Gjest green tea Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 nor jeg bruker anonym knappen er det helst for de det er noe tiltrekkingene med knappen.
Gjest Invicta Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Jeg har brukt anonymknappen én gang, da var det et sensitivt tema som jeg ikke ville bli gjenkjent på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg har aldri brukt anonym-knappen før, og gjør det nå bare pga nysgjerrighet og vanvittig dårlig humor!! (det er natta, gå å legg seg!!)
Gjest Iril Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Fordi jeg kan. Før brukte jeg forumet mye som gjest, dette er jo en milliard ganger enklere. Gjør det veldig sjelden da, men synes det er en veldig grei løsning.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Fordi jeg svarer i så mange innlegg av praktisk opplysningsart, som jeg ikke har interesse av å ha på mine innlegg, for jeg skal ikke følge med i eventuell videre diskusjon.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Har brukt den 1 gang for å stille min egen nysgjerrighet, og et par ganger når det er innlegg eller emner eg ikkje er lysten på å ha knyttet til min bruker.
ToveM Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Har hittil aldri brukt den. Skriver aldri om ting jeg er redd andre skal se/kjenne meg igjen på.
Tussilago_2 Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 1. den enkel å bruke 2. liker å holde litt skjult hvem jeg er... men så er det også noen ganger jeg tenker om andre brukere om det virkelig var nødvendig å bruke anonym knappen på et emne jeg synes det ikke skal være noen problemer med. Men samtidig sikkert endel som tenker det samme om enkelte steder jeg velger å bruke anonym knappen...
Teriyaki Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg for min del synes anonymknappen blir litt overbrukt. Når det er hundre stk. som har skrevet som anonym i en tråd hvor kanskje egentlig bare 30 virkelig måtte det pga. sensitive opplysninger så blir det litt unødvendig fordi det blir litt vanskelig å skille brukerne fra hverandre. Sånn sett var gjesteposting bedre, for der var det mange som brukte nick slik at de ble gjenkjent. Selv har jeg vel brukt anonymknappen en gang, og da vet det veldig sensitiv informasjon som jeg ikke en gang ville at de som kun kjenner meg som Teriyaki på KG skulle vite. Endret 11. april 2010 av Teriyaki
The Kitten Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Jeg har brukt anonymknappen fordi jeg ønsket å bære anonym.
Gjest SmallTalk Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Jeg bruker den ikke. Jeg synes hele greia er en u-ting, og det er plagsomt å ikke vite hvem man forholder seg til. Og dersom man har noe så sensitivt at man ikke kan skrive det under eget nick, så bør man faktisk vurdere om det bør legges ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 nor jeg bruker anonym knappen er det helst for de det er noe tiltrekkingene med knappen. Skjønte det måtte være noe, for i ditt tilfelle er det jo ikke så stort poeng å trykke For min del så var jeg gjest før, og ønsker fortsatt å være gjest. Siden de stengte for den muligheten så må jeg gjøre det på denne måten. Det er enten det, eller kun skrive innlegg om sex, barn og helse :gjeiper:
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Jeg har brukt anonymknappen der jeg ikke har ønsket at innlegget skal assosieres med mitt brukernavn. Før logget jeg ut for å svare på de samme tingene, og dette er mye greiere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Jeg har brukt anonymknappen der jeg ikke har ønsket at innlegget skal assosieres med mitt brukernavn. Før logget jeg ut for å svare på de samme tingene, og dette er mye greiere. Helt enig. Det gjør meg ingenting å bli gjenkjent når jeg skriver som anonym bruker, men jeg bruker anonymknappen når jeg ikke vil at innlegget skal knyttes opp i mot en søkbar profil.
Djungelvrål Skrevet 13. april 2010 #15 Skrevet 13. april 2010 Jdg har brukt den 2 ganger, husker ikke hvorfor. Men fatter ikke hvorfor folk som f.eks diskuterer sminke eller en kakeoppskrift bruker den??
Marabou Skrevet 13. april 2010 #16 Skrevet 13. april 2010 Men fatter ikke hvorfor folk som f.eks diskuterer sminke eller en kakeoppskrift bruker den?? Kanskje han er skaptranse, og hun har en slankedagbok
Auri Skrevet 13. april 2010 #17 Skrevet 13. april 2010 Jdg har brukt den 2 ganger, husker ikke hvorfor. Men fatter ikke hvorfor folk som f.eks diskuterer sminke eller en kakeoppskrift bruker den?? Antagelig fordi de vil forbli helt anonyme på hele forumet. Altså ikke vise et brukernavn i det hele tatt. Det er jo det som var hele poenget med AnonymBruker-funskjonen: At folk kunne være helt 110% anonyme hele tiden, uten brukernavn, MEN at mods/admins hadde en bruker å forholde seg til om det var regelbrudd osv.
Holar Skrevet 13. april 2010 #18 Skrevet 13. april 2010 Har ikke brukt den, og kan kun finne en god årsak til å skulle bruke den: Hvis en sak er sensitiv. Nå har jeg gjort det til vane å overse anonyme brukere, da jeg mener at hvis man ikke har en god årsak til å være anonym, så er svaret deres verdiløst.
Gjest Iah Skrevet 13. april 2010 #19 Skrevet 13. april 2010 Jeg har brukt anonymknappen der jeg ikke har ønsket at innlegget skal assosieres med mitt brukernavn. Før logget jeg ut for å svare på de samme tingene, og dette er mye greiere. Signerer. Når det er sagt har jeg brukt denne funksjonen 3 ganger siden den kom, og 2 av de var fordi jeg kom borti ved en feiltagelse.
Marabou Skrevet 13. april 2010 #20 Skrevet 13. april 2010 Har ikke brukt den, og kan kun finne en god årsak til å skulle bruke den: Hvis en sak er sensitiv. Nå har jeg gjort det til vane å overse anonyme brukere, da jeg mener at hvis man ikke har en god årsak til å være anonym, så er svaret deres verdiløst. Hvordan vet du om en sak er sensitiv for dem? Er det du som avgjør om de har en god nok årsak til å være anonym? Kjenner du alle med profil her inne, eller er ikke de egentlig akkurat like anonyme for deg? Bare nysgjerrig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå