Småkjekset Skrevet 14. september 2011 Forfatter #2681 Del Skrevet 14. september 2011 Hei Småkjekset! Leser idagboka di, og lurer på hvorfor i huleste jeg ikke følger med her.. Her var det jo så koselig! Stas med tidlig UL.. vi håper også på det i uke 10.. stas for både mor og far! Så koselig at du fant veien inn hit Det var utrolig herlig å kunne se den lille, og etter å faktisk ha ul bilder har det gått mer opp for mannen også Weeee! Liker oppdateringer og superfin smule Jeg hadde ikke en gang googlet en vogn før jeg hadde en positiv test i hånda jeg, så var totalt uforbredt Først nå føler jeg at jeg har et snev av oversikt, og endelig har jeg skjønt forskjellen på en kombi og duovogn Hehe Selv om jeg har sett på flere vogner var jeg faktisk ikke sikker på forskjellen mellom kombi og duo Men fant ut av det jeg også til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. september 2011 Forfatter #2682 Del Skrevet 14. september 2011 Mye å lære ang vogner her inne, så her får jeg følge nøye med skjønner jeg :fnise : Jeg klarer ikke bestemme meg, så godt jeg har mange uker til på meg Så bra dere har fått fortalt det og at alle ble glade :strix : Skjønner godt du gruet deg til å fortelle mannens søster at hun skal bli tante ja, det er virkelig sårt for de som sliter Men godt de kom allikevel : ) Det var utrolig godt å kunne fortelle mannens søster og mann om hemmeligheten vår. Og når vi først har begynt å fortelle det er det vanskelig å stoppe Nå har min farmor og farfar fått vite at de blir oldeforeldre også, og svigermor skal fortelle mannens bestemødre at de blir oldemødre også Livet er herlig Koselig at besteforeldrene har fått høre nyheten Vogn, det har jeg ikke peiling på- det er en jungel der ute jo De satt utrolig pris på å få vite det, og nå gleder de seg om mulig like mye som oss. Er ikke verst med to bestemødre som verker i fingrene etter å begynne å strikke Søte lille reka! Akkurat slik så vi J første gangen også, for fastlegen min har et lite UL apparat Det er sååå kos! Vogn...hehehe...husker styret! Liker min Emmaljunga City Cross, men i dag når J er 18 mnd vil jeg bytte den ut med en joggevogn, store hjul og enkel å pakke sammen. Trenger ikke lenger være rett i ryggen og med masse plass ; ) Anbefaler deg å kjøpe brukt, og heller bytte ofte! Hver alder har sine behov! En vogn med bag (stor bag, så bygge du heller opp når de vil sitte), så en vogn med sportsdel sittende fra deg, så en enkel trille til ferier, så en barnehagevogn som tåler litt trøkk, så en treningsvogn og sånn går no dagan :popcorn : til deg og mini! Forhåpentligvis klarer vi oss med den ene vognen vi går for, hvis ikke så er finn.no bare noen tastetrykk unna slik at vi kan ordne oss der også Så nydelig liten smule! Koselig at dere har fortalt besteforeldre og tanter/onkel nyheten! Ting blir mer virkelig når man har fortalt det, og kan prate med andre om det Smulen er helt nydelig ja Det er utrolig herlig å kunne snakke om graviditeten med den nærmeste familie Hadde jeg ikke kunne fortalt to av venninnene mine det såpass tidlig som jeg gjorde tror jeg at jeg hadde tørnet I morgen skal vi på ikea og på garnshopping, så jeg håper jeg klarer å finne noe jeg kan begynne å strikke på Har begynt på et teppe og jeg er vel halvferdig, men skulle gjerne hatt noe annet å holdt på med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2011 #2683 Del Skrevet 14. september 2011 11 uker alt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. september 2011 Forfatter #2684 Del Skrevet 14. september 2011 11 uker alt! Det er helt utrolig! Ukene bare flyver avgårde, så nå er det bare en liten uke igjen til de herlige 12 Har kastet opp litt i kveld Pappa har bursdag i dag og vi skulle på middag hos dem, sammen med besteforeldrene mine. I det jeg kom inn døren måtte jeg løpe på toalettet Utrolig godt å få det opp for formen var mye bedre med en gang etterpå, men det er utrolig fælt når det står på. føles som om alt stopper opp i halsen og jeg blir kvelt et lite øyeblikk når det står på som verst Men jeg skal holde ut dette for lille smulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. september 2011 #2685 Del Skrevet 14. september 2011 11 uker! Kjedelig å være kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. september 2011 #2686 Del Skrevet 15. september 2011 Det føles mye bedre når man har kastet opp ja Men mens det står på er det grusomt! Jeg kastet faktisk bare opp en gang i svangerskapet, ganske sent. Og det skjedde på t-banen Rakk akkurat å ta to skritt ut av vogna før det skjedde, heldigvis. 11 uker allerede Det går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. september 2011 #2687 Del Skrevet 15. september 2011 for 11 uker! Nesten ved de herlige tolv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 15. september 2011 #2688 Del Skrevet 15. september 2011 Ooh, snart 12 uker; her går det unna Kos deg masse det er herlig å gå gravid (selv om man av og til er kvalm i begynnelsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. september 2011 #2689 Del Skrevet 15. september 2011 hurra for smulen og 11 uker! Og hurra for deg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 15. september 2011 #2690 Del Skrevet 15. september 2011 Gratulerer med vellykket UL og passerte 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. september 2011 Forfatter #2691 Del Skrevet 15. september 2011 11 uker! Kjedelig å være kvalm Det er kjedelig når man er kvalm, så er godt jeg klarer å få noe opp da i det minste Det føles mye bedre når man har kastet opp ja Men mens det står på er det grusomt! Jeg kastet faktisk bare opp en gang i svangerskapet, ganske sent. Og det skjedde på t-banen Rakk akkurat å ta to skritt ut av vogna før det skjedde, heldigvis. 11 uker allerede Det går fort Håper jeg klarer å holde kvalmen i sjakk, og foreløpig går det veldig greit. Kjenner jeg at nå begynner jeg å bli litt uggen spiser jeg noe og så går det over for 11 uker! Nesten ved de herlige tolv!! Då er det bare 6 små dager igjen Ooh, snart 12 uker; her går det unna Kos deg masse det er herlig å gå gravid (selv om man av og til er kvalm i begynnelsen) Jeg prøver så godt jeg kan å nye dagene, selv om ikke alle er like artige. Det å gå gravid er noe jeg alltid har drømt om, så nå ska ldet nytes hurra for smulen og 11 uker! Og hurra for deg og mannen Tusen takk for det Gratulerer med vellykket UL og passerte 11 uker! Det var utrolig godt å se at alt stod bra til på ul, så håper det fortsetter slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. september 2011 #2692 Del Skrevet 17. september 2011 Det er bare 4 dager igjen til de magiske 12! Og det er så godt å lese at det var en vellykket UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. september 2011 Forfatter #2693 Del Skrevet 17. september 2011 Det er bare 4 dager igjen til de magiske 12! Og det er så godt å lese at det var en vellykket UL! Dagene går så utrolig fort! Kveldsjobbing denne helgen - gleder meg virkelig til frihelg neste uke, selv om det ser ut til å bli en bytur lørdagskvelden. Skal bli godt å slappe av Har begynt å strikke en liten ullbukse Dette er oppskriften jeg bruker, og jeg gleder meg sånn til den blir ferdig Tenker jeg må strikke litt flere av denne etterhvert, men vet ikke hvilken størrelse det kan være greit å ha litt i Den jeg strikker nå er i størrelse 1-3 måneder, så når den blir ferdig får mannen et inntrykk av hvor liten smulen kommer til å være. Har det utrolig godt med mannen om dagen Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men han er så fantastisk om dagen! Jeg er så heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. september 2011 #2694 Del Skrevet 17. september 2011 på lillekjeksen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. september 2011 Forfatter #2695 Del Skrevet 17. september 2011 på lillekjeksen min. Så god du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2011 #2696 Del Skrevet 17. september 2011 Ååå, så mye koselig å lese <3 UL og snaart tolv uker!! Og glade bestemødre og andre ventende slektninger:) Det er godt i hjertet! Så herlig at du har det ubeskrivelig godt med mannen da:) Kjærlighet you know:) Den skal være vanskelig å beskrive når den er ekte <3 Flink du er som strikker! Jeg har ikke turt å prøve meg på å strikke klær enda... Så her går det i babyteppe, sitteunderlag og grytekluter:) Håper formen din kommer seg og blir myyye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. september 2011 Forfatter #2697 Del Skrevet 17. september 2011 Ååå, så mye koselig å lese <3 UL og snaart tolv uker!! Og glade bestemødre og andre ventende slektninger:) Det er godt i hjertet! Så herlig at du har det ubeskrivelig godt med mannen da:) Kjærlighet you know:) Den skal være vanskelig å beskrive når den er ekte <3 Flink du er som strikker! Jeg har ikke turt å prøve meg på å strikke klær enda... Så her går det i babyteppe, sitteunderlag og grytekluter:) Håper formen din kommer seg og blir myyye bedre! Har fortalt enda mer familie om smulen i dag, så nå er det snart ute hos de fleste Veldig godt å ikke skulle måtte skjule det, selv om det enda er tidlig. Dette er mitt andre kles-strikk-prosjekt, så er veldig spent på hvordan det går Jeg klarte jo å strikke meg en mariusgenser, så regner med at en liten bukse går greit også Formen min går fremdeles litt i bølgedaler. I dag kastet jeg opp nesten omkapp med en pasient på jobb Komisk i etterkant, men fy så fælt når det stod på. Har ikke sagt noe på jobb enda, men får vel gjøre det i løpet av de neste ukene gjerne. De driver og lager til en ny turnus for over nyttår, og jeg trenger å være i jobb i januar også for å få permisjon og permisjonspenger, men slik som sjefen hørtes ut når hun snakket med noen andre så skal det ikke være noe problemer å få vakter videre for oss vikarer. Så håper det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. september 2011 #2698 Del Skrevet 17. september 2011 Har det utrolig godt med mannen om dagen Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men han er så fantastisk om dagen! Jeg er så heldig Så deilig ...nygifte og gravide med en etterlengta liten tass, kan det bli bedre? Så fin den ull-buksa var! Hvilke farger strikker du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. september 2011 Forfatter #2699 Del Skrevet 17. september 2011 Så deilig ...nygifte og gravide med en etterlengta liten tass, kan det bli bedre? Så fin den ull-buksa var! Hvilke farger strikker du i? Kan ikke bli bedre nei Strikker i beige/hvit, og tror resultatet blir kjempeflott om jeg får si det selv Ser ihvertfall veldig lovende ut nå Står litt fast med oppskriften nå, så får høre med mamma i morgen om hun kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. september 2011 #2700 Del Skrevet 18. september 2011 Koselig å strikke Så godt at dere har det så bra sammen for tiden Ingenting er bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå