Småkjekset Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #2941 Del Skrevet 24. oktober 2011 fine mammaklær, Småkjeks! må jo ha litt å vokse i. Har du behov for mange nye klær? KJoler tror jeg er digg gravidmote.. Mammatåken ja... føler absolutt jeg har blitt mer distre, glemmer ting, legger ting feil osv osv.. som om alt blodet samles i magen. hehe.. passe småfjern om dagen Går du til privat jordmor? Hjertelyd Jeg har vært nødt til å kjøpe litt nyte klær da klærne jeg har hatt til nå er rimelig slitne og klare for utskiftning. Trodde jeg hadde mange flotte tunikaer jeg kunne bruke, men der tok jeg visst feil, så da må jeg kjøpe det når det nærmer seg jul Mannen bare ler av meg der jeg går rundt i det som føles som min egen lille verden Går ikke til privat jordmor, kommunen her hvor jeg bor har lagt det opp slik at man skal dele opp svangerskapskontrollene mellom lege og jordmor så da går jeg til hun som er tilknyttet helsestasjonen jeg hører til Er veldig fornøyd med henne, så gleder meg til neste kontroll i uke 24 Mannen kom hjem tidlig fra jobb i dag, så vi har hatt en svært rolig dag begge to. Nettopp laget pizza, så nå skal vi kose oss med serier og god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #2942 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så artig - bordet fra IKEA er det samme som vi har - veldig fornøyd med det. Superkjekt at det kan utvides til så mange, og samtidig er det enkelt og fint. Vi har hatt det i snart tre år, og det er like fint (Blir nok en brå slutt på det når lille om et års tid skal sitte å dunke gaffler, kopper og tallerkner i det, men pytt... ) Kjenner igjen mammaklærene også - har den samme toppen i både sort og hvit - greie basisplagg Og ikke minst kjolen da Måtte ha den da jeg så den - nydelig farge, og veldig anvendelig - kan jo brukes til hverdags og fest Tror jeg må ha den i flere farger også... Tror den blir veldig grei mot slutten, når man blir DIGER Kjenner meg forøvrig godt igjen med at man føler seg litt malplassert i den delen av butikken. Det er først nå, når jeg har synlig mage, at jeg ikke føler at folk bare ser dumt på meg. Når jeg kjøpte første mammabukse i uke 16, så sa ekspeditrisen "de er sååå behagelige disse buksene her altså", som om jeg bare var litt småfeit og hatet strikk som strammet i livet... Er veldig fornøyd med bordet, og tror jeg kommer til og bli enda mer fornøyd med det etterhvert som vi får brukt det mer. Veldig godt å endelig ha et spisebord, så da skal det brukes ved enhver anledning Nå har jeg alle fargene i den mammatoppen, er så glad i dem Skal kjøpe meg en lang singlett å ha under også tenker jeg, godt med litt flere lag etterhvert som det blir kaldere. Og kjolen skal jeg ha flere av! Lurer på om jeg like gjerne skal kjøpe begge de to andre fargene, eller om jeg skal nøye meg med en til. Tenker at den sikkert er god å ha jo større jeg blir Har gått med en stor jakke når jeg er innom den avdelingen til nå, slik at ingen se rhvor stor/liten mage jeg har. Så det skal bli godt når den popper mer ut Følte meg litt malplassert når vi var og kikket på vogner også, følte at hun som jobbet der studerte magen min og det bare var en liten liten kul på da Gleder meg til vi ksla inn og bestille vogn og den er betraktelig større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. oktober 2011 #2943 Del Skrevet 24. oktober 2011 Føles nesten som at de som jobber i Babybutikkene vurderer magestørrelsen din opp mot sannsynligheten for at du skal kjøpe noe. Liten mage = bare på kikker'n enn så lenge. Middels mage = gode muligheter for et salg. Stor mage = her er det bare å prakke på dem hva som helst - de er desperate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #2944 Del Skrevet 24. oktober 2011 Føles nesten som at de som jobber i Babybutikkene vurderer magestørrelsen din opp mot sannsynligheten for at du skal kjøpe noe. Liten mage = bare på kikker'n enn så lenge. Middels mage = gode muligheter for et salg. Stor mage = her er det bare å prakke på dem hva som helst - de er desperate! Ja vettu hva Zia, det er slik jeg føler det også! Regner med at neste gang vi er innom får vi en litt mer fyldigere gjennomgang av hvordan man setter opp/legger sammen vognen og andre ting jeg ikke har tenkt på. Man lærer jo mye ved å lese på nettet, men er godt å få fortalt noe fra de som jobber i butikkene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. oktober 2011 #2945 Del Skrevet 25. oktober 2011 asos.com har mange fine og ganske rimelige mammaklær! Særlig hvis dere skal på julebord/julaften/nyttårsfest og man har lyst til å se litt fin ut også Ikke er det vanskelig å selge igjen heller om man ikke sparer det til nestemann Elsket, og elsker fortsatt genserkjoler, med tykke strømper og sokker... Bodde i slike ting de siste 3 månedene I morgen er du 17 uker allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2011 #2946 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg handla litt mammatøy fra nelly.com, der hadde de ihvertfall endel fint og ganske billig i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #2947 Del Skrevet 25. oktober 2011 asos.com har mange fine og ganske rimelige mammaklær! Særlig hvis dere skal på julebord/julaften/nyttårsfest og man har lyst til å se litt fin ut også Ikke er det vanskelig å selge igjen heller om man ikke sparer det til nestemann Elsket, og elsker fortsatt genserkjoler, med tykke strømper og sokker... Bodde i slike ting de siste 3 månedene I morgen er du 17 uker allerede Det var det mye flott! Skal absolutt ta en nærmere titt når det nærmer seg jul og jeg vet hvilken størrelse som passer best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #2948 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg handla litt mammatøy fra nelly.com, der hadde de ihvertfall endel fint og ganske billig i fjor Skal sjekke ut Nelly også for å se hva som finnes der i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. oktober 2011 #2949 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg klarer ikke netthandle klær jeg... Er så avhengig av passform og størrelsesbytter at jeg ikke tørr/orker annet enn å kjøpe i butikken... Kanskje jeg har en rar kropp, som ikke passer i hva som helst? Men både Asos og Nelly har mye fint da - om man tørr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 25. oktober 2011 #2950 Del Skrevet 25. oktober 2011 OI oi her var det lenge siden jeg hadde vært innom:) Håper formen er fin! Strålende med tips til mammaklærbutikker, begynner å bule litt ut foran her hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #2951 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg klarer ikke netthandle klær jeg... Er så avhengig av passform og størrelsesbytter at jeg ikke tørr/orker annet enn å kjøpe i butikken... Kanskje jeg har en rar kropp, som ikke passer i hva som helst? Men både Asos og Nelly har mye fint da - om man tørr Har funnet ut at går jeg bare i de butikkene hvor jeg kan prøve klærne først finner jeg ikke en ting, men bestiller jeg fra nettet dukker det opp flere ting jeg kan bruke OI oi her var det lenge siden jeg hadde vært innom:) Håper formen er fin! Strålende med tips til mammaklærbutikker, begynner å bule litt ut foran her hihi Formen er veldig flott om dagen Litt snufsete, men er nok vanskelig å holde seg helt frisk når alle rundt meg er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #2952 Del Skrevet 26. oktober 2011 17 uker! Nå er det bare 6 dager igjen til ul! Er kjempespent og håper dagene går fort. Med jobbehelg er det stor sannsynlighet for det Mannen reiser til Polen med nyejobben i morgen, teambuilding Er veldig misunnelig på han, men unner han det veldig. Han savner å reise like mye som han gjorde i den forrige jobben, så håper han snart får reise ut i nyejobben også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. oktober 2011 #2953 Del Skrevet 26. oktober 2011 17 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 26. oktober 2011 #2954 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tenk det! 17 uker allerede Ukene har jo bare flydd avgårde. Gleder meg virkelig til å høre om ul`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. oktober 2011 #2955 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så herlig med bare 6 dager igjen til ul, håper dagene dine går fort frem til det Deilig med mammaklær, har et par av de jeansene du linket til, veldig gode Har også basic toppene, gode! Er nok ikke lenge til magen popper ut, her kan jeg ikke bruke vanlige klær lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. oktober 2011 #2956 Del Skrevet 26. oktober 2011 For 17 uker, og tre dager til UL Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 #2957 Del Skrevet 26. oktober 2011 17 uker Så spennende med ordinær UL Selv om jeg er så lei at jeg overhode ikke ønsker å skru tiden tilbake, så misunner jeg deg akkurat den spennende biten med irdinær UL Var sååå spent på kjønn i forkant av min ordinære UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. oktober 2011 #2958 Del Skrevet 27. oktober 2011 17 uker!! God jobbhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. oktober 2011 #2959 Del Skrevet 27. oktober 2011 for 17 uker og for en kjempefin liten babymage. Det blir artig å høre hva som gjemmer seg inni magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #2960 Del Skrevet 27. oktober 2011 17 uker Tenk det! 17 uker allerede Ukene har jo bare flydd avgårde. Gleder meg virkelig til å høre om ul`n SKjønner ikke at tiden har gått så fort! Blir spennende på ul Så herlig med bare 6 dager igjen til ul, håper dagene dine går fort frem til det Deilig med mammaklær, har et par av de jeansene du linket til, veldig gode Har også basic toppene, gode! Er nok ikke lenge til magen popper ut, her kan jeg ikke bruke vanlige klær lenger Er nok ikke lenge til magen popper skikkelig, så jeg får bare vente tålmodig For 17 uker, og tre dager til UL Så spennende! Er 5 dager igjen nå, men det blir så spennende at jeg håper de er over på et blunk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå