Gå til innhold

Det var ekkelt!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har vært på loppemarked i dag, noe jeg har vært på bare en gang tidligere. Leste at på akkurat dette loppemarkedet pleide det å være mye bra. (i nettbuss sine lokaler i Vikersund)

Jeg gikk derfra etter 5 minutter, lettere sjokkert :-) Det var BARE drit der! Søppel, rett og slett. Jeg så damer som handlet brukte stretchlaken !!!!! og brukte håndklær!!!! Hadde det vært gamle broderte laken og håndklær hadde det vært noe annet, men dette var blåe stretchlaken og stive utvaska frottehåndklær!

Hvis dette er "normalt" på loppis blir nok dette den siste gangen jeg oppsøker ett slikt sted, det var bare ekkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle loppemarkeder som er sånn, men dessverre finnes de...

Gjest hogwash
Skrevet

Skjønner det kan virke ekkelt, men det er vel bare å rense de? (dog, i dette tilfelle blir det da sikkert like billig med nytt)

Skrevet

Ser overhodet ikke hva som er ekkelt med det du nevner - har du vært på sykehus noen gang? De lakenene og dynetrekkene osv. har nok sett ganske mye kroppsvæsker fra mange forskjellige mennesker før du også brukte dem....

Gjest hogwash
Skrevet

Ser overhodet ikke hva som er ekkelt med det du nevner - har du vært på sykehus noen gang? De lakenene og dynetrekkene osv. har nok sett ganske mye kroppsvæsker fra mange forskjellige mennesker før du også brukte dem....

Ja slike svar kan man vel forvete fra en med truse på hodet!

(sorry, klarte ikke å dy meg, egentlig helt enig :ler:)

Skrevet

Ja slike svar kan man vel forvete fra en med truse på hodet!

(sorry, klarte ikke å dy meg, egentlig helt enig :ler:)

Hehe, truser kan brukes til så mangt!

Skrevet

Går ofte på loppisen her på løkka og har ofte himlet med øynene over hvor mye dritt som selges, tomme syltetøyglass, 20 år gammel tv, kjeler fra ikea osv.

Skrevet (endret)

Nå byttes håndklær og sånt fra sykehus ut før de blir stive og ekle. Dessuten vaskes de på sikkert 90 grader, kontra vanlige "hjemmehåndklær" som ofte kun vaskes på 40, max 60 fordi man skal slippe å ha egen vaskerunde på håndklær. Vanlige klær vaskes jo tross alt på rundt 40 grader, enkelte klær på 60. Det blir jo en viss forskjell. Samme med hoteller, der byttes det ut. Så framt at det er skikkelige hoteller og ikke slitte, gamle og skitne enstjernes hoteller.

Jeg synes det er utrolig ekkelt at folk virkelig vil kjøpe slike bruksvarer på loppemarked. Føler egentlig akkurat det samme når det gjelder fretex. Men det er meg, da.

Kanskje ikke alle som er like fisefine? ;)

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...