeg kunne ikke hatt det bedre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2010 #886 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er så dårlig på å oppdatere meg om dagen jeg.. Godt å høre at alt står bra til etter operasjonen og at du har en super sykepleier til rådighet God bedring vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. oktober 2010 #887 Del Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen hjem Så godt å høre at alt gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. oktober 2010 #888 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer med vell overstått! Godt å høre at du blir tatt vell hånd om. Slapp av og bli fort frisk nå, så satser vi på at ting blir bedre etterhvert. Og ikke minst at dere nå kan begynne med prøvingen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2010 #889 Del Skrevet 12. oktober 2010 Godt å høre at operasjonen gikk bra! Nå heier vi på prøving snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. oktober 2010 #890 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gratulerer med overstått operasjon!! Masse god bedring så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. oktober 2010 #891 Del Skrevet 12. oktober 2010 Så godt at operasjonen er ferdig og at alt gikk fint Deilig å ha kjære hjemme til å stelle med deg da God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #892 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk for alle gode tanker og klemmer! Det varmer kjempe mye Jeg er ikke så flink til å holde liv i dagboken min om dagen, selv om jeg prøver å få til et besøk i alle deres bøker hver dag. Jeg skriver ikke hver gang, men er innom å leser Nå er det en uke siden operasjonen, og dagene har vært veldig varierende i etterkant. En dg føler jeg meg kjempe flott og går på tur i det flotte været, mens andre dager orker jeg ikke annet enn å sitte fremfor tven hele dagen og vente på at sambo kommer fra jobb. Jeg vet det er for tidlig til å håpe på en vanlig hverdag allerede nå, men jeg merker at jeg bekymrer meg en del over om det er slik min nye hverdag kommer til å bli etterhvert Det ønsker jeg ikke, for jeg vil så gjerne ha energi nok til å gå på tur og få frisk luft, og ikke bare ligge på sofaen. Det verste jeg gjør nå er nok å presse meg selv, så jeg får heller ta det rolig nå, og så gjøre en større innsats senere. Kanskje neste uke allerede Det strammer veldig i arret mitt om dagen og paracet er min venn. I tillegg setter jeg alt jeg spiser fast i halsen, så jeg tror av og til at jeg ikke klarer å få det opp igjen, og da får jeg enda mer panikk og enda mindre luft inn. Men det har gått fint så langt, så satser på at det ikke blir verre etterhvert *bank i bordet* Det har vært mye kluss med jobben til sambo den siste tiden. Han har som sagt en reisejobb, men siden jeg skulle bli operert har han bedt om fritak for reising nå mens jeg fremdeles er sykemeldt og ikke klarer å gjøre alt på egenhånd. Dette var lenge veldig greit, men så fort de fikk vite fra når det kom til å gjelde var det langt i fra enkelt, for da er det jo selvfølgelig en jobb som skal gå og som det var veldgi vanskelig å få sendt noen andre enn han avgårde på Vi håper at det har løst seg nå, men det vet vi ikke før i morgen eller senest i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2010 #893 Del Skrevet 14. oktober 2010 Får nok bare ta en dag av gangen så skal du se formen kommer seg sakte men sikkert Håper virkelig ikke sambo må ut å reise nå da Krysser fingerne for at de finner en løsning på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2010 #894 Del Skrevet 15. oktober 2010 Håper det ordner seg så han slipper å reise bort. Fortsatt god bedring! Tenk hvor mye bedre det skal bli om en liten stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. oktober 2010 #895 Del Skrevet 15. oktober 2010 Håper du føler deg litt bedre i dag? Det er ikke rart du orker "mye" en dag og ingenting den andre. Sånn har jeg det for tiden også, og det er ikke moro. Men du har jo operert og må ta vare på deg selv. Krysser fingrene for at mannen ikke trenger reise særlig i denne tiden og at jobben hans forstår hvor viktig det er at han er hjemme (i nærheten) og kan hjelpe deg. Ønsker deg riktig god bedring og en flott helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #896 Del Skrevet 15. oktober 2010 Foreløpig har denne dagen fått en bedre start enn i går Fikk en fantastisk bukett levert på døren i går. Bestevenninnene mine har sendt meg den flotteste høstbuketten jeg noensinne har sett, og hver gang jeg ser på den smiler jeg når jeg tenker på hvor heldig jeg er som har de :rødme: Ang jobben til sambo har vi ikke hørt noe mer om han må avgårde neste uke, så vi håper og tror at det er positivt Tenkte jeg skulle slenge med en syklusoppdatering også, siden det tross alt er en prøverdagbok Sorry for detaljer De siste to ukene har jeg spottet hver dag. Det har vært varierende hvor mye, en dag er det nok med bare et innlegg, mens andre dager er ikke det nok. Og så er det bare på ettermiddagen/kvelden det kommer, med rester utover kvelden/natten. Håper dette slutter snart, for det går meg på nervene snart Nå er det også over 6 måneder siden jeg sluttet på p-pillen, og syklusen er ikke noe samarbeidvillig. Har hatt mensen tre ganger siden april, hvorav en av de var pillemens. Gleder meg til alt stabiliserer seg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 15. oktober 2010 #897 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei. Legger bare igjen et spor. Har egentlig sniklest her en stund. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. oktober 2010 #898 Del Skrevet 15. oktober 2010 Åå, så koselig med blomster!! :rødme: Håper syklusen din retter seg opp nå, for nå er vi utålmodige på prøvingen deres her Har du tenkt noe mer på temping? Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2010 #899 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så koselig med blomster da, god venninne du har da For en teit syklus da Ikke noe moro når det holder på sånn... Kan jo ta tid før kroppen stabiliserer seg, men slik spotting er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. oktober 2010 #900 Del Skrevet 15. oktober 2010 Herlig med flott høstbukett som gir et smil om munnen Spotting er noe dritt, det kan jeg skrive under på! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå