Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo godt å høre da. :klemmer:

Håper formen er fin :)

Formen er fin :jepp:

Småuggen når det er tid for mat, og føler at jeg kan sovne hvor som helst :ler:

Men jeg tar de jeg får viss det da kommer en liten krabat på nyåret ;)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe i dag, og jeg som kunne ha sovet lenge i dag før senvakten! Men det må til hvis vi skal ha det meste på stell til vi overtar nyehuset vårt om en uke! :hoppe:

Så i dag blir det sofatitting og bestilling av vaskemaskin tenker jeg. Og så håper jeg at det blir unnagjort på 1-2-3 slik at jeg rekker å sove litt før jobb ;)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt bare er velstand! :jepp:

Herlig med vellykket bryllupsfest også! :jepp: Blir nok gøy å fortelle folk om graviditeten om en 12 ukers tid! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Småkjekset!! :strix: :strix: :strix: Har vært på ferie og så har dataen vært tullete, så sorry at jeg er litt treig. :gjeiper: Det var jo det jeg sa, disse symptomene dine var absolutt veeeldig lovende! ;) Du skal bli mamma, tenk det! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se livstegn - man blir litt ko-ko her inne vet du, så blir bekymret med en gang noen blir borte litt lenger uten forvarsel :ler:

:hoppe: for 7 uker unnagjort! Dette går jo jammen meg unna! Du er bare 8 uker bak meg - det er jo egentlig ingenting - tenk når jeg er 30 uker så er du 22 liksom - da er vi jo nesten likt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra bryllupsfesten gikk fint :strix:

Godt at formen er så fin og ikke er det lenge til første legetime heller ;) Skal du ha ul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker meg i begynnelsen av svangerskapet. Jeg sov, MYE! Var også en av grunnene til at jeg fant ut at jeg var gravid, for jeg sov i 18 timer i strekk :fnise: Så det hører nok med :) Mange forandringer som skjer i kroppen din :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt bare er velstand! :jepp:

Herlig med vellykket bryllupsfest også! :jepp: Blir nok gøy å fortelle folk om graviditeten om en 12 ukers tid! :klemmer:

Gleder meg stort til å fortelle foreldrene og søskene våre om det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Småkjekset!! :strix: :strix: :strix: Har vært på ferie og så har dataen vært tullete, så sorry at jeg er litt treig. :gjeiper: Det var jo det jeg sa, disse symptomene dine var absolutt veeeldig lovende! ;) Du skal bli mamma, tenk det! :rodmer:

Tusen takk Tinio! :hoppe:

Klarer ikke helt å forstå det, så gleder meg til det går mer opp for oss at vi faktisk skal bli foreldre! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se livstegn - man blir litt ko-ko her inne vet du, så blir bekymret med en gang noen blir borte litt lenger uten forvarsel :ler:

:hoppe: for 7 uker unnagjort! Dette går jo jammen meg unna! Du er bare 8 uker bak meg - det er jo egentlig ingenting - tenk når jeg er 30 uker så er du 22 liksom - da er vi jo nesten likt :fnise:

8 uker bak deg er ingenting, så tar deg snart igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra bryllupsfesten gikk fint :strix:

Godt at formen er så fin og ikke er det lenge til første legetime heller ;) Skal du ha ul da?

Jeg vet faktisk ikke hva som kommer til å skje på den legetimen annen enn at jeg måtte ha en dobbelttime. Regner med jeg skal ha med en urinpeøve, ellers er jeg litt blank :fnise:

Blir det ikke ul der skal jeg ringe rundt og høre om noen vil ta meg inn til deg, for er veldig spent på å se hva som lurer seg i magen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker meg i begynnelsen av svangerskapet. Jeg sov, MYE! Var også en av grunnene til at jeg fant ut at jeg var gravid, for jeg sov i 18 timer i strekk :fnise: Så det hører nok med :) Mange forandringer som skjer i kroppen din :hoppe:

Oi, 18 timer i strekk! Da var det bok litt lettere å skjønne at noe var i gjerde ;)

Gleder meg over alle forandringene som jeg har foran meg, og håper den verste kvalmen holder seg unna :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fridag og godt er det. Følte flere ganger på jobb i går kveld at nå er det rett før jeg sovner :fnise: Men jeg gjorde altså ikke det ;)

Tenker jeg skal sjekke ut litt strikkeoppskrifter for å se hva jeg kan starte ned nå da jeg ikke klarer å vente særlig lenger :ler:

Tips om hva som er greit å prøve seg på tas gjerne imot! ;)

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en dobbelttime til første kontroll. Grunnen til at vi trengte såpass var bare alle de uendelige mange papirene man måtte fylle ut. Og så skal jo legen informere litt om ting og tang, type: spis det, men ikke det, mosjon er bra, fødsel er naturlig osv :roll:

Ellers tok jeg blodprøver, og ble veid. Ingen UL hos min lege, men tror det er mest fordi hun ikke har det. Hjertelyd var det for tidlig til mente hun, men det varierer jo fra lege til lege, så kanskje din lytter? :jepp:

*edit* Og urinprøve skulle jeg hatt med, men ingen hadde fortalt det til meg, så ante jo ikke noe om det :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også en dobbelttime til første kontroll. Grunnen til at vi trengte såpass var bare alle de uendelige mange papirene man måtte fylle ut. Og så skal jo legen informere litt om ting og tang, type: spis det, men ikke det, mosjon er bra, fødsel er naturlig osv :roll:

Ellers tok jeg blodprøver, og ble veid. Ingen UL hos min lege, men tror det er mest fordi hun ikke har det. Hjertelyd var det for tidlig til mente hun, men det varierer jo fra lege til lege, så kanskje din lytter? :jepp:

*edit* Og urinprøve skulle jeg hatt med, men ingen hadde fortalt det til meg, så ante jo ikke noe om det :fnise:

Greit å ha god tid når det er en del man skal fylle ut ja :Nikke:

Skal forhøre meg litt om legen kan henvise meg til tidlig ul på grunn av stoffskiftet mitt eller om jeg må ordne det selv. Blir godt å kunne se frem til tidlig ul uansett, slik at mannen får se smulen tidligere slik at vi kan forsikre oss om at alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Du er jo gravid jo! :grine: Så fantastisk, du har så mye å glede deg til :hjerte:

:klemmer:

Gleder meg om mulig enda mer når jeg leser inne hos dere nybakte mødre :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee! 7 uker, og snart 8 :D er så morro

jeg har ikke hatt el enda en gang jeg *sukk*

Det går virkelig unna synes jeg :jepp:

Gleder meg til det blir mer synlig :hjerte:

Er nok ikke så lenge igjen til EL kommer hos deg, og da skal den sitte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...