seventeen Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Trenger tips til søte, velduftende sommerparfymer! Bruker selv Victoria Backham nå, men syns den blir litt tung nå mot sommeren. Har tenkt litt på Escada, men har ingen erfaringer med dette merket. Help me :-)
Glad og spent Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Her falt valget på Burberry Sport Har hatt Escada de siste årene, men ble litt lei av den, syns den er litt for søt, men alle er forskjellige. Dersom du er usikker kan du få parfymeprøver på parfymeriet so kan du prøve parfymene skikkelig før du bestemmer deg, jeg brukte opp hele burbery sport prøven, og da fant jeg ut at jeg ville kjøpe den
Gjest Silvermist Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg synes Versace Medusa er helt nyyydelig!
Kløftfrid Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Eg kjøpte ein god igår (lukta på så og seie alle før eg fant den) og det var F for Fascinating. Gooood Eg har tidlegare og har endå Promesse frå Cacharel som favoritt og andre rosa parfymar.
BeautyFuzz Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Som nevnt er Escada de "typiske" sommerduftene, de er søte og friske. (Ocean Loungef.eks) - Ed hardy( den rosa) er veldig frisk og lett - Ralph Lauren Ralp( sportslig frisk parfyme, lukter rent og friskt) - BEA (chastum.no) den er søt og frisk, minner litt om Ed hardy/escada sine. - Versace Brigth Crystal - Burberry har friske sommer parfymer -Laura Bigotti Litt tips iallefall de eg kommer på i første omgang, har utrolig mangen parfymer ( samler) så eg må inn å sniffe i mårra og se om eg finn fleir eg kan anbefale:) Får Burberry sheer for woman snart i posten litt usikker om den er en sommarparfyme men kan komme tilbake til det:) Kommer garantert en omtale på den på bloggen min:)
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Hiver meg på tråden for jeg lurer også på dette. Synes et er kjempe vanskelig å velge parfyme! Når man til slutt kommer fram til en, så begynner jeg å tvile etter 1 uke. Vet liksom ikke om jeg oppfatte lukten likens som folk jeg går forbi gjør. Jeg blir jo vant til den. Og lukten kan vel forandre seg når den har vært på huden en stund? Kan man forresten få sånn små glass med litt parfyme i, i butikken? Er disse gratis? Er så vanskelig å spraye på lapper/hånden og til slutt har man mange forskjellige og vet ikke hva som er hva. Derfor hadde det vært enklere om man kunne prøve hjemme i ro og fred og spørre venner hva de synes.
Frua Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Jeg pleier å kjøpe den orange Biotherm parfymen når sommeren nærmer seg. Når jeg lukter på den så ER det sommer!
DDuck Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Jeg liker: Jennifer Lopez - Still Escada parfymene generelt Lacoste- Touch of Pink Diesel Green (vet ikke om den finnes enda egentlig..) Kom ikke på mer i farten
juicyfruity Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Burberry summer selges denne enda? trodde det var en limited edtition for 2-3 årsiden..men den er jo fantastiiisk!!
psawyer Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Dior Bronze er en fantastisk sommerparfyme uten alkohol!
gohege Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Jeg liker: -"Berry kiss" fra Victoria Secres -"Pretty in pink" fra Victoria Secres -"Hidden fantasy" fra Britney Spears -"Vintage" fra Kate Moss
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. april 2010 #14 Skrevet 28. april 2010 Mange forslag her:) Har ei venninne som bruker en fra Biotherm (grønn flaske). Tror det er denne: http://www.biotherm.co.uk/_en/_gb/WOMEN/catalog/product.aspx?catpath=WOMEN^AXIS_WOMEN_BODY_CARE&catcode=F2_WOMEN_BODY_CARE_WELLBEING_BODY_MISTS&topcode=Category_Women_Body_Care_Fragranced_Body_Spray&prdcode=26901x Jeg synes den er ganske god og har vurdert å kjøpe den selv, men kanskje hun synes det er dumt at jeg hermer. Men lurte på om det er noen andre her som har noe å si om den? Synes fortsatt det er så vanskelig å kjøpe "riktig".
Gjest navnelapp Skrevet 28. april 2010 #15 Skrevet 28. april 2010 Lancome si grønne sommarduft (Aromatonic?) er relansert, den er sommar for meg. Eg er også veldig glad i Escale de Pondichery frå Dior og Kenzo amour florale. KAte Moss Vintage er fantastisk, men ei vinterduft for meg. Då er Dolce Vita frå Dior betre. Av dei meir tropiske er eg veldig glad i Deseo til JLo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå