Lucky? Skrevet 8. august 2011 #2441 Del Skrevet 8. august 2011 6 uker Så bra du synes tiden går fort! Får satse på at de neste 6 går like fort Gøy med ny jobb da Skjønner at du ikke vil si at du er gravid der med en gang, men pass på kroppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. august 2011 #2442 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hurra for 6 uker Håper du har det bra Og dere har snart vært gift i to mnd Endret 8. august 2011 av Ms. Raggsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 8. august 2011 #2443 Del Skrevet 8. august 2011 Herregud, jeg har vært så opptatt at dette har jeg ikke fått med meg. Gratulere såååååå mye med spire og hele 6 uker :D heldiggrisen. Vi har starta prøving på nr to vi da. Speeeent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. august 2011 #2444 Del Skrevet 8. august 2011 Må bare få slenge meg på gratulasjonene Så fantastisk! Gratulerer så mye Leste det for en stund siden, men har ikke lagt igjen spor noe sted før nå. Livet smiler virkelig til deg om dagen Og tenk så fint at du fikk tatt operasjonen før du ble gravid. Tenk så mye styr det hadde vært om det hadde vært omvendt. Hvordan går det med sykdommen forresten? Fantastisk kjole du hadde. Vet du, det var et av de andre alternativene jeg skulle ønske jeg hadde i mitt eget bryllup, men digga den du hadde og. Kunne fint hatt den og Kom til å tenke på en ting, nå tror sikkert folk at det klaffa for dere med en gang, siden dere ble gravide rett etter bryllupet Ang. alkohol så tar det seg ikke med en full brud, så skal jo uansett drikke mye. Du kan evt ta litt vann i en spritflaske hvis du er redd for at folk skal se at du ikke blander i alkohol. I sa fall bør du legge den til side så ikke andre blander fra den flaska. Da er du nok busta, hvis ikke de er for fulle til å merke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 #2445 Del Skrevet 9. august 2011 Kosesmulen! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. august 2011 #2446 Del Skrevet 9. august 2011 for seks uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. august 2011 #2447 Del Skrevet 12. august 2011 GRATULERER Jeg har jo gått glipp av viktige begivenheter her ser jeg! Du venter jo på en eller eller kanskje det er to?? (tror du har ramlet ut fra mine innlegg og så på innlegg i boka til Belle at du var blitt gravid) Gratulerer også med vel overstått bryllup! For en herlig sommer du og din kjære må ha hatt! Håper du er i fin form og at de neste ukene fram til 12 uker går smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. august 2011 #2448 Del Skrevet 12. august 2011 Innom med en fredagsklem, og ønsker deg, mannen og smulen en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evighet Skrevet 13. august 2011 #2449 Del Skrevet 13. august 2011 Gratulerer så mye med en liten spire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 13. august 2011 #2450 Del Skrevet 13. august 2011 titter innom en liten tur Gratulerer med 6 uker litt sen gratulasjon fra meg kansje hehe . bedre sent enn aldri nærmer deg 7 uker nå kansje ? Håper alt står bra til med deg og den lille spiren i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. august 2011 #2451 Del Skrevet 14. august 2011 Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. august 2011 #2452 Del Skrevet 14. august 2011 7 ukers-smule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. august 2011 #2453 Del Skrevet 14. august 2011 Småkjekset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. august 2011 Forfatter #2454 Del Skrevet 14. august 2011 Dagene har rast avgårde den siste uken, så har ikke hatt tid til å være innom så mange dagbøker de siste dagene. Men nå er jeg tilbake igjen Etter mange måneders planlegging og fundering var endelig dagen kommet for bryllupsfesten vår, som ble holdt i går. Det var en fantastisk dag, og jeg kan ikke tro hvor mye flott vi fikk av våre kjente og kjære Det var en helt utrolig dag, og vi kommer til å leve lenge på minnene fra gårsdagen Da dagene flyger avgårde har vi allerede kommet oss til 7 uker! Kan ikke tro at vi har kommet så langt alt, og gleder meg til legetime når jeg er 8+4 Håper alle dere damer har det flott, og jeg kommer snart innom dagbøkene deres for å oppdatere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. august 2011 Forfatter #2455 Del Skrevet 14. august 2011 6 uker Så bra du synes tiden går fort! Får satse på at de neste 6 går like fort Gøy med ny jobb da Skjønner at du ikke vil si at du er gravid der med en gang, men pass på kroppen din Håper virkelig at ukene frem mot uke 12 går like fort som det de har gjort til nå Kroppen min kommer i første rekke, så føler jeg at jeg er nødt til å få ting tilrettelagt litt mer så skal jeg gi beskjed på det Hurra for 6 uker Håper du har det bra Og dere har snart vært gift i to mnd Nå har vi vært gift i over 2 måneder alt! Tiden flyr avgårde, så nå er det husovertakelse som er neste store ting som skjer om litt over en uke Herregud, jeg har vært så opptatt at dette har jeg ikke fått med meg. Gratulere såååååå mye med spire og hele 6 uker :D heldiggrisen. Vi har starta prøving på nr to vi da. Speeeent. Tusen takk! Gleder meg til å følge prøvingen deres, og håper dere slipper å måtte vente så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. august 2011 Forfatter #2456 Del Skrevet 14. august 2011 Må bare få slenge meg på gratulasjonene Så fantastisk! Gratulerer så mye Leste det for en stund siden, men har ikke lagt igjen spor noe sted før nå. Livet smiler virkelig til deg om dagen Og tenk så fint at du fikk tatt operasjonen før du ble gravid. Tenk så mye styr det hadde vært om det hadde vært omvendt. Hvordan går det med sykdommen forresten? Fantastisk kjole du hadde. Vet du, det var et av de andre alternativene jeg skulle ønske jeg hadde i mitt eget bryllup, men digga den du hadde og. Kunne fint hatt den og Kom til å tenke på en ting, nå tror sikkert folk at det klaffa for dere med en gang, siden dere ble gravide rett etter bryllupet Ang. alkohol så tar det seg ikke med en full brud, så skal jo uansett drikke mye. Du kan evt ta litt vann i en spritflaske hvis du er redd for at folk skal se at du ikke blander i alkohol. I sa fall bør du legge den til side så ikke andre blander fra den flaska. Da er du nok busta, hvis ikke de er for fulle til å merke det Takk for gratulasjoner! Jeg er veldig glad at operasjonen var unnagjort før jeg ble gravid, slik at stoffskiftet mitt har stabilisert seg. Jeg tror jeg skal bli fulgt litt bedre opp pga stoffskiftet gjennom graviditeten, så regner med jeg får litt mer oversikt over det etter første legetime Det ble mye snakk om barn og slikt under bryllupsfesten vår i går, så regner med at det kommer til å komme som et sjokk for mange at det allerede har klaffet for oss! Håper bare den holder seg godt på plass Det gikk veldig greit med drikkingen i går, da jeg drakk på alkoholfri cider og "vodka" og appelsinjuice. Så tror ikke noen merket noe Kosesmulen! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. august 2011 Forfatter #2457 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) for seks uker!! GRATULERER Jeg har jo gått glipp av viktige begivenheter her ser jeg! Du venter jo på en eller eller kanskje det er to?? (tror du har ramlet ut fra mine innlegg og så på innlegg i boka til Belle at du var blitt gravid) Gratulerer også med vel overstått bryllup! For en herlig sommer du og din kjære må ha hatt! Håper du er i fin form og at de neste ukene fram til 12 uker går smertefritt! Takk for gratulasjoner Hegejenta! Vi gleder oss stort til å få treffe på den lille mageboeren til neste år, så håper at ukene fortsetter å rase avsted Formen er ikke noe å klage på. Var litt småuggen i natt og i dag på grunn av lite mat på kvelden/natten i går, men det passet greit slik at folk tror jeg er fyllasyk Skal ta meg en tur innom dagboka di igjen om litt, for ser du har falt ut av mine innlegg også og det må ordnes opp i Endret 14. august 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. august 2011 Forfatter #2458 Del Skrevet 14. august 2011 Innom med en fredagsklem, og ønsker deg, mannen og smulen en god helg Gratulerer så mye med en liten spire!! Tusen takk for det! titter innom en liten tur Gratulerer med 6 uker litt sen gratulasjon fra meg kansje hehe . bedre sent enn aldri nærmer deg 7 uker nå kansje ? Håper alt står bra til med deg og den lille spiren i magen din Nå er vi kommet til 7 uker allerede, så her er alt strålende Håper alt er bra med deg også! Håper alt står bra til! Her er alt bare velstand 7 ukers-smule Småkjekset? Jeg er her, jeg er her! Er ikke meningen å bekymre dere, har bare vært noen travle dager i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. august 2011 #2459 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er her, jeg er her! Er ikke meningen å bekymre dere, har bare vært noen travle dager i det siste Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. august 2011 #2460 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er her, jeg er her! Er ikke meningen å bekymre dere, har bare vært noen travle dager i det siste Det er jo godt å høre da. Håper formen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå