Gjest LittleMe85 Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg holder på å lage bordhefter til mitt bryllup. Det blir ett par a4 ark som er brettet i to. Hvordan kan jeg feste disse sammen så de ikke faller fra hverandre eller noen ark faller ut da de blar i det? Har ikke lyst å lage hull i heftet. Var inne på en fin tråd i bretten. Noen som vet om det finnes noen salgs klyper jeg kan bruke? Noe alà sånne hårspenner man bare kan dytte ned i bretten øverst og nederst på arket..? Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønte det:)
Halkatla Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Hvorfor ikke bare bruke hårspenner? Vet hva du mener slags klyper. Det fantes slike i den tiden jeg samlet Donaldblader og satte dem inn i en perm..
Frøken Frigg Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg er litt usikker på hva du mener med at du ikke vil lage hull i heftet. Betyr det bare at du ikke vil bruke vanlig hullemaskin? De to første tankene mine er å enten stifte de med stiftemaskin eller å sy arkene sammen med symaskin.
Gjest LittleMe85 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg er litt usikker på hva du mener med at du ikke vil lage hull i heftet. Betyr det bare at du ikke vil bruke vanlig hullemaskin? De to første tankene mine er å enten stifte de med stiftemaskin eller å sy arkene sammen med symaskin. Sy de sammen med symaskin hørtes jo gøy ut da, og litt anderledes. Takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå