Lilywhite Skrevet 29. mai 2011 #2101 Del Skrevet 29. mai 2011 Synd det ikke funket for deg heller denne måneden! Men aldri feil med noen drinker på bryllupsreisen nei Litt ekstra koselig om det hadde klaffet på bryllupsreisen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2102 Del Skrevet 30. mai 2011 Hurra for søte Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2103 Del Skrevet 30. mai 2011 Samme opplegget meg pergo som vi hadde. Jeg fikk EL i to pausesykluser mener jeg å huske, så når du fikk det i pergo-syklusen tror jeg du har gode muligheter i pausesyklusen også Håper jeg får EL i pausesyklus også, for vil gjerne følge deg nå Gratulerer så utrolig mye enda en gang Synd det ikke funket for deg heller denne måneden! Men aldri feil med noen drinker på bryllupsreisen nei Litt ekstra koselig om det hadde klaffet på bryllupsreisen da Hadde vært veldig koselig hvis det hadde klaffet mens vi er på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2104 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg begynte som sagt å spotte litt rødbrunt på lørdagskvelden, og da jeg skulle hente forloveden om natten kom det friskt blod. I går derimot var det brunt, og nesten ikke noe i hele tatt.. Skjønner ikke noe jeg nå Tempen har dalt jevnt og trutt fra 36.68 på fredag til 36.20 i morges, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å bare vente tålmodig til Tr starter for fullt? Det positive er at det i dag bare er 10 dager igjen, og at vi om en uke sitter på flyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #2105 Del Skrevet 30. mai 2011 Du må jo ha sanndrømt, Småkjekset, så da VET du jo at du vil følge etter meg om kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2106 Del Skrevet 30. mai 2011 Du må jo ha sanndrømt, Småkjekset, så da VET du jo at du vil følge etter meg om kort tid Kommer etter så snart jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 30. mai 2011 #2107 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2108 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mai 2011 #2109 Del Skrevet 30. mai 2011 Håper på EL og klaff i pausesyklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. mai 2011 #2110 Del Skrevet 30. mai 2011 Ojojojjj, bare 10 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #2111 Del Skrevet 30. mai 2011 Tenk at det bare er 10 dager igjen til du er en Fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mai 2011 #2112 Del Skrevet 30. mai 2011 Jammen ikke lenge til nå! Begynner du å få sommerfugler i magen, eller? Jeg får så lyst til å gifte meg jeg også, når jeg leser her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mai 2011 #2113 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg begynte som sagt å spotte litt rødbrunt på lørdagskvelden, og da jeg skulle hente forloveden om natten kom det friskt blod. I går derimot var det brunt, og nesten ikke noe i hele tatt.. Skjønner ikke noe jeg nå Tempen har dalt jevnt og trutt fra 36.68 på fredag til 36.20 i morges, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å bare vente tålmodig til Tr starter for fullt? Det positive er at det i dag bare er 10 dager igjen, og at vi om en uke sitter på flyet Da var det ikke din tur denne gangen! Hvem vet hva neste måned vil bringe! (kanskje det er en meget konservativ baby som vil vente til dere er gift? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #2114 Del Skrevet 30. mai 2011 Tanken om en konservativ bebis slo meg og Kanskje den ikke vil bli født i synd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. mai 2011 #2115 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2116 Del Skrevet 30. mai 2011 Håper på EL og klaff i pausesyklusen Det håper jeg virkelig på nå ja! Ojojojjj, bare 10 dager igjen!! 10 dager! Herlighet, kun 10 små dager igjen! Tenk at det bare er 10 dager igjen til du er en Fru Det er helt utrolig! Tiden har gått få utrolig fort, og det er jeg svært fornøyd med for da slipper jeg å være stresset så altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2117 Del Skrevet 30. mai 2011 Jammen ikke lenge til nå! Begynner du å få sommerfugler i magen, eller? Jeg får så lyst til å gifte meg jeg også, når jeg leser her inne! Har mye sommerfugler i magen nå, og det er helt herlig Skal ikke se bort i fra at du sitter å planlegger selv om ikke så lenge. Tenk, en egen liten brudepike/brudesvenn Da var det ikke din tur denne gangen! Hvem vet hva neste måned vil bringe! (kanskje det er en meget konservativ baby som vil vente til dere er gift? ) Satser på at neste måned er måneden Er veldig med på konservativ baby jeg Tanken om en konservativ bebis slo meg og Kanskje den ikke vil bli født i synd? Hadde ikke gjort meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2011 #2118 Del Skrevet 30. mai 2011 Der fant jeg deg eeeendelig:) Oioioi!! Giftemål rett rundt hjørnet:) Gratulerer!! Teite tanta da, men satser på teorien om konservativ baby:) Håper det blir deres tur neste mnd <3 Nå må jeg bare huske hvor jeg fant deg så jeg får fulgt med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2119 Del Skrevet 31. mai 2011 Der fant jeg deg eeeendelig:) Oioioi!! Giftemål rett rundt hjørnet:) Gratulerer!! Teite tanta da, men satser på teorien om konservativ baby:) Håper det blir deres tur neste mnd <3 Nå må jeg bare huske hvor jeg fant deg så jeg får fulgt med:) Koselig å se deg her inne Håper virkelig at det er vår tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. mai 2011 #2120 Del Skrevet 31. mai 2011 Snart bare en uke igjen nå Kan tenke du gru-gleder deg Krysser også fingrene for at det blir FULL klaff når mamma og pappa endelig blir mann og kone :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå