Gå til innhold

hefter

Gjest LittleMe85

Anbefalte innlegg

Gjest LittleMe85
Skrevet

Jeg holder på å lage bordhefter til mitt bryllup. Det blir ett par a4 ark som er brettet i to.

Hvordan kan jeg feste disse sammen så de ikke faller fra hverandre eller noen ark faller ut da de blar i det?

Har ikke lyst å lage hull i heftet.

Var inne på en fin tråd i bretten.

Noen som vet om det finnes noen salgs klyper jeg kan bruke? Noe alà sånne hårspenner man bare kan dytte ned i bretten øverst og nederst på arket..?

Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønte det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke hårspenner?

Vet hva du mener slags klyper. Det fantes slike i den tiden jeg samlet Donaldblader og satte dem inn i en perm..

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva du mener med at du ikke vil lage hull i heftet. Betyr det bare at du ikke vil bruke vanlig hullemaskin?

De to første tankene mine er å enten stifte de med stiftemaskin eller å sy arkene sammen med symaskin.

Gjest LittleMe85
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva du mener med at du ikke vil lage hull i heftet. Betyr det bare at du ikke vil bruke vanlig hullemaskin?

De to første tankene mine er å enten stifte de med stiftemaskin eller å sy arkene sammen med symaskin.

Sy de sammen med symaskin hørtes jo gøy ut da, og litt anderledes. Takk for tipset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...