Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Hvis du blir sykemeldt 100% nå, så har du krav på permisjonspenger!!!

Godt nyttår, og håper det ordner seg!!

Sykemelding blir det ikke på meg nå da jeg er i ganske fin form om dagen :) Litt bekkenplager innimellom, men de går heldigvis over slik at de ikke er konstante.

Godt nyttår til deg også :)

Godt nytt år til deg og dine! :)

Og det samme til deg :klem:

Godt nytt år!

Mvh Yvonne :heiajente:

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår alle sammen! :)

Håper dere hadde en flott feiring i går, endten det var en rolig kveld eller en med mer festligheter ;)

Jeg og mannen var hos søsteren hans og hennes forlover og vi hadde det svært koselig, bare oss fire :) God kalkunmiddag hadde vi, og vi skravlet om alt og ingenting. Koselig :)

Mens naboene hennes skjøt opp fyrverkeri stod vi og brente stjerneskudd for harde livet :fnise: Hadde kjøpt en del mer enn hva vi egentlig hadde trengt ;)

Vi dro hjem i tre tiden, og det var utrolig godt for første gang på mange år å kunne legge seg i sin egen seng nyttårsaften og deretter våkne opp i eget hus :)

Lille frøkna var utrolig aktiv i hele går, og jeg koser meg sånn med alle bevegelsene jeg kjenner :rodmer: Tenk at i år skal vi bli foreldre til dette herlige nurket :hjerte:

Slenger med et magebilde fra i dag. Er ikke den beste kvaliteten på bildet, men sånn blir det når en ikke finner igjen kameraet :)

Håper dere får en flott første dag i det nye året :klemmer:

post-17956-0-63733500-1325420229_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyyydelig mage du har!! ;) God nyttår til deg, mann og veslefrøken! Det skal bli et svært spennende år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Du, for en fiin mage! :strix: Nå begynner det virkelig å nærme seg her. :jepp: Bare 14 uker igjen! :jepp:

Godt nytt år og håper dere nyter denne første dagen i året. :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyyyydelig mage du har!! ;) God nyttår til deg, mann og veslefrøken! Det skal bli et svært spennende år!

Takk for det :rodmer:

Det blir et veldig spennende år for oss begge :jepp:

Godt nyttår til dere også :klem:

Fiin mage!

:rodmer:

Takk for det :hjerte:

Du, for en fiin mage! :strix: Nå begynner det virkelig å nærme seg her. :jepp: Bare 14 uker igjen! :jepp:

Godt nytt år og håper dere nyter denne første dagen i året. :jepp::klemmer:

Det går unna nå synes jeg :jepp: På bare en uke synes jeg at magen har vokst mye, og det la mamma merke til også. Så nå blir det spennnede å se hvordan de neste ukene arter seg i forhold til magen også ;)

Hatt en veldig stille og rolig dag. Det eneste produktive vi har gjort var å kjøre til mine foreldre, spise pinnekjøtt rester til middag og kjøre søsteren og niesen min hjem. Nå er det avslapping på sofaen sammen med strikketøyet som gjelder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Nååw, fiine magen :grine::rodmer:

Godt nyttår til deg, mannen og den lille prinsessa i magen :hjerte:

Takk for det MonThe :rodmer: Får ikke nok av den, så stryker og ser på den så ofte jeg kan :hjerte:

Godt nyttår til deg, mannen og sjarmerende F :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med de andre her, du er kjempefin! :rodmer:

Godt nytt år! Og hvilket år det skal bli! :daane::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår!! :hoppe:

For en fantastisk fin mage! Tror du kommer til å få sånn fin mage videre og, for du ser ut til å være ganske lang, iallfall ikke sånn liten og stappe i overkroppen som jeg er :fnise:

Her må magen en vei, og det er utover :roll: Er man lengre får magen mye bedre plass, og da ser det jo bare lekkert ut :jepp:

Heldiggris :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage :hjerte: Tenker lille frøkna koser seg der inne :)

Godt nytt år til deg, dette blir et spennende år :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magehuset!

Godt Nyttår til deg og dine to :sol:

Håper du får en grei samtale med sjefen i dag, og mange vakter fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig mage du har! :rodmer:

Takk for det :sjenert:

:rodmer:

Må bare si meg enig med de andre her, du er kjempefin! :rodmer:

Godt nytt år! Og hvilket år det skal bli! :daane::hoppendeglad:

Takk Mazilla :rodmer:

Godt nyttår til deg også :) Gleder meg til at vi er så heldige å få oppleve dette året :hjerte:

Godt nytt år! Fin mage du har fått! :Nikke:

Godt nyttår til deg også :)

Takk for det :rodmer:

så søt og nydelig mage :rodmer: :rodmer: savner min egen jeg nå :fnise:

Takk :hjerte:

Kan tenke meg at en savner magen innimellom når den er borte, men når en har en liten en på utsiden tror jeg ikke noe kan være bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!! :hoppe:

For en fantastisk fin mage! Tror du kommer til å få sånn fin mage videre og, for du ser ut til å være ganske lang, iallfall ikke sånn liten og stappe i overkroppen som jeg er :fnise:

Her må magen en vei, og det er utover :roll: Er man lengre får magen mye bedre plass, og da ser det jo bare lekkert ut :jepp:

Heldiggris :strix:

Godt nyttår :nigo:

Er ikke så veldig lang, 163 cm, så fryktet at magen min kom til å bli like stor som min søster sin på slutten. Hun er rundt 155 cm og hadde problemer med å ikke passe inn gjennom dører hvis hun gikk sidelengs. Så jeg er spent på å se hvordan det går etterhvert. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med den :hjerte:

Kjempefin mage :hjerte: Tenker lille frøkna koser seg der inne :)

Godt nytt år til deg, dette blir et spennende år :klemmer:

Takk for det :rodmer: Håper hun gjør det, er ihvertfall fryktelig aktiv om dagen :hjerte:

Det blir et utrolig spennende år. Og siden jeg er rett bak deg gleder jeg meg til å høre fra deg om ikke så altfor lenge hvordan det er med en liten en på utsiden :rodmer:

Fine magehuset!

Godt Nyttår til deg og dine to :sol:

Håper du får en grei samtale med sjefen i dag, og mange vakter fremover!

Godt nyttår til deg og dine tre :nigo: Piler inn i dagboka di for å bli oppdatert :)

Har fått noen vakter denne og neste uke, og så fort hun får mer oversikt over hvor mange vakter hun har ledig så dukker det opp flere til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

Og for en fiiin mage!! Med mindre du plutselig begynner å vokse noe voldsomt, så ser det ikke ut til at du blir så diger :jepp: Jeg var rundt den størelsen der da jeg var 26 uker på vei, og jeg ble ikke noe særlig stor i alle fall. :) De fleste syntes i alle fall det var merkelig at jeg var ved termin på slutten, fordi jeg var så lita :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...