Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Småkjekset! Innom og smugleser litt i dagboka di! Må innrømme at jeg ikke leste gjennom alle 114 (!?!) sidene : ) (hvordan i all verden har du klart det fra april??) :fnise :

Vi begynner å prøve i august - greit å plukke opp litt tips fra mer erfarne prøvere : ) Lykke til : )

Hei Kameline :vinke: Så koselig med et nytt ansikt i boken min :nigo:

Hadde alle sidene vært fra april i år tror jeg at jeg hadde fått KG-forbud av mannen :fnise: Så de er fra i fjor ;)

Spennende at dere snart skal starte prøvingen! Håper dere slipper å måtte vente så lenge :hjerte:

Har du sluttet med p-piller hvis du bruker det slik at kroppen er fri for de hormonene? :)

Grattis med jobb da :)

Flink du er som strikker mariusgenser :) Jeg har også lyst å strikke meg en sånn, men det er et stort prosjekt :sjenert:

Ha en fin dag :)

Takk takk :nigo:

Jeg fant ut at jeg trengte litt mer utfordringer, da jeg har strikket x antall skjerf, luer, sokker, tepper opp gjennom årene. Så da falt valget på den nydelige mariusgenseren. Jeg var forberedt på at jeg kom til å måtte bruke flere måneder på å komme så langt som jeg har gjort nå på en to ukers tid! Så det var et mye mindre prosjekt enn jeg hadde regnet med! Absolutt å anbefale :jepp:

Håper du får en flott dag også :klemmer:

Krysser alle fingrene for deg!!!

Så flink du er til å strikke! Jeg strikker grytekluter...:)

Takk for fingerkryssing :klemmer:

Jeg koser meg mye når jeg strikker, så føler meg virkelig konete :fnise: Du skal se at etterhvert blir det større strikkejobber for deg også ;) Boken Myk start har utrolig mange flotte og ikke så vanskelige oppskrifter for mor og baby, så den kan anbefales. Jeg har ikke fått lagd noe særlig fra den til nå, så jeg gleder meg til å kunne strikke til vårt eget nurk en gang :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å legge igjen TONNEVIS med babystøøøøøøv! :nigo:

:strix::strix: ..... :strix::strix:

:strix: . :strix: . :strix: . :strix: . :strix:

:strix::strix::strix::strix::strix:

:strix::strix::strix:

:strix:

:klemmer :

Tusen takk for det fantastisk flotte babystøvet! Håper at det er det som skal til for at spiren sitter denne måneden :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kameline :vinke: Så koselig med et nytt ansikt i boken min :nigo:

Hadde alle sidene vært fra april i år tror jeg at jeg hadde fått KG-forbud av mannen :fnise: Så de er fra i fjor ;)

Spennende at dere snart skal starte prøvingen! Håper dere slipper å måtte vente så lenge :hjerte:

Har du sluttet med p-piller hvis du bruker det slik at kroppen er fri for de hormonene? :)

Det var da enda godt!! Synes så tydelig jeg så april 2011 der, jeg - men... :)

Vi slutta med piller for et år siden - og har holdt oss til sikre perioder etter dette....så jeg tror p-pillene skal være temmelig ute!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da enda godt!! Synes så tydelig jeg så april 2011 der, jeg - men... :)

Vi slutta med piller for et år siden - og har holdt oss til sikre perioder etter dette....så jeg tror p-pillene skal være temmelig ute!! :)

Da skal de fleste hormonene være ute av systemet ja, så da ligger alt til rett for prøvestart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så flink du er til å strikke da! Og så fort fremover det går om du har kommet så langt på to uker :pls:

Har lyst til å prøve noe mer avansert enn luer, skjerf og tøfler og slikt jeg også, men slirer med å skjønne hva som menes en del steder i oppskrifter der flere ting skal strikkes sammen etc... Får bare hoppe i det en gang! :jepp:

Og selvsagt:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

DETTE skal bli syklusen med STOR S :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg mye når jeg strikker, så føler meg virkelig konete :fnise: Du skal se at etterhvert blir det større strikkejobber for deg også ;) Boken Myk start har utrolig mange flotte og ikke så vanskelige oppskrifter for mor og baby, så den kan anbefales. Jeg har ikke fått lagd noe særlig fra den til nå, så jeg gleder meg til å kunne strikke til vårt eget nurk en gang :rodmer:

Jeg har også Myk Start - har strikka noen tøfler og bodyen..

Har lyst til å sette igang med en jakke - den rosa helt i starten, men synes garnet hun har brukt er så grååådig dyrt..

Prøver å finne et godt erstatningsgarn...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert kjempeflink, Småkjekset..Til å strikke! :jepp:

Jeg tror jeg er riv røskende gal som har tenkt å begi meg ut på et babyteppe..Har aldri hatt talent for tekstilarbeid, men..Nå når redebyggingstrangen har troppen inn for fullt så kjenner jeg at jeg VIL få det til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har vært innom her nå! Krysser fingrene for at spiren sitter denne måneden :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge isden jeg har vært her inne! Nå kan jeg dele ut skikkelig babystøv -- håper det kan gi dere den siste ekstra "piffen" for å få spira til å sitte denne måneden! :strix: :strix: :strix: :strix:

Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme hos foreldrene mine nå, men har ikke internett tilgang på pcen, så er rett innom fra mobilen.

Det meste av flyttelasset vårt er kommet opp, er bare noen kasser igjen som mannen og svogeren min skal hente i morgen. Så mens de er avgårde på tur kommer jeg til å strikke for harde livet for å få genseren ferdig innen uken er over :hoppe:

Har testet etter EL siden torsdag, men tempen har holdt seg lav og uten tegn til at EL nærmet seg. Tok en ny test nå og der var det et flott :) så da er det snart EL! Merker det klemmer i eggstokkene, så håper at alt babystøvet dere legger igjen her inne gjør susen ;) Ble en runde :sengekos: lørdagsmorgen og skal få til en runde i kveld også, så håper på at det er det som skal til :nigo:

Skal på visning på en leilighet på lørdag så vi håper at den er like bra som naboleiligheten, som ene søsteren min har, for da legger vi nok inn et bud. Der er det et flott ekstra soverom som hadde vært kjempeflott som barnerom etterhvert :hjerte: Så etter visningen tar vi kontakt med do banker for å høre om muligheter for lån hos en av dem, så håper at ting ordner seg for oss nå! :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro å se på leilighet :strix: Håper dere liker den og at den blir deres :)

:) på eltestene liker vi :Nikke: Kjør på :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider! Lykke til med både visning og :sengekos: ! :fnise:

Takk for det :nigo: Bl dårlig med :sengekos: i går dessverre - er ikke så lett når man sovner før mannen kommer og legger seg :fnise: Så vi får prøve igjen i kveld :lur:

Så moro å se på leilighet :strix: Håper dere liker den og at den blir deres :)

:) på eltestene liker vi :Nikke: Kjør på :sengekos::lur:

Vi liker den velig godt foreløpig, men uteområdet rundt den er ikke optimalt. Så i forhold til akkurat det er vi misunnelig på søsteren min sin leilighet, hvor de har et flottere inngangsparti. Men når det kommer til stykket - skal man helst oppholde seg inne eller i døråpningen? :) Så er ikke bekymret for det egentlig, hvis vi skulle være heldige å få den.

Satser på at dine nygravide hormoner i dagboka mi er det som skal til :nigo:

Visning og EL, herlige saker :)

Krysser fingrene for en liten spire nå :pls:

Håper det ikke er lenge til det blir både din og min tur nå :pls: Krysser fingrene for deg og deres forsøk i høst :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe smilefjes på EL testen i dag - synes det er litt rart siden man skal få smilefjes på de to dagene man er mest fruktbar, og da skulle jeg jo endten ha hatt et i dag eller på søndag i tillegg til det i går. Ble ikke noe :sengekos: i går, så da håper jeg at svømmerne fra lørdagen er gode nok, evt at kveldens/nattens svømmere får jobben gjort ;)

Mannen er på vei hjem med en billast med de siste tingene våre fra leiligheten i dag, så skal bli utrolig godt å se han når han kommer. Da er vi ikke vestfoldinger lenger, men vestlendinger for alle penga :nigo: Og det må jo selvfølgelig feires :lur::kline:

Jeg har sendt avgårde navneendringsskjema for to uker siden, og gledet meg til å sjekke postkassen hver dag for å se om det var kommet. Gleden var derfor stor da jeg fikk en konvolutt fra skatt sør i går med melding om mitt nye navn. Problemet er bare at jeg har fått feil etternavn! Jeg skjønner ikke at det er mulig!! :kjefte: Jeg skrev at jeg ville endre etternavnet til min manns etternavn, og sendte med kopi av vigselsattesten og så klarer de å gjøre det feil!? Hvor inkompetent går det an til å bli :daane: Ringte til folkeregisteret i lettere panikk og lurte på hva jeg skal gjøre nå, siden jeg nå går rundt med legitimasjon som ikke stemmer og med et etternavn jeg ikke vil ha. Fikk omsider snakket med hun som har godkjent denne navneendringen og hun sa at jeg skulle se bort i fra det jeg har fått nå, og at hun skal sende meg et nytt ark med det navnet jeg faktisk ønsket meg. Så jeg håper at når jeg får det nye brevet at det ikke er noen overraskelser der også - kanskje jeg får et nytt fornavn denne gangen? :fy_fy:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...