Gjest SmallTalk Skrevet 11. april 2010 #21 Skrevet 11. april 2010 Gjett om jeg kjenner meg igjen! Samboer har veske han bruker til og fra jobb, men ikke en litt mindre fritidsveske. Så da blir jeg å bære rundt på hele livet hans pluss småshoppingen hans. Løsning: Dra på shopping med liten veske. Den er det ikke plass til alskens dilldall i. Jeg er glad samboeren bærer shoppingposene sine selv, uansett størrelse på dem.
Gjest Coarvi Skrevet 11. april 2010 #22 Skrevet 11. april 2010 Snorte? Er ikke det norske ordet sniffe bra nok da? Uansett: Jeg skulle ønske mannfolk kunne gå med veske. For hver gang jeg og samboer'n er ute på shopping, ender jeg opp med å stappe veska mi full av småtteriet han har kjøpt, f.eks CD-er, filmer, batterier osv. Da er det i hvert fall ikke mulig å finne noe som helst oppi der. Hans kommentar? "Veska di er for liten". Der har jeg endelig fordelen med å være sammen med en fotofrelst fyr som drasser med seg fotosekken overalt, men som ennå ikke har nok utstyr til å fylle den helt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #23 Skrevet 11. april 2010 Snorte? Er ikke det norske ordet sniffe bra nok da? Uansett: Jeg skulle ønske mannfolk kunne gå med veske. For hver gang jeg og samboer'n er ute på shopping, ender jeg opp med å stappe veska mi full av småtteriet han har kjøpt, f.eks CD-er, filmer, batterier osv. Da er det i hvert fall ikke mulig å finne noe som helst oppi der. Hans kommentar? "Veska di er for liten". Kunne tenkt meg en liten veske jeg, men tør ikke fordi det blir oppfattet så feminint, gjør det ikke? Mann
LukaFrost Skrevet 11. april 2010 #24 Skrevet 11. april 2010 Samboeren min tør ikke nærme seg håndveska mi. Sikkert lurt. Jeg har jo til dels livet mitt i den veska.
Gjest Cho Skrevet 11. april 2010 #25 Skrevet 11. april 2010 Kunne tenkt meg en liten veske jeg, men tør ikke fordi det blir oppfattet så feminint, gjør det ikke? Mann Jeg har ett ord, et nydelig ord til deg: Rumpetaske.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #26 Skrevet 11. april 2010 Jeg har ett ord, et nydelig ord til deg: Rumpetaske. Det ordet er ikke SÅ nydelig akkurat. Turist-gjenstand liksom. Nei da skal jeg heller gå med en liten rosa håndveske Mann
*Numi* Skrevet 11. april 2010 #27 Skrevet 11. april 2010 Det finnes jo mange fine vesker til menn da. Så det burde jo ikke være noe problem. Er vel ikke tabu å være mann og bruke vesker i dag?? Se f.eks her: 10 ultimate man bags Selv om det står "metroseksuelle mannevesker" i den bloggen, så mener jeg bestemt at man ikke trenger å se på seg selv som metroseksuell for å bruke slike bag'er.
Gina_ Skrevet 12. april 2010 #28 Skrevet 12. april 2010 Jeg pleier å si at han gjerne må lete, men han finner aldri det han leter etter uansett Så det ender alltid opp med at jeg må finne det han ser etter.
Gjest Psiv Skrevet 12. april 2010 #29 Skrevet 12. april 2010 Min veske inneholder Lommebok/filofax, nøkler og mobil (den gylne trio) Headset og usb-kabel (musikken er på mobilen) Briller Skissebok og tusjer Boken jeg leser for øyeblikket Børste og speil Leppestift Leppepomade Bussruter Tyggis Våtservietter Hodepinetabletter og essensielle medisiner Blodsukker-booster (energy-bar, cola e.l) Av og til min passport-harddisk Hvis jeg er ute med mannen og han insisterer på å putte ting i min veske (som jo er ganske diger), får han bære den selv. Det gjør han heldigvis gjerne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå