Småkjekset Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3301 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvis du blir sykemeldt 100% nå, så har du krav på permisjonspenger!!! Godt nyttår, og håper det ordner seg!! Sykemelding blir det ikke på meg nå da jeg er i ganske fin form om dagen Litt bekkenplager innimellom, men de går heldigvis over slik at de ikke er konstante. Godt nyttår til deg også Godt nytt år til deg og dine! Og det samme til deg Godt nytt år! Mvh Yvonne Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3302 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår alle sammen! Håper dere hadde en flott feiring i går, endten det var en rolig kveld eller en med mer festligheter Jeg og mannen var hos søsteren hans og hennes forlover og vi hadde det svært koselig, bare oss fire God kalkunmiddag hadde vi, og vi skravlet om alt og ingenting. Koselig Mens naboene hennes skjøt opp fyrverkeri stod vi og brente stjerneskudd for harde livet Hadde kjøpt en del mer enn hva vi egentlig hadde trengt Vi dro hjem i tre tiden, og det var utrolig godt for første gang på mange år å kunne legge seg i sin egen seng nyttårsaften og deretter våkne opp i eget hus Lille frøkna var utrolig aktiv i hele går, og jeg koser meg sånn med alle bevegelsene jeg kjenner Tenk at i år skal vi bli foreldre til dette herlige nurket Slenger med et magebilde fra i dag. Er ikke den beste kvaliteten på bildet, men sånn blir det når en ikke finner igjen kameraet Håper dere får en flott første dag i det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. januar 2012 #3303 Del Skrevet 1. januar 2012 Nyyyyydelig mage du har!! God nyttår til deg, mann og veslefrøken! Det skal bli et svært spennende år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. januar 2012 #3304 Del Skrevet 1. januar 2012 Fiin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. januar 2012 #3305 Del Skrevet 1. januar 2012 Du, for en fiin mage! Nå begynner det virkelig å nærme seg her. Bare 14 uker igjen! Godt nytt år og håper dere nyter denne første dagen i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2012 #3306 Del Skrevet 1. januar 2012 Fin mage! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. januar 2012 #3307 Del Skrevet 1. januar 2012 Nååw, fiine magen Godt nyttår til deg, mannen og den lille prinsessa i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3308 Del Skrevet 1. januar 2012 Nyyyyydelig mage du har!! God nyttår til deg, mann og veslefrøken! Det skal bli et svært spennende år! Takk for det Det blir et veldig spennende år for oss begge Godt nyttår til dere også Fiin mage! Takk for det Du, for en fiin mage! Nå begynner det virkelig å nærme seg her. Bare 14 uker igjen! Godt nytt år og håper dere nyter denne første dagen i året. Det går unna nå synes jeg På bare en uke synes jeg at magen har vokst mye, og det la mamma merke til også. Så nå blir det spennnede å se hvordan de neste ukene arter seg i forhold til magen også Hatt en veldig stille og rolig dag. Det eneste produktive vi har gjort var å kjøre til mine foreldre, spise pinnekjøtt rester til middag og kjøre søsteren og niesen min hjem. Nå er det avslapping på sofaen sammen med strikketøyet som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3309 Del Skrevet 1. januar 2012 Fin mage! Mvh Yvonne Takk for det Nååw, fiine magen Godt nyttår til deg, mannen og den lille prinsessa i magen Takk for det MonThe Får ikke nok av den, så stryker og ser på den så ofte jeg kan Godt nyttår til deg, mannen og sjarmerende F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. januar 2012 #3310 Del Skrevet 1. januar 2012 For en nydelig mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2012 #3311 Del Skrevet 1. januar 2012 Må bare si meg enig med de andre her, du er kjempefin! Godt nytt år! Og hvilket år det skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. januar 2012 #3312 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Fin mage du har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. januar 2012 #3313 Del Skrevet 1. januar 2012 så søt og nydelig mage :rodmer: savner min egen jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. januar 2012 #3314 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår!! For en fantastisk fin mage! Tror du kommer til å få sånn fin mage videre og, for du ser ut til å være ganske lang, iallfall ikke sånn liten og stappe i overkroppen som jeg er Her må magen en vei, og det er utover Er man lengre får magen mye bedre plass, og da ser det jo bare lekkert ut Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. januar 2012 #3315 Del Skrevet 2. januar 2012 Kjempefin mage Tenker lille frøkna koser seg der inne Godt nytt år til deg, dette blir et spennende år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. januar 2012 #3316 Del Skrevet 2. januar 2012 Fine magehuset! Godt Nyttår til deg og dine to Håper du får en grei samtale med sjefen i dag, og mange vakter fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3317 Del Skrevet 2. januar 2012 For en nydelig mage du har! Takk for det Må bare si meg enig med de andre her, du er kjempefin! Godt nytt år! Og hvilket år det skal bli! Takk Mazilla Godt nyttår til deg også Gleder meg til at vi er så heldige å få oppleve dette året Godt nytt år! Fin mage du har fått! Godt nyttår til deg også Takk for det så søt og nydelig mage :rodmer: savner min egen jeg nå Takk Kan tenke meg at en savner magen innimellom når den er borte, men når en har en liten en på utsiden tror jeg ikke noe kan være bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3318 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår!! For en fantastisk fin mage! Tror du kommer til å få sånn fin mage videre og, for du ser ut til å være ganske lang, iallfall ikke sånn liten og stappe i overkroppen som jeg er Her må magen en vei, og det er utover Er man lengre får magen mye bedre plass, og da ser det jo bare lekkert ut Heldiggris Godt nyttår Er ikke så veldig lang, 163 cm, så fryktet at magen min kom til å bli like stor som min søster sin på slutten. Hun er rundt 155 cm og hadde problemer med å ikke passe inn gjennom dører hvis hun gikk sidelengs. Så jeg er spent på å se hvordan det går etterhvert. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med den Kjempefin mage Tenker lille frøkna koser seg der inne Godt nytt år til deg, dette blir et spennende år Takk for det Håper hun gjør det, er ihvertfall fryktelig aktiv om dagen Det blir et utrolig spennende år. Og siden jeg er rett bak deg gleder jeg meg til å høre fra deg om ikke så altfor lenge hvordan det er med en liten en på utsiden Fine magehuset! Godt Nyttår til deg og dine to Håper du får en grei samtale med sjefen i dag, og mange vakter fremover! Takk for det Godt nyttår til deg og dine tre Piler inn i dagboka di for å bli oppdatert Har fått noen vakter denne og neste uke, og så fort hun får mer oversikt over hvor mange vakter hun har ledig så dukker det opp flere til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. januar 2012 #3319 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår! Og for en fiiin mage!! Med mindre du plutselig begynner å vokse noe voldsomt, så ser det ikke ut til at du blir så diger Jeg var rundt den størelsen der da jeg var 26 uker på vei, og jeg ble ikke noe særlig stor i alle fall. De fleste syntes i alle fall det var merkelig at jeg var ved termin på slutten, fordi jeg var så lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. januar 2012 #3320 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår! Tenk - i år blir du MAMMA!!! For en nyyydelig mage! Savner min, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå