Gjest Alabama Skrevet 8. september 2011 #2621 Del Skrevet 8. september 2011 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 8. september 2011 #2622 Del Skrevet 8. september 2011 Gleder meg til oppdatering fra deg i morra :D blir spennende å se den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. september 2011 #2623 Del Skrevet 8. september 2011 Lykke til! Gleder meg til oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2624 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg følger deg også City Cross er også lett og fin. Hvis dere hadde kjøpt vogn allerede nå, så hadde dere i alle fall vært tidlig ute Vår vogn kommer om en uke ca. så er 32 uker når vi først får vognen inn i hus Åhh, den var flott For ikke å snakke om Edge duoen! Uff, vogn blir ikke bare bare å bestemme seg for Ikke lett å finne frem i vognjungelen, er jo så mange fine Vet at jeg vil ha en som er litt stor siden jeg har planer om mange deilige gå turer i skogen Det er utrolig vanskelig! Jeg trodde at jeg hadde kontroll over hvilken jeg ville ha slik at jeg slapp å tenke så mye på det, men jo mer jeg ser på andre vogner så hadde jo de passet oss godt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2625 Del Skrevet 9. september 2011 Lykke til i morra! Takk for det! Gleder meg til oppdatering fra deg i morra :D blir spennende å se den lille Har ikke time før i kveld, så oppdateringen kommer så fort vi er hjemme igjen Lykke til! Gleder meg til oppdatering Takk for det Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2626 Del Skrevet 9. september 2011 Etter to kvelder med senvakt var det i dag klart for tidligvakt, men så langt kom jeg ikke I det jeg var kommet inn på kjøkkenet for å finne frem mat kjente jeg at dette går ikke bra. Jeg skyndte meg til vasken og brekket meg det jeg kunne, og opp kom magesyren Jeg prøvde å få tak i nummeret til vakttelefonen på jobb, men ingen av nummerne som er opplyst på nettet var det mulig å komme gjennom på. Så da var det bare å sette seg i bilen og kjøre halvtimen til jobben for å stikke rett innom å gi beskjed at "Jeg er syk i dag" og så kjøre halvtimen hjem igjen. Men før jeg i det hele tatt kom meg inn i bilen var det bare å sitte seg på huk og spy opp de to plommene jeg tvang i meg på veien ut Føler meg skikkelig fæl i dag, så håper at den følelsen går over etter litt ekstra søvn. Og mat tør jeg ikke å prøve meg på på en lang stund enda, vil ikke at mer av det skal komme opp igjen. Brekker meg bare ved tanken Planen i dag før vi skal på ul blir da som følger: - sove - spise - dusje - slappe av på sofaen - kose med småpusene Men først av alt blir det nok en tur på badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2011 #2627 Del Skrevet 9. september 2011 Uff da, hørtes ikke ut som en særlig god morgen! Men lykke til på UL i dag! Gleder meg til å hære resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesial Skrevet 9. september 2011 #2628 Del Skrevet 9. september 2011 Ånei, så forferdelig! Håper du har kommet i bedre form nå, og at du koser deg på ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. september 2011 #2629 Del Skrevet 9. september 2011 God bedring! Og masse lykke til på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2630 Del Skrevet 9. september 2011 Uff da, hørtes ikke ut som en særlig god morgen! Men lykke til på UL i dag! Gleder meg til å hære resultatet! Det var ikke den beste starten på dagen, så håper at jeg ikke må oppleve det så altfor mange ganger til *bank i bordet* Takk for det! Ånei, så forferdelig! Håper du har kommet i bedre form nå, og at du koser deg på ultralyd Etter noen flere timer med søvn og litt mat i magen føler jeg meg mye bedre nå Ser virkelig frem til ultralyd nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2631 Del Skrevet 9. september 2011 God bedring! Og masse lykke til på ul Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2011 #2632 Del Skrevet 9. september 2011 Lykke til i kveld! Vi har city cross og er kjempefornøyde med det valget! Edgen blir litt stor synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2633 Del Skrevet 9. september 2011 Er veldig spent på hvordan ul kommer til å gå i dag Forhåpentligvis kan vi se et lite sprellende knøtt Men så kommer tankene, hva hvis vi ikke får sett det? Det er mye tanker som kommer og går, men om 5 timer så vet vi gjerne mer slik at jeg kan puste ut Og så må vi snart fortelle familien vår om det, og hvordan i alle dager skal vi gjøre det? Satser på at vi finner på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2634 Del Skrevet 9. september 2011 Lykke til i kveld! Vi har city cross og er kjempefornøyde med det valget! Edgen blir litt stor synes jeg.. Takk for det Skal absolutt sjekke ut emmaljunga vognene De er utrolig flotte alle sammen, og gjerne mer praktiske enn xplory'en Godt vi har tid på oss for å bestemme oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 9. september 2011 #2635 Del Skrevet 9. september 2011 Ufff med dårlig start på morningen Glad det roet seg litt da. Må jo være i form til ultralyden! Koose dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. september 2011 #2636 Del Skrevet 9. september 2011 Uff for en dårlig start på dagen Håper formen tok seg opp utover dagen og at dere fikk sett et sprellende lite nurk på ul'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2011 #2637 Del Skrevet 9. september 2011 Håper det gikk fint på ul i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2638 Del Skrevet 9. september 2011 Ufff med dårlig start på morningen Glad det roet seg litt da. Må jo være i form til ultralyden! Koose dere!! Formen ble heldigvis mye bedre etterhvert Uff for en dårlig start på dagen Håper formen tok seg opp utover dagen og at dere fikk sett et sprellende lite nurk på ul'en Før mannen var hjemme fra jobb var formen tilbake som normal, så da fikk jeg senket skuldrene før vi dro avgårde Håper det gikk fint på ul i dag Oppdaterer om ul i innlegget under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2639 Del Skrevet 9. september 2011 Ja da var jeg kommet hjem igjen fra ul. Det var en helt fantastisk opplevelse! Det tok ikke lang tid før gyn fant den lille, og hjertet banket som bare det Mannen satt og så på skjermen med et stort smil om munnen etterhvert som gyn pekte og forklarte hva de forskjellige tingene vi så på skjermen var. Han fant hjertelyden ganske fort, og det var den herligste lyden jeg noen sinne har hørt!! Tårene trang seg på i øyekroken og jeg klarte ikke å holde dem inne. Under hele undersøkelsen føltes det ut som om jeg svevde på en stod fluffy sky, og nå har jeg telefonen full av bilder av det lille vidunderet Fosteret ble målt til 10 + 2, så da blir ny termin nærmere 6. april. Det er så herlig! Her et et bilde av den lille som lurer seg i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. september 2011 #2640 Del Skrevet 9. september 2011 For en nydelig liten baby Tenk at det er ungen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå