Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Synd det ikke funket for deg heller denne måneden! :kose: Men aldri feil med noen drinker på bryllupsreisen nei :) Litt ekstra koselig om det hadde klaffet på bryllupsreisen da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme opplegget meg pergo som vi hadde. Jeg fikk EL i to pausesykluser mener jeg å huske, så når du fikk det i pergo-syklusen tror jeg du har gode muligheter i pausesyklusen også :klemmer:

Håper jeg får EL i pausesyklus også, for vil gjerne følge deg nå :nigo:

Gratulerer så utrolig mye enda en gang :nigo::hjerte:

Synd det ikke funket for deg heller denne måneden! :kose: Men aldri feil med noen drinker på bryllupsreisen nei :) Litt ekstra koselig om det hadde klaffet på bryllupsreisen da :rodmer:

Hadde vært veldig koselig hvis det hadde klaffet mens vi er på tur :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte som sagt å spotte litt rødbrunt på lørdagskvelden, og da jeg skulle hente forloveden om natten kom det friskt blod. I går derimot var det brunt, og nesten ikke noe i hele tatt.. Skjønner ikke noe jeg nå :klo:

Tempen har dalt jevnt og trutt fra 36.68 på fredag til 36.20 i morges, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å bare vente tålmodig til Tr starter for fullt? :(

Det positive er at det i dag bare er 10 dager igjen, og at vi om en uke sitter på flyet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha sanndrømt, Småkjekset, så da VET du jo at du vil følge etter meg om kort tid :strix:

:klemmer:

Kommer etter så snart jeg kan ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen ikke lenge til nå! :hoppe: Begynner du å få sommerfugler i magen, eller? ;)

Jeg får så lyst til å gifte meg jeg også, når jeg leser her inne! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte som sagt å spotte litt rødbrunt på lørdagskvelden, og da jeg skulle hente forloveden om natten kom det friskt blod. I går derimot var det brunt, og nesten ikke noe i hele tatt.. Skjønner ikke noe jeg nå :klo:

Tempen har dalt jevnt og trutt fra 36.68 på fredag til 36.20 i morges, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å bare vente tålmodig til Tr starter for fullt? :(

Det positive er at det i dag bare er 10 dager igjen, og at vi om en uke sitter på flyet :hjerte:

Da var det ikke din tur denne gangen! :klem: Hvem vet hva neste måned vil bringe! :jepp:

(kanskje det er en meget konservativ baby som vil vente til dere er gift? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på EL og klaff i pausesyklusen :pls:

Det håper jeg virkelig på nå ja! :tommelopp:

Ojojojjj, bare 10 dager igjen!! :hakeslepp::bolledeig::strix:

:strix: 10 dager! :strix:

Herlighet, kun 10 små dager igjen! :hakeslepp:

Tenk at det bare er 10 dager igjen til du er en Fru :hoppe:

Det er helt utrolig! Tiden har gått få utrolig fort, og det er jeg svært fornøyd med for da slipper jeg å være stresset så altfor lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen ikke lenge til nå! :hoppe: Begynner du å få sommerfugler i magen, eller? ;)

Jeg får så lyst til å gifte meg jeg også, når jeg leser her inne! :sjenert:

Har mye sommerfugler i magen nå, og det er helt herlig :strix:

Skal ikke se bort i fra at du sitter å planlegger selv om ikke så lenge. Tenk, en egen liten brudepike/brudesvenn :hjerte::rodmer:

Da var det ikke din tur denne gangen! :klem: Hvem vet hva neste måned vil bringe! :jepp:

(kanskje det er en meget konservativ baby som vil vente til dere er gift? ;))

Satser på at neste måned er måneden :Nikke:

Er veldig med på konservativ baby jeg :lur::nigo:

Tanken om en konservativ bebis slo meg og :ler:

Kanskje den ikke vil bli født i synd? :vetikke:

:ler:

Hadde ikke gjort meg noe :ler:

:fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg eeeendelig:)

Oioioi!! Giftemål rett rundt hjørnet:) Gratulerer!!

Teite tanta da, men satser på teorien om konservativ baby:) Håper det blir deres tur neste mnd <3

Nå må jeg bare huske hvor jeg fant deg så jeg får fulgt med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg eeeendelig:)

Oioioi!! Giftemål rett rundt hjørnet:) Gratulerer!!

Teite tanta da, men satser på teorien om konservativ baby:) Håper det blir deres tur neste mnd <3

Nå må jeg bare huske hvor jeg fant deg så jeg får fulgt med:)

Koselig å se deg her inne :klemmer:

Håper virkelig at det er vår tur snart :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Snart bare en uke igjen nå :jepp: Kan tenke du gru-gleder deg :fnise: Krysser også fingrene for at det blir FULL klaff når mamma og pappa endelig blir mann og kone :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...