Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #2801 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) 14 uker! Jeg synes at ukene går fortere og fortere, så aner ikke hvordan dette kommer til å ende Prøver så smått å sette opp en liste over hvilke klær og utstyr man trenger den første tiden, og listene som er ferdig på nettet konsentrerer seg om vinterbaby eller sommerbaby, men med april baby vil jeg ikke si at det er hverken sommer eller vinter, så får se hva som kan være greit å ha da. Ulltøy, langarmedebodyer og strømpebuker er nok sikkert godt å ha ihvertfall, så får se hva mer jeg kommer på etterhvert Endret 5. oktober 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. oktober 2011 #2802 Del Skrevet 5. oktober 2011 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 #2803 Del Skrevet 5. oktober 2011 14 uker! Tiden går jo så fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. oktober 2011 #2804 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette er moro, Småkjekset! Spennende å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 5. oktober 2011 #2805 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hurra for 14 uker! Jeg har City Crossen Kjempefornøyd, og har aldri hatt behov for å snu sittedelen, når de først begynner å sitte i sportsvogn er de såpass store at det ikke vil ha noe å si (selv om jeg faktisk har snudd sittedelen med J oppi ). Ville aldri snu ham vekk fra meg før han selv ga uttrykk for det rundt 9 mnd, greit å ha oversikt og enkel tilgang :kgbaby: Den er veldig enkel å løfte inn og ut av bil (i tillegg til kollektiv transport). På disse snart 2 årene har vi kun hatt en feil og det var en stang under som brakk av ved skruen, men det var visst forbedret på de nyere versjonene for vi fikk en type stang satt på som var rutine Og hjulene er virkelig ikke harde! Skikkelig vuggefunksjon! Kan ikke ha lufthjul, det blir hull absolutt hele tiden! Vi skal ha med J på sin første elgjakt i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2011 #2806 Del Skrevet 5. oktober 2011 Aprilbarn er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #2807 Del Skrevet 5. oktober 2011 14 uker 14 uker! Tiden går jo så fort!! Den bare flyger avgårde! Og det er så herlig Dette er moro, Småkjekset! Spennende å følge med på! Så god du er Kvaksen Hurra for 14 uker! Jeg har City Crossen Kjempefornøyd, og har aldri hatt behov for å snu sittedelen, når de først begynner å sitte i sportsvogn er de såpass store at det ikke vil ha noe å si (selv om jeg faktisk har snudd sittedelen med J oppi ). Ville aldri snu ham vekk fra meg før han selv ga uttrykk for det rundt 9 mnd, greit å ha oversikt og enkel tilgang :kgbaby: Den er veldig enkel å løfte inn og ut av bil (i tillegg til kollektiv transport). På disse snart 2 årene har vi kun hatt en feil og det var en stang under som brakk av ved skruen, men det var visst forbedret på de nyere versjonene for vi fikk en type stang satt på som var rutine Og hjulene er virkelig ikke harde! Skikkelig vuggefunksjon! Kan ikke ha lufthjul, det blir hull absolutt hele tiden! Vi skal ha med J på sin første elgjakt i helga Så flott å høre fra en som har brukt vogna såpass lenge. Blir mer og mer sikker på at dette gjerne er vognen for oss, vi må bare få prøvd den først Aprilbarn er best! Det tror jeg så absolutt at de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #2808 Del Skrevet 6. oktober 2011 Da var dagens tredje oppkastrunde overstått Lurer på hvor mange flere det blir før dagen er over. Håper det går over til i morgen, hvis ikke kan jeg få en veldig interessant arbeidshelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. oktober 2011 #2809 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. oktober 2011 #2810 Del Skrevet 6. oktober 2011 håper kvalmen gir seg! Ukk.. finnes bedre måter å tilbringe helga på ja, på jobb, eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. oktober 2011 #2811 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hurra for fjorten uker!!!!!! Men fysj for spy:( Ønsker deg bedre dager i helga<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabloko Skrevet 6. oktober 2011 #2812 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vogn-jungelen er vanskelig altså! Prøver å lære mannen forskjellen på de forskjellige typene, men tror jeg bare skal gi opp Kan være greiere når han ser dem live og ser hva jeg mener Dette med barnevogntyper er virkelig en jungel, og noe jeg vil tippe de fleste menn ikke setter seg inn i før de absolutt må. Men du kan jo vise ham denne: Barnevogner.org - Guide til vogntyper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. oktober 2011 #2813 Del Skrevet 7. oktober 2011 Håper kvalmen og oppkasten gir seg Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. oktober 2011 #2814 Del Skrevet 7. oktober 2011 Over 14 uker allerede Tiden flyr! Ikke noe deilig med kvalme og oppkast.. Håper du slipper å slite så lenge med det! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #2815 Del Skrevet 7. oktober 2011 håper kvalmen gir seg! Ukk.. finnes bedre måter å tilbringe helga på ja, på jobb, eller ei.. Har ikke vært noe særlig kvalm i dag,så det ble en ok dag på jobb Hurra for fjorten uker!!!!!! Men fysj for spy:( Ønsker deg bedre dager i helga<3 Håper at dagene i helgen blir bedre enn den dagen som var i går, og foreløpig ser det lovende ut *krysse fingrene for at det fortsetter* Dette med barnevogntyper er virkelig en jungel, og noe jeg vil tippe de fleste menn ikke setter seg inn i før de absolutt må. Men du kan jo vise ham denne: Barnevogner.org - Guide til vogntyper Så koselig med et nytt ansikt Takk for flott link, den skal jeg vise han Over 14 uker allerede Tiden flyr! Ikke noe deilig med kvalme og oppkast.. Håper du slipper å slite så lenge med det! God helg Gleder meg til jeg forhåpentligvis ikke er plaget med kvalme lenger, men frem til jeg kjenner bevegelse får jeg heller holde ut med den God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #2816 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har kjøpt min første mammabukse i dag, og herlighet hvor behagelig den var på! Så nå sitter jeg på nettbutikken til H&M og leter etter flere mens jeg ser på Vampire Diaries. Blir en svært tidlig kveld på meg da jeg skal opp i femtiden for tidligvakt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 #2817 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mammabukse det er digg ja! Jeg likte h&m sine. Men de ble jammen for små etterhvert De to siste månedene fikk jeg bare på meg korte shorts... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. oktober 2011 #2818 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mammabukser er gode ja! Begynte tidlig med de jeg...har jo en jobb med mye opp og ned og da var det så ubehagelig med noe som strammet midt på magen Nå klarer jeg meg ikke uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. oktober 2011 #2819 Del Skrevet 9. oktober 2011 Mammabukser er bare sååå godt <3 Men opp kl fem??? Er du baker? Jeg hadde dødd på meg om jeg måtte opp så tidlig... Så du har min dypeste medfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #2820 Del Skrevet 9. oktober 2011 Mammabukse det er digg ja! Jeg likte h&m sine. Men de ble jammen for små etterhvert De to siste månedene fikk jeg bare på meg korte shorts... Kjøpte på H&M nå, og er tydeligvis en mellomstørrelse. SÅ gikk for den større størrelsen, da jeg nok vokser ut av den etterhvert Mammabukser er gode ja! Begynte tidlig med de jeg...har jo en jobb med mye opp og ned og da var det så ubehagelig med noe som strammet midt på magen Nå klarer jeg meg ikke uten Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gikk til innkjøp av det tidligere Utrolig behagelig : Mammabukser er bare sååå godt <3 Men opp kl fem??? Er du baker? Jeg hadde dødd på meg om jeg måtte opp så tidlig... Så du har min dypeste medfølelse! Jobber som vikar i omsorgssektoren, så med en jobb som starter 7 og litt lang reisevei må jeg stå opp mens klokken enda viser 05 om morgenen. I dag har jeg heldigvis senvakt, så nå prøver jeg å ha en lat formiddag, selv om jeg er helt utslitt.. Gleder meg til å komme hjem i kveld, slik at jeg kan sove lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå