Gjest green tea Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 HVA ER FORSKJELLEN PÅ EN TYNN OG SLANK?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Jeg vet ikke om det er en offisiell forskjell, men i mitt hode er en slank person penere enn en tynn person. En tynn person er ei skrapa fjøl, mens en slank person har mer former. Men sånn i dagligtale brukes ordene mye om hverandre.
Antique Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 I mine øyne er en slank person en som ser sunn og naturlig ut hvertfall. Tynn kan være så mye, men for tynn (hvor alle ben stikker ut), er vel det jeg tenker på da
Teriyaki Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 I mine øyne er en slank person en som ser sunn og naturlig ut hvertfall. Tynn kan være så mye, men for tynn (hvor alle ben stikker ut), er vel det jeg tenker på da MÅ ikke nødvendigvis være naturlig slank. Er jo de som er naturlig tykke, men som har slitt seg ned til en slank figur. Like flott det! Men er ellers helt enig.
The Kitten Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 En tynn person er for meg tynnere enn en slank person.
Chanel.No5 Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 En tynn person er for meg tynnere enn en slank person. Dette tenker jeg også..
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Egentlig bruker jeg vel ordene om hverandre, men når jeg tenker på mine egne definisjoner, er en slank person er som er tynn på en sunn måte, med litt/en del synlige men fortsatt slanke muskler her og der, og en fin fettprosent. En tynn person har derimot lite eller ingen synlige muskler, lavere fettprosent enn en slank person, og er mer beinete.
Teriyaki Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Egentlig bruker jeg vel ordene om hverandre, men når jeg tenker på mine egne definisjoner, er en slank person er som er tynn på en sunn måte, med litt/en del synlige men fortsatt slanke muskler her og der, og en fin fettprosent. En tynn person har derimot lite eller ingen synlige muskler, lavere fettprosent enn en slank person, og er mer beinete. Jepp, enig.
Gjest green tea Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 hvorfor har tråden bilt plassert her det har jo ingen ting med hverken kosthold eller treing. ikke at jeg bryr meg.
Sequax Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 hvorfor har tråden bilt plassert her det har jo ingen ting med hverken kosthold eller treing. ikke at jeg bryr meg. Den ligger under kosthold og trening fordi du har lagt den ut her.
Gjest green tea Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 Den ligger under kosthold og trening fordi du har lagt den ut her. nei jeg la den opprinnelig under Generell debatt
Sequax Skrevet 17. april 2010 #13 Skrevet 17. april 2010 nei jeg la den opprinnelig under Generell debatt Å ? Nei, da vet jeg ikke. Kanskje kosthold og trening virket mer relevant for det du spurte om en generell debatt.
Yuri-G Skrevet 17. april 2010 #14 Skrevet 17. april 2010 Språklige nyanser. For meg er en slank kropp en kropp i aktivitet som har funnet sin naturlige balanse. Balanse mellom energiinntak og energiforbruk. En slank kropp ser sunn ut, men kan variere fra person til person. Tynn oppfatter jeg som noe relativet, tynn i forhold til en tykk, eller tynn, tynnere, tynnest. En tynn kropp trenger derfor ikke være sunn. Mager vil være _for_ tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå