Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takk for tilbakemeldinger! Skal gjøre et forsøk til. kanskje det går bedre nå!

Endret av en.kaar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at det du skisserer høres ut som en ideell løsning for dere. Ingen sarkasmer eller skulte ting sies her. Det at du kunne tenke deg en sånn setting, skulle jo kunne gjøre det mulig for kona di å ha en elsker på si hvis hun ville det. Som du sier, en vinn-vinn situasjon.

Synes du skulle prøve å ta opp dette flere ganger. Det kan jo hende kona di ble så perpleks/sjokkert over det du sa (det er jo ikke mange som ville ta det på den måten du har gjort, vil jeg gjette) at det rett og slett tar litt tid før det synker inn hos henne?

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å leve slik selv, men mener at folk må få gjøre hva de vil så lenge det ikke sårer noen. Her synes jeg hun skulle benyttet sjansen til å være ærlig, siden det er åpenheten som er viktig for deg.

Kan det hende hun er forelsket i den andre og ikke vil involvere deg, men synes det er vondt/uakseptabelt å skilles? I noen religioner og kulturer er jo sidesprang mer akseptert enn å skilles.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du føler kanskje at hun er utro siden hun ikke har tatt imot din invitt om at det er greit for deg, men at hun heller har valgt "å ha det for seg selv" ? Det må være vanskelig. Ellers ut i fra innlegget ditt er du så direkte og rasjonell at det er ikke en eneste moralsk pekefinger:P

Skrevet

Jeg er gift med ei aldeles fantastisk dame, og jeg vet jeg er heldig. Hun er ikke norsk. Ikke asiat heller!

Men.... det er 13 år mellom oss, og nå er jeg straks pensjonist.

Må også nevne at hun nok ikke er allverdens forelsket i meg, kanskje mer som en god venn. Det forhindrer ikke at jeg får så mye sex jeg vil, og det vil jeg. Jeg sa jo at hun er fantastisk, oversatt betyr det at hun også ser ut som en modell på 35!

Jøss, hvem skulle trodd at Paul Anka hadde konto på kg?

Sorry for OT, klarte bare ikke å la være. :popcorn:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Hvem pokker synest at Anna Anka ser ut som en sprek 35 åring ?? Hun TROR hun ser ut som det men spør du meg ser hun ut som en gammel hest.... æsj.....

Skrevet

Hvem pokker synest at Anna Anka ser ut som en sprek 35 åring ?? Hun TROR hun ser ut som det men spør du meg ser hun ut som en gammel hest.... æsj.....

Jeg så et nydelig bilde av henne nylig , muligens i Vg. I riktig lys ser hun mye bedre ut enn i TV-lys.

Til en.kaar

Jeg tror dama di har skyldfølelse, og at hun tok situasjonen som kritikk. Når man blir konfrontert med slikt, så er det naturlig å gå i forsvarsposisjon. Derfor ble nok angrepet på deg for snoking litt vel agressivt. Ta henne med i senga, etter tre glass vin, og forsøk å ta praten i ett kjærlig miljø. Jeg håper forresten det går bra med dere, og at hun ikke mister lyst på deg pga fremmedforelskelse.

Hvis hun ikke har noe imot at du skriver her på KG, så kan hun ha godt av å lese denne debatten.

Skrevet

Hehe, den var faktisk morsom!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...