Teriyaki Skrevet 24. januar 2012 #3401 Del Skrevet 24. januar 2012 Får håpe du fort blir bedre igjen slik at du kan jobbe! Glemte hva mer jeg skulle si. HMMm..husker ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #3402 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg tror det beregnes ut ifra de siste månedene i arbeid, evt siste måneden før du blir sykmeldt. Høres kjedelig ut å føle seg så dårlig, men godt at legen sykmeldte deg. Håper du føler deg bedre om ikke så lenge. Regner med det ordner seg Er veldig glad for at legen sykemeldte meg, for kjenner nå at kroppen min har hatt bruk for hvile dne ikke har fått. Så nå slapper jeg av hver dag og nyter tiden for meg selv mens mannen jobber Synes dette høres ut som en temmelig fornuftig lege! Håper du klarer deg med denne lille sykemeldingen og at du får hentet deg inn igjen godt Det er ihvertfall ingen tvil om at sykemelding var rett for meg nå, så da er det bare å vente å se om legen er fornøyd med blodprøvene jeg tar neste gang eller hva han bestemmer seg for da. Så godt du fikk sykemelding så du får kommet deg ovenpå igjen Slapp godt av og nyt dagene nå Har hatt noen veldig rolige dager til nå, og det har virkelig gjort underverker Får håpe du fort blir bedre igjen slik at du kan jobbe! Glemte hva mer jeg skulle si. HMMm..husker ikke jeg.. Bekkenet krangler en del fremdeles, men har heldigvis ikke opplevd flere blodtrykksfall de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #3403 Del Skrevet 27. januar 2012 De siste dagene har vært veldgi stille og rolige, og det har vært helt herlig Har fått tatt igjen en god del søvn, selv om jeg kjenner at jeg fint kunne sovet minimum 12 timer i strekk Mens mannen er på jobb prøver jeg å ikke tenke på alt som skulle ha vært gjort her hjemme, da jeg vet at jeg sliter meg ut hvis jeg starter på det. Så nå har vi sammen ryddet og vasket litt her slik at huset er klart til helg Utrolig ogdt å få det gjort Mannen skal jobbe litt overtid i morgen, så hvis jeg skjønner meg på bruksanvisning skal jeg sette sammen vognen slik at jeg kan feire 30 uker med å trille den Og får jeg det ikke til skal jeg prøve meg på stellebordet Er så utrolig godt å se at det er færre og færre ting vi har igjen å huske på, selv om det nok kommer meg mot slutten Nå skal jeg kose meg med Dumle-kjærligheter jeg har lengtet etter i lang tid og endelig fant på en butikk i nærheten mens jeg ser noen episoder av The Good Wife og strikker på et nydelig teppe i rosa, lilla og hvitt til lille frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #3404 Del Skrevet 28. januar 2012 30 uker! Feirer at vi er kommet til uke 30 med å sette sammen vognen. Men det er jammen meg ikke bare bare når en ikke får med bruksanvisning! Dere som har Emmaljunga Edge duo/Mondial, fikk dere en bagdel og en sportsvogndel separat eller? For jeg har bare bagdelen her og skjønner ikke hvordan jeg skal få det til å være sportsdelen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. januar 2012 #3405 Del Skrevet 28. januar 2012 Hurra for 30 uker!!! Bare 10 igjen! Jeg har ingen tips ang vogna da vi har arvet ferdigmontert vogn!hehe... Men masse lykke til med montering og håper dagen blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. januar 2012 #3406 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Det pickles-teppet er nydelig - har lyst til å strikke det jeg og, men det får bli et overtidsprosjekt/etter babyen er ute-prosjekt tror jeg Høres forøvrig ut som om du hadde en kveld jeg kunne like i går - strikking og Good Wife er ikke helt uvanlig kvelds-kos her heller Bra du kjenner at det hjelper med sykmelding. Det er først når man får hvile at man kjenner hvor mye man trenger det. Graviditeten min gikk fra fryktelig slitsom og utmattende, til helt overkommelig, og nå etter hvert god form. Angående vogn, så skal du ha to deler. Bagen er bare en bag. Det skal følge med en egen sportsvogndel. Butikken monterte alt for oss mens vi så på, og sportsvogna hadde massevis av stoffbiter og ting og tang som skulle tres på her og der. Bag-delen var barnemat i forhold Man om du bare har fått en del, så mangler du jo rett og slett halve vogna da...? Endret 28. januar 2012 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #3407 Del Skrevet 28. januar 2012 Hurra for 30 uker!!! Bare 10 igjen! Jeg har ingen tips ang vogna da vi har arvet ferdigmontert vogn!hehe... Men masse lykke til med montering og håper dagen blir knall! Håper de siste ukene går like fort som ukene frem til nå, for kan nesten ikke vente til å få treffe lille frøkna! Foreløpig er dagen super, så håper det fortsetter slik God lørdag til deg Det pickles-teppet er nydelig - har lyst til å strikke det jeg og, men det får bli et overtidsprosjekt/etter babyen er ute-prosjekt tror jeg Høres forøvrig ut som om du hadde en kveld jeg kunne like i går - strikking og Good Wife er ikke helt uvanlig kvelds-kos her heller Bra du kjenner at det hjelper med sykmelding. Det er først når man får hvile at man kjenner hvor mye man trenger det. Graviditeten min gikk fra fryktelig slitsom og utmattende, til helt overkommelig, og nå etter hvert god form. Angående vogn, så skal du ha to deler. Bagen er bare en bag. Det skal følge med en egen sportsvogndel. Butikken monterte alt for oss mens vi så på, og sportsvogna hadde massevis av stoffbiter og ting og tang som skulle tres på her og der. Bag-delen var barnemat i forhold Man om du bare har fått en del, så mangler du jo rett og slett halve vogna da...? Det er utrolig lett å strikke, og man kommer veldig fort inn i det. Er redd jeg kommer til å måtte lage flere slike Er veldig glad for sykemeldingen min og at legen min ikke bare sa at "jaja, sånn er det når en er gravid- bare å ta det som det kommer". Så er fornøyd med legen nå ihvertfall Da mangler jeg halve vognen, for nå er bagen montert og det jeg har igjen er alt stoffet/trekket som skal på sportvogndelen. Har tatt bilder av alt vi har og skrevet opp det vi mangler så skal dra innom butikken nå snart for å høre hva som har skjedd. For meningen når en kjøper en Duo vogn er jo at man skal få både bag- og sportsvogn i ett, men det har jo ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. januar 2012 #3408 Del Skrevet 28. januar 2012 Kanskje det er en nyhet - duovogn med singel-løsning Håper det løste seg greit da, og at de bare hadde glemt å sende med deg sportsvogndelen! Kjøpte du hos en kjede? Rart i såfall at du ble overlatt til deg selv med montering og slikt også... Veldig greit på Babyshop der vi var, i og med at de monterte den for oss. Ikke at det er SÅ vanskelig, men behagelig å få den ferdig, samtidig som vi kunne se på at de ordnet det, og spørre underveis Forøvrig imponerende tidlig ute du er synes jeg - her var jo ikke vogna i hus før halvannen uke igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 28. januar 2012 #3409 Del Skrevet 28. januar 2012 Vi har Edge, og fikk de separat ja. De må ha glemt å sende med sportsdelen da, noe som jo er helt utrolig å gå an å glemme! Hvor kjøpte dere den, i og med at dere må montere den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3410 Del Skrevet 29. januar 2012 Kanskje det er en nyhet - duovogn med singel-løsning Håper det løste seg greit da, og at de bare hadde glemt å sende med deg sportsvogndelen! Kjøpte du hos en kjede? Rart i såfall at du ble overlatt til deg selv med montering og slikt også... Veldig greit på Babyshop der vi var, i og med at de monterte den for oss. Ikke at det er SÅ vanskelig, men behagelig å få den ferdig, samtidig som vi kunne se på at de ordnet det, og spørre underveis Forøvrig imponerende tidlig ute du er synes jeg - her var jo ikke vogna i hus før halvannen uke igjen til termin Det ser ut til å ordne seg veldig bra De hadde to kasser med understell hvor de ikke hadde fått tilsendt sportsvogndelen som de hadde etterbestilt, men så hadde de da blitt solgt som om alt var med men de visste ikke hvem som hadde fått de. De regnet med at vi fikk delen i løpet av to uker, så da får vi en fult brukenes duovogn tilslutt Var lenge redd for å ikke ha vognen på plass før rett før termin så bestilte den nok tidligere enn jeg trengte. Men da kan jeg kose meg med å bli kjent med alle egenskapene den ha, for ikke å snakke om å reie den opp utallinge ganger slik at jeg får den som jeg vil Vi har Edge, og fikk de separat ja. De må ha glemt å sende med sportsdelen da, noe som jo er helt utrolig å gå an å glemme! Hvor kjøpte dere den, i og med at dere må montere den selv? Kjøpte den hos Simo Barnevognservice, men ser ut til at alt ordner seg Men jeg bare lurer på en ting angående bagen. I bunnen så er det den ryggstøtten som kan settes opp etterhvert som ungen blir større. Men hva er de to andre svarte spilene/bøylene til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. januar 2012 #3411 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjøpte den hos Simo Barnevognservice, men ser ut til at alt ordner seg Men jeg bare lurer på en ting angående bagen. I bunnen så er det den ryggstøtten som kan settes opp etterhvert som ungen blir større. Men hva er de to andre svarte spilene/bøylene til? Så bra at det ordner seg Hmmm, nå husker jeg ikke helt hvordan bagen så ut nedi, føles som en evighet siden vi brukte den Men det jeg husker at var nedi var den ryggstøtten som du snakker om, hvor det jo er noen bøyler til å sette den opp med, også er det et luftesystem, som du kan lukke og åpne. Det kan ikke være noe til det luftesystemet da? Jeg syns forresten det er rart hvis du ikke har fått med bruksanvisning Vi fikk et tjukt hefte hvor det stod om alle mulige finesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3412 Del Skrevet 29. januar 2012 Så bra at det ordner seg Hmmm, nå husker jeg ikke helt hvordan bagen så ut nedi, føles som en evighet siden vi brukte den Men det jeg husker at var nedi var den ryggstøtten som du snakker om, hvor det jo er noen bøyler til å sette den opp med, også er det et luftesystem, som du kan lukke og åpne. Det kan ikke være noe til det luftesystemet da? Jeg syns forresten det er rart hvis du ikke har fått med bruksanvisning Vi fikk et tjukt hefte hvor det stod om alle mulige finesser. Kan være det har noe med det å gjøre. Jeg får gå ned og demontere litt og prøve meg frem Fikk med oss regntrekk og bruksanvisning når vi var innom butikken i går, så jeg skal se gjennom den og se om jeg finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. januar 2012 #3413 Del Skrevet 29. januar 2012 Så bra at det ordnet seg med vogna da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. januar 2012 #3414 Del Skrevet 29. januar 2012 Hmm, husker ingen sånn bøyler jeg Når du har funnet ut av hva de er til, så oppdater meg gjerne Forresten kunne man justere luftinga, som det nevnes over her. Det var ikke jeg klar over før butikkdamen viste oss det, så i tilfelle du er like lite oppmerksom som meg, så er det jo fint at noen nevner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. januar 2012 #3415 Del Skrevet 29. januar 2012 vi har to bøyler nedi vår babybag som stiver av bagen. altså fra kanten oppe og ned i bunnen-under foret/madrassen. Kan det vere noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3416 Del Skrevet 29. januar 2012 Så bra at det ordnet seg med vogna da! Veldig glad for det Hmm, husker ingen sånn bøyler jeg Når du har funnet ut av hva de er til, så oppdater meg gjerne Forresten kunne man justere luftinga, som det nevnes over her. Det var ikke jeg klar over før butikkdamen viste oss det, så i tilfelle du er like lite oppmerksom som meg, så er det jo fint at noen nevner det Skal se om jeg ikke blir noe klokere, i så fall skal jeg dele kunnskapen Visste at det skulle være noe med lufting i bagdelen, men ante ikke hvor jeg skulle gjøre noe med det. Godt at det finner produktfilmer om vognene på Emmaljunga sine nettsider sier jeg bare, har lært mye der vi har to bøyler nedi vår babybag som stiver av bagen. altså fra kanten oppe og ned i bunnen-under foret/madrassen. Kan det vere noe slikt? Det kan være at det er noe slikt ja Men synes ikke at bagen er noe stiv i endene Kanskje jeg skulle ha gjort noe med dem, festet dem eller noe slikt slik at det hadde gjort det bedre? Ellers går det unna med strikkingen min Er halvferdig på teppet jeg startet på tidligere i uken, så håper at det er ferdig til helgen igjen Men da var det bare å finne ut hva neste prosjektet skal være Jeg aner virkelig ikke, begynner å gå tom for ideer kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. januar 2012 #3417 Del Skrevet 29. januar 2012 Bra det ordner seg med vognen Vi hentet bag-delen til vår i går, den hadde de ikke på lager når vi fikk understell og sportsdelen. Godt å se at du har fått sykemelding for å hente deg inn litt, det er ikke bare bare med blodtrykksfall Imponert over strikkingen din, jeg har så vidt begynt igjen på julegaveprosjektet som aldri ble ferdig før jul , men det går ikke noe fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3418 Del Skrevet 29. januar 2012 Bra det ordner seg med vognen Vi hentet bag-delen til vår i går, den hadde de ikke på lager når vi fikk understell og sportsdelen. Godt å se at du har fått sykemelding for å hente deg inn litt, det er ikke bare bare med blodtrykksfall Imponert over strikkingen din, jeg har så vidt begynt igjen på julegaveprosjektet som aldri ble ferdig før jul , men det går ikke noe fort. Veldig bra når man har det meste en trenger til vognen, kan senke skuldrene mye da føler jeg Har ikke hatt noe blodtrykksfall siden ejg ble sykemeldt, men bekkenet er ikke så samarbeidsvillig dessverre Finnes ikke gode sittestillinger, og når jeg da står og går får jeg mer vondt og må sette meg ned og hvile, noe som fører til mer vondt Og om natten gjør alt vondt. Vondt å ligge på siden men kan heldigvis sove på ryggen enda, så da går det greit. Helt til jeg må på toalettet, for det er en kamp å komme seg ut av sengen Hører at det knekker godt i bekkenet når jeg prøver å komme meg opp. Håper at dette går over, men er forberedt på at det skal fortsette å være slik. I så fall får jeg se hva legen sier ang videre sykemelding. Jeg hadde mange planer til strikkede julegaver til venner og familie, men klarte bare å få en gave ferdig Men når det kommer til babyting blir det ene prosjektet ferdig før jeg så vidt har fått startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2012 #3419 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva med et magebilde i anledning 30 uker? Så koselig at du har fått vogna i hus! Tenk at det snart skal ligge ei lita frøken nedi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3420 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva med et magebilde i anledning 30 uker? Så koselig at du har fått vogna i hus! Tenk at det snart skal ligge ei lita frøken nedi der Skal se om jeg ikke får ordnet det Jeg får rett og slett ikke nok av å se på vognen Går tidt og ofte og prøvetriller den når jeg er hjemme alene. Tenk hvordan der blir når vi faktisk har noen oppi bagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå